Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara siepin uudessa kodissa kuvassa on yksi järkyttävä detalji!!!!

AndyMcCoys
25.09.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005840178.html

arvatkaa mikä!??

BIG MAC ATERIA PÖYDÄLLÄ!!!

NYT alkaa Sara lihomaan punkeroksi ja Johanna Tukiaisen tie on edessä

Sara ryhdistystä nyt ja kuntoileaaan, mä voin ruveta vaikka personal raineriksi

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivalta näyttää ja kodikkaalta. Nopeasti on saanut uuden kodin.

Heinälamppu ei olis mun juttu, mutta meneehän se tuossa kokonaisuudessa.

Vierailija
42/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa kirjoitella eräs jonka nimi alkaa S:llä..

Niin tai sellainen joka ei ymmärrä tätä jatkuvaa loanheittoa mitä Sara saa niskaansa.

Joillekin ei riitä avoero ja kolme vuotta hukkaan heitettyä aikaa.

Aina löytyy lisää arvosteltavaa. Puuttuuko osalta kirjoittajista empatiakykyä vai saako he nautintoa nettikiusaamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällä palstalla saa keskustella esim. Sarasta mutta Miisa Nuorgramista ei? Äsken poistettiin ketju hänestä muutamassa minuutissa aloituksessa vaikka siinä oli linkit iltasanomiin ja mtv3:n sivuille eli kyseessä ei voi olla yksityishenkilö?

Vierailija
44/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua järkyttää tuo heinäkasa katosta roikkumassa!

Heinälamput ja noi tollaset seinävaatteet on nyt in.

Olkoot vaan in, mutta ruma on.

Palstamammat vääntää varmaan vaikka pazkakasan pöytäkoristeeksi, jos se on trendikästä.

Siis en mäkään laittaisi heinälamppua mun kotiin, vaikka kirjoitinkin ton in -kommentin. Ne vaan on nyt muotia, jotkut tykkää. Varmaan aika paljon keräävät pölyäki.

Vierailija
45/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan persoonallinen koti. Ei ole ainakaan kliininen!

Vierailija
46/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan persoonallinen koti. Ei ole ainakaan kliininen!

Persoonallinen....salli mun nauraa😂

Vierailija
47/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölynkerääjä kämppä, ahdas, ja mielikuvitukseton. Itsellä tulisi kauhea raivaamisen tarve tuossa huushollissa.

Vierailija
48/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi siihen mäkkärin sponsorisopimukseen liittyä rajattomat ilmaiset hampurilaiset kun noin on lihonut.

Ja joku viaplay. Onpahan kunnon wt meninkiä. Hamppariruokaa ja telkun katsomista liikunnan ja terveellisen ravinnon sijaan.

Enpä haluaisi että tuotteitani yhdistettäisiin tuohon tanttaan. Pitääpä pitää silmällä sen instaa jotta tiedän mitä tuotteita vältellä.

Vierailija
49/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjiä kaljapulloja pöydälle läjä niin olisi katu-uskottavampi kämppä, tuo on liian siisti ihmisen asuttavaksi

Vierailija
50/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, kuka asunnon on sisustanut.

Ullanlinnassa oli paljon sisustusliikkeitä.

Sara itse, on todella taitava sisustaja.

Kiitos tiedosta! Kaunis koti.

Vierailija
51/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa kirjoitella eräs jonka nimi alkaa S:llä..

Niin tai sellainen joka ei ymmärrä tätä jatkuvaa loanheittoa mitä Sara saa niskaansa.

Mitä loan heittoa? Ihminen laittaa kodistaan kuvia sosiaaliseen mediaan ja ihmiset ottavat kantaa sisustukseen, mitä loan heittoa se on? Joo aina on noita jotka ei pysy asiassa ja sanoo urpoja juttuja mutta niitä on joka ketjussa.

Vierailija
52/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle ap Sara kertonut, että syö noita joka päivä? Mä ainakin luin, että ois muuttosapuskaa. Varmaan itse laittelee, kantaa ja kokoaa kamojaan, joten sen verran työtä siinä on, että voi parit mäkit illalla syöpästä. Ja tuota noin, mitäköhän tämä(kään) asia sinulle kuuluu? Jos noin sun elämä pyörii jonkun julkimon ympärillä ja riippuvaisena, niin ota häneen yhteyttä, ei me täällä voida vaikuttaa Saran syömisiin.

Miksi piti vielä Tukiainenkin ottaa tähän pontimeksi? Eiköhän hänenkin voisi jo antaa olla siellä missä on. Tiedä vaikka olisi rauhoittunut ja löytänyt elämälleen oikean suunnan. Kaikenlaisia somesta eläviä typeryksiä sitä onkin, kuten taas tästäkin aloituksesta nähdään.

parit mäkit illalla SYÖPÄSTÄ?! Wtf..😂😂👍🍔🍟

Vierailija
53/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee ihan heinälato tai hevostallifiilis tosta sisustuksesta kun on niin paljon heinää ja olkea esillä.

Ihan kauhea koti. Lamppua myy ainakin bypias. Ruma näky.

Vierailija
54/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle ap Sara kertonut, että syö noita joka päivä? Mä ainakin luin, että ois muuttosapuskaa. Varmaan itse laittelee, kantaa ja kokoaa kamojaan, joten sen verran työtä siinä on, että voi parit mäkit illalla syöpästä. Ja tuota noin, mitäköhän tämä(kään) asia sinulle kuuluu? Jos noin sun elämä pyörii jonkun julkimon ympärillä ja riippuvaisena, niin ota häneen yhteyttä, ei me täällä voida vaikuttaa Saran syömisiin.

Miksi piti vielä Tukiainenkin ottaa tähän pontimeksi? Eiköhän hänenkin voisi jo antaa olla siellä missä on. Tiedä vaikka olisi rauhoittunut ja löytänyt elämälleen oikean suunnan. Kaikenlaisia somesta eläviä typeryksiä sitä onkin, kuten taas tästäkin aloituksesta nähdään.

Ja juopasta cocikset päälle😂🤣😁🤣

Vierailija
55/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakämppä? Luottotiedoton tuskin saa uutta asuntoa nopeasti.

Vierailija
56/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja juopasta cocikset päälle😂🤣😁🤣

Ja sitte pierasta💨🙊

Vierailija
57/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä taida vuokrarästejä olla, joten helposti saa kämpän vaikka verorästejä onkin.

Vierailija
58/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu on tuollaiselle bileprinsessalle vuokrannut asunnon. Sääli naapureita.

https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/sieppo-pois-tasta-talos…

Vierailija
59/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä taida vuokrarästejä olla, joten helposti saa kämpän vaikka verorästejä onkin.

Eihän tuossa ole mitään järkeä. Sama se om nykyiselle vuokranantajalle mistä velat on. Yhtälailla ne vaikuttavat maksukykyyn ja kertovat luotettavuuden puutteesta.

Vierailija
60/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se et luottotiedot on mennyt vaikuta vähän kaikkeen. Vai onko Helsingissä kämppiä jotka saa ilman et katsoo luottotiedot?