90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ben ja Akinya ovat symppis pari. Molemmat hyväkäytöksisiä ja herttaisia. Benin poika on myös suloinen ja käyttäytyy hienosti.
Akinya on tosiaan ihan harvinaisen symppis ihminen tähän sarjaan. Benistä en oikein ole päässyt selvyyteen, vaikuttaa toisaalta ihan herttaiselta ja yksinkertaiselta, mutta välillä ehkä pelottavankin yksinkertaiselta. Esim. kun ystävänsä kysyi, entä jos Akinya ei halua äitipuolen rooliin, niin ukko oli ihan pihalla eikä ollut tullut ajatelleeksikaan, että sekin voi olla mahdollista.
Jaa, minusta se muikki perheineen on aika kammottava ja vaikuttaa hyväksikäyttäjältä. Toki Benikin on outo hihhuloija.
Huvittavaa muuten, kun katsoo tuota youtubesta niin automaattiteksitys laittaa nimeksi milloin zuccini milloin bikini tms. vastaavaa.
Mun mielestä Akinya on toisaalta aika söötti mutta kuitenkin pelottava. Ja tuossa asuinympäristössä missä valkoihoisia ei ennen ole nähty niin kyllä pelottaisi. Yllättävän hyvää englantia puhuvat kuitenkin jos vertaa noihin dominikaaneihin, brasseihin ja kolumbialaisiin jotka maantieteellisesti asuvat lähempänä Usaa.
Ootko oikeesti tosissasi, että ihmettelet tuota?
Vierailija kirjoitti:
Jos jostain olen kateellinen näille 50v ämerikkäläisille niin siitä että naiset, olkoon kokoa xxxxl ja muutenkin ei-niin-hehkeitä, osaavat arvostaa itseään ja vaatia, haluta ja saada hyvää seksiä!!
Niin!
Itse olen ollut kokoa xs - xl ja kaikkee siltä väliltä, blondi brubette ihan mitä tahansa niin aina vaan epävarma osaanko tai kelpaanko. Nyt päät pystyyn naiset! Otetaan siinä asiassa mallia vaikka nyt siitä Angelasta sitten🤣
No ei musta ole mitään viehättävää siinä, et nuo lähestulkoon ottavat miehen väkisin ja käyvät päälle, vaikka toinen ei selvästi halua. Varsinkin Angela ja Nicole. Yh! Mikä saa jonkun ahdistelemaan selvästi vastentahtoista osapuolta?
Vierailija kirjoitti:
Instan mukaan Angela flippaa täysin jaksossa, jossa parit kokoontuu keskustelemaan kaudesta. Tuuppii Rebeccaa, lyö Averyn äitiä ja kaataa pöydän.
😡
Ja tätä naiset ihannoi täällä. Sellasta girl poweria! Ihan häiriintynyt tapaus se on. Jos olis mies, olis jo telkien takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ben ja Akinya ovat symppis pari. Molemmat hyväkäytöksisiä ja herttaisia. Benin poika on myös suloinen ja käyttäytyy hienosti.
Akinya on tosiaan ihan harvinaisen symppis ihminen tähän sarjaan. Benistä en oikein ole päässyt selvyyteen, vaikuttaa toisaalta ihan herttaiselta ja yksinkertaiselta, mutta välillä ehkä pelottavankin yksinkertaiselta. Esim. kun ystävänsä kysyi, entä jos Akinya ei halua äitipuolen rooliin, niin ukko oli ihan pihalla eikä ollut tullut ajatelleeksikaan, että sekin voi olla mahdollista.
Jaa, minusta se muikki perheineen on aika kammottava ja vaikuttaa hyväksikäyttäjältä. Toki Benikin on outo hihhuloija.
Huvittavaa muuten, kun katsoo tuota youtubesta niin automaattiteksitys laittaa nimeksi milloin zuccini milloin bikini tms. vastaavaa.
