Ihastunut kassatyöntekijään. Uskaltaako pyytää kahville?
Kommentit (14)
Samaa aprikoin itsekin. Olen tosin mies. Toimisikohan sellainen cheesy lähestyminen jos ostaisin kalleimman kahvipaketin, en mitään muuta, ja iskisin sen kassalle silmäniskun kera, ja kysyisin että kolottaako neidilläkin kahvihammasta? ;)
Vierailija kirjoitti:
Samaa aprikoin itsekin. Olen tosin mies. Toimisikohan sellainen cheesy lähestyminen jos ostaisin kalleimman kahvipaketin, en mitään muuta, ja iskisin sen kassalle silmäniskun kera, ja kysyisin että kolottaako neidilläkin kahvihammasta? ;)
No ei toimi. Kirjoita valmiiksi puhelinnumerosi lapulle ja anna kassalle diskreetisti, mutta niin että hän ymmärtää tarkoituksesi.
Omituisia ongelmia ihmisillä. Tarvitseeko kaiken olla niin hankalaa..? Anna sille sun puhelinnumero, sano että "soita jos tahtoisit joskus vaikka käydä kahvilla". Se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin kamala että melkein heltyis :D
"Olen isääsi/isoisääsi vanhempi, mutta olen mielestäni nuorekas. Lähtisitkö kahville jonain päivänä?"
Mä varmaan ostaisin jonkun pikku-lahjan ja veisin infoon, josta voisivat kuuluttaa kyseisen kassan hakemaan. Lahjaan mukaan puhelinnumero ja nimi. Ehkä facen kautta olisi matalampi kynnys lähteä juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei menee kauppaan etsimään miesseuraa, vaan pitämään hauskaa kavereiden kanssa!!!
Sekä tekemään ostokset.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä vaan.
Tappiotilanteessa häviöt hyvin vähän ja voittotilanteessa voit voittaa hyvin paljon.
Tappiotilanteessa menee parhaillaan koko elämä pilalle, ja voittaessakin saa vain hetkiseksi paskan parisuhteen. Valitkoon jokainen mitä tahtoo...
Siis taas? Anna olla. Se tekee vain työtään. Kohteliaisuus ja hymy on puhtaasti ammatillista.
Ei saakeli, että tulikin yksi kaveri mieleen. Teki mieli tähän jo sanoa, että EI SAMI, jätä jo se tyttö parka rauhaan.
Eli eräs kaveri oli päättänyt, että yksi kassa oli hänestä kiinnostunut. Koska tyttö aina hymyili hänelle ja oli niin kiva. Duh. Kaveri sitten pyyteli kahville, antoi numeronsa jne. viikko kausia. Ei kassa lämmennyt, päinvastoin. Torjui kaikki lähestymiset ja pyysi monesti, että kaveri jättäisi rauhaan.
Me muutamat kaveritkin jouduttiin puuttumaan tilanteeseen, ettei asia täysin riistäydy käsistä. Kaverin vaimo sitten sai ymmärtämään tilanteen vakavuuden. Saattaa perhe lähteä toiseen suuntaan, jos kahvilla käy 20 vuotta nuorempien kassojen kanssa. Itse olisin kyllä lähtenyt jo aiemmin, mutta... eipä ollut mun parisuhteeni.
Toki kannattaa, jos olet luotettava, ei-vapaa, yrittäjä vailla päiväkahviseuraa.
Ihastun lähes jokaiseen kassaneitiin. En ole kysellyt treffeille. Yksi asia tässä on se, että kun kysyt ja jos saat pakit, niin asia tulee jättää siihen. Nainen on kaupassa töissä, eikä ole asiallista alkaa häiritsemään heitä siellä jatkuvasti. Ei saa häiritä ihmisiä, joiden on pakko olla paikalla leipänsä tienatakseen.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku olla oikeasti näin typerä?
No, onneksi kaupoissa on vartijat jotka taluttaa sekopäähäiriköt pihalle.
Pyydä vaan.
Tappiotilanteessa häviöt hyvin vähän ja voittotilanteessa voit voittaa hyvin paljon.