Radio Novan Aamu ollut hetken taustalla päällä ja kyllä Novan soittolista kamalaa kuraa
Skorppareiden wind of change, pet shop Boys ja it's a sin ja tais olla myös Natalie Imbruglian Torn.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
juuri se juontajien kamala käkätys ja turhanpäivästen juttujen kiekuminen saa kääntää JOKA KERTA kanavaa.. ;/
A+M ovat ihan jees mutta se musa on kamalaa. Novalla on puhkisoitetut biisit ja Helmiradiossa puhki kuluneet tai likaiset levyt, kun lähes kaikki pomppivat.
Nostalgia on ainoita kanavia joita jaksan kuunnella musiikin takia (Yle 1:n lisäksi), mutta sekin kanava on nykyisin pilattua liialla mainonnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ukko35 kirjoitti:
Äläs nyt.
Kun Minna kuukka haluaa revitellä, hän laittaa levylautaselle Pinkin you and your handin tai vaikka anastacian paid my duesin..Ukko 35, juontajat eivät todellakaan valitse musaa.Kanavan musavastaava ne valitsee. Mene sinä muualle revittelemään tietämättömyydelläsi.
Arvoisa vierailija. Kovasti juontajat vain antavat sen kuvan, että nimenomaan he pistävät biisit soimaan. Koskaan en ole kuullut juontajan sanovat ”seuraavaksi meidän musavastaava pakottaa meidät tuuraamaan eetteriin kappaleen xxyy”.
Minä tykkään revitellä, erityisesti revaa. Mites sinä?
Mä en kestä Novalta enää yhtään kertaa Elastisen Supervoimi...
Vierailija kirjoitti:
USB on keksitty. Ei tarvita CD levyjäkään. Eikä paskoja radiokanavia kuunnella.
Tarkoitit varmaan bluetoothia?
Aika hyvin että siellä edelleen soitetaan samoja biisejä kuin vuonna 2000 kun olin 12-vuotias ja kuuntelin radiota nauhoittaen kasetteja. Pidin novaa jo silloin 30-40-vuotiaiden nostalgiakanavana.
Vierailija kirjoitti:
Toton Africa soi kymmenen kertaa päivässä. Ihan kaamea kanava.
Eikä? Sama meno vieläkin. Kyllästyin kanavaan 15 v. sitten, kun siellä soi koko ajan Toton Africa ja toinen oli: I'm in the army now....
Vierailija kirjoitti:
Aika hyvin että siellä edelleen soitetaan samoja biisejä kuin vuonna 2000 kun olin 12-vuotias ja kuuntelin radiota nauhoittaen kasetteja. Pidin novaa jo silloin 30-40-vuotiaiden nostalgiakanavana.
Jotainhan niissä biiseissä on oltava, kun niitä vuosikymmenestä toiseen soitetaan. Ei näitä 2010-luvun hittibiisejä enää parinkymmenen vuoden päästä kukaan muista, aivan sielutonta kertakäyttötavaraa. Mutta kasari- ja ysäriklassikot soivat radiossa vielä silloinkin.
Kerrankin onnellinen siitä, ettei mun kuuluvuusalueella kuulu Nova. :) Nettiradiotakaan en kuuntele.
Mitä kuraa muka, hyviä biisejähän nuo kaikki kolme on!
Keväällä olin pari kuukautta harjoittelussa lounasravintolassa jossa pitivät yleensä päällä vain Novaa, kyllä siinä oppi nopeasti ainakin arkiaamujen -ja päivien soittolistat. Jotkin biisit soivat jopa useita kertoja päivässä. Onhan kyllä toisaalta muillakin kanavilla omat juttunsa, esim. Radio Rockilla se kerran tunnissa tai puolessa Metallicaa. En kuuntele mitään radiokanavia kotona ollessani, osaan etsiä uutta musiikkia ilman "toimittajienkin" apua.
Radio ga-ga kirjoitti:
Olisi aika mahtava utopia jos olisi olemassa radiokanava jossa ei harrastettaisi lainkaan soittolistoja vaan ohjelmien tekijät saisivat itse soittaa täsmälleen haluamaansa musiikkia. Radiossahan ei oikeastaan ole ollenkaan varsinaisia musiikkiohjelmia, jolla termillä tarkoitan nyt toimittajan toimittamaa sisältöä jota musiikki tukee tai jopa jossa musiikki on pääosassa. Joku Jake Nyman on tehnyt pitkän uran tosi laadukkailla ohjelmilla joissa on soitettu levyjä ja kerrottu niihin liittyviä asioita ja tarinoita. Mielestäni tavattoman yksinkertainen ohjelmaidea ja sopii radioon aivan täydellisesti. Musiikkiin liittyy ääretön määrä äärettömän kiinnostavia tarinoita ja taitavan toimittajan tekemä ohjelma joka rakentuu näille lähtökohdille on maailman viihdyttävintä kuunneltavaa. Radio on nykyään hukattu mahdollisuus. Pazkaa ja pikkutuhmuuksia lätisemällä pärjää parhaiten ja väliin voi soittaa aina samat Sannin biisit. Surullista.
Onhan YLE radio ykkösellä ja radio suomella vaikka kuinka monta toimittajan toimittamaa Musiikkiohjelmaa. Kaupallisilla niitä ei ole kuin järviradiolla
Soittolista onkin ollut aina Novan heikoin lenkki.
Vierailija kirjoitti:
Nova on nykyään perheäitien kanava.
Aina ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nova on nykyään perheäitien kanava.
Aina ollut
Ja siksi varmaan kuunnelluin.
Kuuntelen äänikirjaa autossa. Suosittelen lämpimästi.
Vierailija kirjoitti:
Radio ga-ga kirjoitti:
Olisi aika mahtava utopia jos olisi olemassa radiokanava jossa ei harrastettaisi lainkaan soittolistoja vaan ohjelmien tekijät saisivat itse soittaa täsmälleen haluamaansa musiikkia. Radiossahan ei oikeastaan ole ollenkaan varsinaisia musiikkiohjelmia, jolla termillä tarkoitan nyt toimittajan toimittamaa sisältöä jota musiikki tukee tai jopa jossa musiikki on pääosassa. Joku Jake Nyman on tehnyt pitkän uran tosi laadukkailla ohjelmilla joissa on soitettu levyjä ja kerrottu niihin liittyviä asioita ja tarinoita. Mielestäni tavattoman yksinkertainen ohjelmaidea ja sopii radioon aivan täydellisesti. Musiikkiin liittyy ääretön määrä äärettömän kiinnostavia tarinoita ja taitavan toimittajan tekemä ohjelma joka rakentuu näille lähtökohdille on maailman viihdyttävintä kuunneltavaa. Radio on nykyään hukattu mahdollisuus. Pazkaa ja pikkutuhmuuksia lätisemällä pärjää parhaiten ja väliin voi soittaa aina samat Sannin biisit. Surullista.
Onhan YLE radio ykkösellä ja radio suomella vaikka kuinka monta toimittajan toimittamaa Musiikkiohjelmaa. Kaupallisilla niitä ei ole kuin järviradiolla
Noita kannattaa kuunnella audio-Areenasta. Olen sieltä löytänyt monta hyvää toimittajan toimittamaa ohjelmaa, joissa kerrotaan myös kiinnostavia musiikkiin liittyviä tarinoita. Mikä parasta, ilman mainoksia!
juuri se juontajien kamala käkätys ja turhanpäivästen juttujen kiekuminen saa kääntää JOKA KERTA kanavaa.. ;/