Mun mielestä Akinya on toisaalta aika söötti mutta kuitenkin pelottava. Ja tuossa asuinympäristössä missä valkoihoisia ei ennen ole nähty niin kyllä pelottaisi. Yllättävän hyvää englantia puhuvat kuitenkin jos vertaa noihin dominikaaneihin, brasseihin ja kolumbialaisiin jotka maantieteellisesti asuvat lähempänä Usaa.
Ootko oikeesti tosissasi, että ihmettelet tuota?
Joo siis englanti on yks Kenian virallisista kielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Darceya! Tuon on pakko olla käsikirjoitettua. Ei kukaan voi olla noin surkea.
Kyllä toi Tom ja se sisko myös kiusaa oudoilla provoilla koko ajan ja sitten syytetään vaan Darcya, että saadaan se taas itkeen ja hermostuun.
Totta kyllä. En tajua tuota Tomiakaan. Toisella on selvästi paha ja epävarma olo koko ajan, niin tämä ei voi edes halata tai sanoa pientä mukavaa sanaa, vaan kiristää "olisinpas kosinut sinua Kanarialla, mutta nytpäs en kosikaan". Itse tunnistan monia noita Darceyn ajatuksia ja juuri tuollainen Tomin käytös vielä vahvistaa sitä omaa epävarmuutta ja riittämättömyyttä. Narsisti löysi epävarman kohteen ja nyt tuhoaa loputkin itsetunnon rippeet.
Ei Tom ole mikään narsisti, se on britti. Jos ikinä pääsette tutustumaan brittimiehiin (ja -naisiin), niin ne on juuri tuollaisia. Etenkin vähän "hienompia" kouluja käyneet. Tunteista ei puhuta, välitön kivettyminen tapahtuu, jos toinen niistä puhuu. Halaaminen tms fyysinen kosketus ei tule millään tavalla luonnostaan.
No näin juuri! Tom on ihan kuin oppikirjan esimerkki brittiläisestä paremman yksityiskoulun käyneestä miehestä. Ja yleensä vielä poikakoulu, eli ei mitään käsitystä tuollaisista tunteenpurkauksista ja julkisella paikalla kännissä itkeskelystä. Ja tuollainen tissiasu mikä Darcylla oli, ei kyllä sovi yhtään brittiläiseen hillittyyn ja tyylikkääseen pukeutumistapaan, jota siellä nuo yläluokat suosii. Hirveän nolo asu!
Vierailija kirjoitti:
Kauan tuo Avery ehti olla muslimina ,kun tapasi Omarin ? Oli tytön elämä erilaista kyllä ennen. Pidin ensin Omaria ihan O.k tyyppinä,mutta kun iski pöytään et tanssi jne. Meni maku kundiin.En yhtään ihmettele
että tytön äitiä pelottaa.
Averyhan sanoi, että hänellä on tapana alkaa yhtäkkiä tanssimaan kadulla. Omar sanoi, että se ei enää käy päinsä ja varmaan tarkoitti, että siellä kulttuurissa et voi tanssia kadulla. Kyllä minunkin mies varmaan häpeäisi jos alkaisin yhtäkkiä kadulla tanssimaan kesken kauppareissun :D. Ja ihan suomalaisia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Darceya! Tuon on pakko olla käsikirjoitettua. Ei kukaan voi olla noin surkea.
Kyllä toi Tom ja se sisko myös kiusaa oudoilla provoilla koko ajan ja sitten syytetään vaan Darcya, että saadaan se taas itkeen ja hermostuun.
Totta kyllä. En tajua tuota Tomiakaan. Toisella on selvästi paha ja epävarma olo koko ajan, niin tämä ei voi edes halata tai sanoa pientä mukavaa sanaa, vaan kiristää "olisinpas kosinut sinua Kanarialla, mutta nytpäs en kosikaan". Itse tunnistan monia noita Darceyn ajatuksia ja juuri tuollainen Tomin käytös vielä vahvistaa sitä omaa epävarmuutta ja riittämättömyyttä. Narsisti löysi epävarman kohteen ja nyt tuhoaa loputkin itsetunnon rippeet.
