Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastun toistuvasti muihin miehiin

Vierailija
24.09.2018 |

Rakastan poikaystävääni, jonka kanssa olen seurustellut jo yli viisi vuotta. En ole vaihtamassa mihinkään, sillä olen tyytyväinen suhteeseemme. Tuntuu, että olemme sielunkumppaneita enkä osaa kuvitella tulevaisuutta, jossa häntä ei olisi. Enkä edes halua.

Mutta aina välillä ihastun muihin miehiin. Ihastumiset ovat pinnallisia, ja tiedän älyllisellä tasolla, että en haluaisi alkaa seurustella ko. miesten kanssa, eivätkä he ole millään muotoa "parempia" kuin oma kultani. Mutta jotain jännitystä siitä saan. Ihastumisia tapahtuu korkeintaan kerran vuodessa ja ne saattavat kestää useamman kuukauden. Saan vahvoja "ihastumisoireita" ja ihastumisen tunne on ihana! Olen saanut ihastumisista lisää seksuaalista energiaa, jota olen sitten purkanut oman rakkaani kanssa. Tunnen kuitenkin valtavaa syyllisyyttä asiasta.

Voinko tehdä jotain sen eteen, etten ihastuisi niin herkästi? Miten pääsisin ihastuksista nopeammin yli? Onko muilla samanlaista ongelmaa? Onko se edes ongelma?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko miettiny vapaata suhdetta? Toiminee vaan, jos molemmat on "aktiivisia". Kauheita tilanteita oon nähny, missä yks huitelee menemään ja toinen ihmettelee yksikseen kotona. Mutta niillä joilla molemmilla on suunnilleen yhtä paljon vientiä ja kiinnostusta mennä, näyttäis toimivan aika hyvin.

Vierailija
22/22 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa suhde ei tule kysymykseen ainakaan poikaystävän mielestä. Itsekin olen vähän epävarma siitä, voisiko järjestely oikeasti toimia pidemmän päälle.

Nyt viimeiset pari kuukautta on olleet erityisen haastavia siksi, että olemme nähneet toisiamme todella vähän kiireiden takia. Tämänhetkistä ihastusta taas näen monta kertaa viikossa. Sitä en voi välttää, koska käymme samaa koulua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla