90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yazan on mun mielestä ihana, niin komeakin vielä, kelpais mulle 100% ja ei tulis mieleenkään alkaa mussuttaa jotain "Im a strong independent woman!" shaissea vaan koska ois halunu örveltää tequilapullon kanssa ja halailla miehiä . Ja onhan noi peffabikini kuvat instassa ihan oikeasti tosi mauttomia.
Siis hyi, näyttää ihan terroristiltä.
Ootko persu?
Katsoin eilen tätä kakkos kautta maailmalla osiosta D pleystä.
Siellä yks tytteli lähti raskaana johonkin Afrikkaan äitinsä kans,herttinen aika kun pitävät näitä aikuisia ihmisiä pikkukakaroina.Äiti miettii Pitäskö hänen tytär ottaa mukaansa vai uskaltaako jättää sinne.Tytskä oli menossa naimisiin siellä,tytteli myhäili vieressä äidin pohdinnoille.Ois nyt ees huomauttanut et olen niinku aikuinen lasta odottava ihminen ja teen päätökset aivan itse.Ei oo äiti ollu siin vaiheessa kytiksellä kun on itsensä raskaaksi saattanut.
Kasvaako nämä Amerikan neidot ikinä aikuisiksi.
Myötähäpeää tuntee kun äiti tenttaa tummaa sulhasehdokasta kuinka on aikonut huolehtia ja paapoa tätä Amerikan prinsessaa.
Eikö vois ees vähän ottaa selville kulttuurieroista kaikki ei ympärimaailmaa ole niinkun kultamaassa Amerikassa,ja kuitenkin sielläkin eletään se elämäntyyli on heille arkipäivää.
Ja jos se tyttärelle sopii pitäisi sopia myös äidille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yazan on mun mielestä ihana, niin komeakin vielä, kelpais mulle 100% ja ei tulis mieleenkään alkaa mussuttaa jotain "Im a strong independent woman!" shaissea vaan koska ois halunu örveltää tequilapullon kanssa ja halailla miehiä . Ja onhan noi peffabikini kuvat instassa ihan oikeasti tosi mauttomia.
Ootko persu?
En tietääkseni, pitäiskö?
samaa mieltä evelyn vaan itsekäs paska ja toinen raukka suree vaan nimeään
Vierailija kirjoitti:
Brittany aiheuttaa kyllä suurta myötähäpeää lapsellisuudellaan, tietämättömyydellään ja itsekeskeisyydellään. Tytöllä on vielä paljon kasvamista edessä... googlasin juuri minkä ikäinen Brittany on, 27-vuotias. No, ehkä toivoa silti vielä on luonteen kehittymiseen.
Pillow talkissa on nykyään hieman liikaa niitä etukäteen kerrottuja aiheita tai kysymyksiä mitä jokaisen parin pitää käsitellä. Oli kuitenkin hauska, kun yksi mies kertoi lempinimensä olleen juustotikku lapsena ja Annie mietti mikä olisi Davidin ruokalempinimi: tomaatti. :D
Annyn ja miehensä kuka olikaan jutuissa taas on pohjavireenä jotenkin raskastempoinen negatiivisuus. Tim ja ystävänsä ovat hauskoja ja heidän itseironiansa ja myös Molly ja ystävänsä ovat hauskoja. Mukava, että Molly ei kadonnut 90days- julkisuudesta sen epäonnistuneen avioliittonsa jälkeen, vaikka sillä kaudella olikin muistaakseni epätoivoisin/tyhmimmin käyttäytyvä henkilö ja Luis kamalin!
Kyllä tuo Deavonin äitikin vaikuttaa keskenkasvuiselta fiksun tyttärensä rinnalla. Koko ajan valittaa jostain ja kiroilee, ei anna hyvää kuvaa itsestään ensitapaamisella vävynsä vanhemmille. Ymmärrän kyllä ettei ole kiva kun lentokentälle tullaan vastaan yllätyksenä mutta voisi edes yrittää käyttäytyä. Hävettäisi jos olisin Deavon. Suomalaisen Jasminin vanhemmat sen sijaan käyttäytyivät erittäin fiksusti koko filmausten ajan.
Tänään alkaa kausi 6 uusintana. Siis ketkä tämän kauden osallistujat ovat, voisiko joku kirkastaa muistiani?
Nyt kun Angela ja mikäsenniminytoli ovat naimisissa, muuttavatko he Jenkkeihin? Olipa muuten nuivaa hääväkeä.
Eikö tänään enää tulekaan sitä missä David ja lana etc?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tuo jälkimmäinen tunnin Tell all ollut 17/18. Eli tuleeko vielä viimeinen osa, ja milloin?
Kyllä. Viimeinen osa 18/18 tulee ensi tiistaina.
Ei löydy TLC ohjelmatiedoista että tänään tulisi. Höh. Näkyykö siis vaan dplayssä? klo 20 alkaa kausi 6 uusintana telkkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tuo jälkimmäinen tunnin Tell all ollut 17/18. Eli tuleeko vielä viimeinen osa, ja milloin?
Ei löydy TLC ohjelmatiedoista että tänään tulisi. Höh. Näkyykö siis vaan dplayssä? klo 20 alkaa kausi 6 uusintana telkkarissa.
Niinpä ☹️ milloin tulee, vai tuleeko.
Siis mitä ihmettä, jäikö minulta jotain väliin vai jäikö edellinen kausi kesken? Miksi tulee vanha kausi uusintana?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, jäikö minulta jotain väliin vai jäikö edellinen kausi kesken? Miksi tulee vanha kausi uusintana?
Jostain syystä tell all part 2 tuli sunnuntaina...huomasin aivan sattumalta itsekin. Ärsyttävää kun heittelevät noita sikinsokin.
Tuliko su niitä? Silloinhan tulee tiistain jakso uusintana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tell all part 2 tuli sunnuntaina...huomasin aivan sattumalta itsekin. Ärsyttävää kun heittelevät noita sikinsokin.
Ai olitkin jo vastannut asiaan.. No on todellakin ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut tänään? Mitä ihmettä, vai menikö multa ohi? On niin ärsyttävä tuo TLC kanava kun koko ajan ihan sekaisin ohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut tänään? Mitä ihmettä, vai menikö multa ohi? On niin ärsyttävä tuo TLC kanava kun koko ajan ihan sekaisin ohjelmat.
Ai se on tullutkin sunnuntaina!! Voi perkl...
Yasan näyttää kyllä just niin kauhealta kuin noi Lähi-Idän miehet yleensäkin, joilla islam on kaiken määräävä asia. Brittany on tyhmä. Siis todella tyhmä. Jos kerran täytyy sen miehen maahan mennä, niin olisi opetellut etukäteen kunnolla, miten siellä käyttäydytään. Ihan kuin hakemalla hakisi verta nenästään.
Mua aina kauhistuttaa tollaset palavasilmäiset mustaparrat, jotka vannoo islamin nimiin joka lauseessa. Jonkun mielestä ne on komeita, minusta pelkästään vaarallisen näköisiä.
La ilaha illa Allah, olkaa hyvä!