Ei Tom ole mikään narsisti, se on britti. Jos ikinä pääsette tutustumaan brittimiehiin (ja -naisiin), niin ne on juuri tuollaisia. Etenkin vähän "hienompia" kouluja käyneet. Tunteista ei puhuta, välitön kivettyminen tapahtuu, jos toinen niistä puhuu. Halaaminen tms fyysinen kosketus ei tule millään tavalla luonnostaan.
No näin juuri! Tom on ihan kuin oppikirjan esimerkki brittiläisestä paremman yksityiskoulun käyneestä miehestä. Ja yleensä vielä poikakoulu, eli ei mitään käsitystä tuollaisista tunteenpurkauksista ja julkisella paikalla kännissä itkeskelystä. Ja tuollainen tissiasu mikä Darcylla oli, ei kyllä sovi yhtään brittiläiseen hillittyyn ja tyylikkääseen pukeutumistapaan, jota siellä nuo yläluokat suosii. Hirveän nolo asu!
Ei se Tom mitenkään yläluokkaiselta vaikuta, snobilta lähinnä. Mutta muuten samaa mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten se Aikyinikin tuli yhdestä drinksusta noin humalaan! Ja kehtasi moneen kertaan kinuta uutta vaikka Ben kielsi! Tuli mieleen että nyt kun tyttö on saanut isältä luvan niin hän ottaakin ilon irti elämästä. Jos olisin Ben niin poistuisin hyvin nopeasti takavasemmalle.
No mikäs se Ben on naista kieltämään juomasta? Varmaan ihan mimmin oma valinta, jos haluaa juoda, eikä tarvii joltain Beniltä lupia kysellä.
Minä olisin tilannut uhallakin sen toisen drinkin, kun ukko kielsi. Aika ankeeta touhua tuo Benin "vakaumus".
Ei se tainnut itse sitä ruokaansa ja drinkkiä maksaa. Eiköhän Ben ollut siinä maksumiehenä ja tällä Akiynilla ei luultavasti ole mitään omaa rahaa.
Toi Ben on ihan super ärsyttävä, jotenkin tyhmä ja naiivi. En ymmärrä miksi täytyy pakottaa tuleva puoliso äitipuolen rooliin. Lapsella käsittääkseni on äiti.
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin mietin että mahtaako Ceasar olla näytelty lisä tuohon sarjaan.. Ei kai kukaan voi olla noin järkyttävän tyhmä? Mutta toisaalta jos on aito, niin tosi ällöttävä äijä kaikenkaikkiaan. Haluaa nuoren ja kauniin naisen prinsessaleikkiinsä, elää sokerisessa haavemaailmassa ilman mitään todellisuuden häivää. Tuskin tuntee Mariaa laisinkaan, on 'rakastunut' itse rakentamaansa unelmaan, Maria on sitä unelmaa vain ulkoisesti, sisäisellä puolella ei mitään väliä.
Ei kyllä heru mitään sympatiaa Cesaria kohtaan!
No voi hyvänen aika! Mistä sinä tiedät mistä he ovat keskustelleet?! Nuo nettihuijarit ovat taitavia manipuloimaan. Se prosessi tapahtuu vähitellen. Isketään herkkiin kohtiin. Olisiko hänen pitänyt sitten olla keskustelematta vain sen takia, että nainen on nuorempi ja kaunis?? Todellakin on sympatiat tuon miehen puolella. Jos olis nainen uhrina symppaisit varmana! Ellei sitten ole tosiaan feikkiä...
Vierailija kirjoitti:
Tim on kuin humanoidi, iso pää ja pieni kapea vartalo. Silmät suuret ja hitaasti lupsuvat. Kieltämättä erikoisen näköinen kaveri ja toi puhuminen seinille on kyllä erikoista, ei katso kasvoihin päin puhuessa. Jos hän onkin avaruudesta laskeutunut ufomies? Hih. Nano, nano.
