Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneet, miten lähipiirinne suhtautuu sairauteenne?

Vierailija
25.09.2018 |

Minua ärsyttää kun aina kun on huonompi jakso ja mainitsen siitä jollekkin, kohta jo kaikki tietävät kun juoruavat asiasta selkäni takana. Isäni on kaikkein ärsyttävin; alkaa heti soittelemaan jopa KOLME kertaa päivässä, laittaa jatkuvasti aivan typeriä viestejä vain tarkistaakseen olenko tappanut itseni, ARGH!!! Toinen ärsyttävä ihminen on mummoni, jonka kanssa en ole koskaan edes ollut kunnolla tekemisissä, aina jos en heti vastaa hänen puheluihinsa, hän soittaa isälleni että miksen vastaa. Sitten alkaa isäni soittelemaan hysteerisenä perääni! Jättäisivät mut rauhaan! Olen sanonut että pahimpana masennusjaksona ärsyynnyn kaikkeen ja kaikkiin, antakaa mun olla rauhassa, sanon todella ilkeitä asioita silloin, enkä haluaisi loukata ketään, mutta itse aiheuttavat sen kun käyttäytyvät aivan hysteerisesti!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyone?

Vierailija
2/6 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mun lapset tietävät masennuksestani, hekin vasta vanhemmalla iällä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme häiritse sinua vastauksilla, koska ärsyynnyt.

Vierailija
4/6 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat luuli että olen masentunut koska yliopiston tenteistä on tullut huonot numerot. Että he ei oikein ymmärtäneet tätä asiaa.

Vierailija
5/6 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus ei ole mikään sairaus. Se on asennevamma.

Vierailija
6/6 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne sanoo vaan että pitäisi mennä ulos lenkille niin sillä se masennus parantuu.