Apua :D. Mä oon niin täsmälleen samaa mieltä! Nauran ääneen täällä! Mies sanoo, että mulla menee tää liikaa ihon alle, tämä sarja siis, kun kerroin että luen täältä keskustelua ja nauraa hohotan tässä.
Se jonka mies sanoi, että mä kiroilen ihan liikaa aina kun katson tätä sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin mietin että mahtaako Ceasar olla näytelty lisä tuohon sarjaan.. Ei kai kukaan voi olla noin järkyttävän tyhmä? Mutta toisaalta jos on aito, niin tosi ällöttävä äijä kaikenkaikkiaan. Haluaa nuoren ja kauniin naisen prinsessaleikkiinsä, elää sokerisessa haavemaailmassa ilman mitään todellisuuden häivää. Tuskin tuntee Mariaa laisinkaan, on 'rakastunut' itse rakentamaansa unelmaan, Maria on sitä unelmaa vain ulkoisesti, sisäisellä puolella ei mitään väliä.
No voi hyvänen aika! Mistä sinä tiedät mistä he ovat keskustelleet?! Nuo nettihuijarit ovat taitavia manipuloimaan. Se prosessi tapahtuu vähitellen. Isketään herkkiin kohtiin. Olisiko hänen pitänyt sitten olla keskustelematta vain sen takia, että nainen on nuorempi ja kaunis?? Todellakin on sympatiat tuon miehen puolella. Jos olis nainen uhrina symppaisit varmana! Ellei sitten ole tosiaan feikkiä...
Ehkä hänen ei kuitenkaan olisi pitänyt käyttää tähän "etäsuhteeseen" 40 000 dollaria...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tästä rahasta nyt lähdin russuttamaan, minun on vaikeaa myöskään ymmärtää esim tätä Chantelin tilannetta tai sitä Paulia ja Karinea. Roudataan järjettömän määrät kamaa toiseen maahan, mutta ei yhtä kiitoksen sanaa tule. Ja miksi Pedron pitää syytää rahaa äidilleen, mutta sisko ei näytä tekevän yhtään mitään. Ja miksi tuetaan ainoastaan Pedron perhettä, mutta samaa ei tarjota Chantelin vanhemmille. Ja Karine kitisee pehmolelujensa keskellä, kun Paulilla ei ollutkaan rahaa kerralla ihan kaikkiin vauvatarvikkeisiin, mutta onko itse tehnyt mitään koskaan työkseen.
Ei kai pedro sitä ole mitenkään kieltänyt, ettei chantel saisi auttaa vanhempiaan? Kyse on ihan siitä mistä näkökulmasta asiaa katsoo. DT:n kulttuuriin kuuluu nyt vaan se, et mies auttaa taloudellisesti. Niin outoa kuin se meistä onkin. Eri maissa eri tavat.
Tuossa Pedro ja Chantel- keississä on mielestäni sellainen juttu, että he asuvat yksiössä Usassa ja Pedron äiti ja sisar asuvat usean makuuhuoneen kämpässä DT ja äiti on vieläpä juristi, eli varmaan ihan hyvä palkka paikallista rahaa. Chantelia hiertää varmasti se, että Pedro ei halua panostaa yhtään heidän yhteiseen omaan talouteen siellä Usassa. Ja näin siis Chantel sanoikin siinä jaksossa kun sitä isoa telkkaria yritettiin roudata DT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänen ei kuitenkaan olisi pitänyt käyttää tähän "etäsuhteeseen" 40 000 dollaria...
No ei tietenkään olisi. Mutta jännä näkökulma, et suhtaudutaan vihamielisemmin huijattuun kuin huijariin. Siksi koska tämä on mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tästä rahasta nyt lähdin russuttamaan, minun on vaikeaa myöskään ymmärtää esim tätä Chantelin tilannetta tai sitä Paulia ja Karinea. Roudataan järjettömän määrät kamaa toiseen maahan, mutta ei yhtä kiitoksen sanaa tule. Ja miksi Pedron pitää syytää rahaa äidilleen, mutta sisko ei näytä tekevän yhtään mitään. Ja miksi tuetaan ainoastaan Pedron perhettä, mutta samaa ei tarjota Chantelin vanhemmille. Ja Karine kitisee pehmolelujensa keskellä, kun Paulilla ei ollutkaan rahaa kerralla ihan kaikkiin vauvatarvikkeisiin, mutta onko itse tehnyt mitään koskaan työkseen.
Ei kai pedro sitä ole mitenkään kieltänyt, ettei chantel saisi auttaa vanhempiaan? Kyse on ihan siitä mistä näkökulmasta asiaa katsoo. DT:n kulttuuriin kuuluu nyt vaan se, et mies auttaa taloudellisesti. Niin outoa kuin se meistä onkin. Eri maissa eri tavat.
Tuossa Pedro ja Chantel- keississä on mielestäni sellainen juttu, että he asuvat yksiössä Usassa ja Pedron äiti ja sisar asuvat usean makuuhuoneen kämpässä DT ja äiti on vieläpä juristi, eli varmaan ihan hyvä palkka paikallista rahaa. Chantelia hiertää varmasti se, että Pedro ei halua panostaa yhtään heidän yhteiseen omaan talouteen siellä Usassa. Ja näin siis Chantel sanoikin siinä jaksossa kun sitä isoa telkkaria yritettiin roudata DT.
Joo mut se äitikin onkin ihan mahdottoman törkeä! Kuka kehtaisi nyhtää lapseltaan noin paljon. Vai onko siellä sitten äidin kunnia että on kasvattanut pojan, jolta saa mahdollisimman materiaa? Sillä nousee äiti enemmän statuksessaan kuin omilla tienesteillään? On noita eri kulttuurisia koukeroita vaikea ymmärtää. Joskus tämä äiti alkoi puhelimessakin valittamaan todella törkeästi pedrolle, kun selvisi että hän ei pääsekään usaan nin jouhevasti kuin halusi. Pedro yritti selittää, ettei ole hänen vikansa, mutta turhaan. Ja se siskonsa vasta onkin.... huhhuh! Hirveä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään olisi. Mutta jännä näkökulma, et suhtaudutaan vihamielisemmin huijattuun kuin huijariin. Siksi koska tämä on mies?
Mielestäni Ceasar on tyhmä kuin vasemman jalan villasukka ja sanon sen suoraan. Ei se tarkoita että olen vihamielinen häntä kohtaan. Jos jotain, niin Mariaa. Inhottaa tollaset ammattimaiset nettihuijarit, sukupuolesta riippumatta.
Mun on ihan hirveen vaikea uskoa, että Pedro ei aidosti rakastais Chantelia. Kaikki ohjelmassa, jopa Chantelin oma perhe, joka etsii vikoja Pedrosta ja Pedron perheestä, on sanonut että rakastaa Chantelia. Taitaa olla vaan niin kiinni siinä "perheenpään roolissa" entiseen lapsuuden perheeseen. Ja ymmärrän et jos puolison perheen puolelta tulee koko ajan vihamielisyyttä, niin helposti hakee tukea omiltaan ja kierre on valmis. Kyllä tuossa sotkussa jokainen vois katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä osaksi siksi, että tuo nainen ei ole varsinaisesti ollut kuin kuvana puhelimen näytöllä ja äänenä koko ohjelmassa, ei häntä ole voinut mitenkään "oppia tuntemaan" siinä mielessä kuin vaikka tätä miestä. Ja tuntemisella tarkoitan sitä, että olemme nähneet hänen puhuvan silmät loistaen rakkaudesta ja ikuisesta onnesta, vaikka toinen ei ole tosiaankaan samalla sivulla. Vihamielisyys on kyllä huono juttu kumpaakaan kohtaan, mutta säälittää kyllä tuollainen hyväuskoisuus, olipa se miehen tai naisen käytöstä.
Pedro oli (on?) sekä varastolla että tiskaushommissa. Ja varmaan sai ohjelmastakin lisätienestejä.