90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko Rosen ilmeen ja käytöksen, kun näytettiin kooste ensitapaamisista. Kaikki muut, eronneetkin ja riidoissa olevatkin, hymyilivät ja katsoivat jotenkin kaihoten tai ainakin asiallisesti, mutta Rose väänteli naamaansa ja heilui kuin haluaisi juosta pois. Kenelle muka menee läpi, että Rose oikeasti olisi ollut missään vaiheessa tosissaan?
Rose oli ihan tosissaan, siitä olen varma. Yritti sinnitellä ja näytellä mukavaa siihen saakka kunnes Ed kertoi, ettei halua lisää lapsia. Rakastuneita toisiinsa kumpikaan heistä ei ollut, vaan Rose halusi paremman tulevaisuuden itselleen ja lapsilleen ja Ed vaimon.
No mistä Rose sitten raivosi, jos molemmat vain halusivat jotain, mitä kumpikaan ei saanut? Miksi Rose jatkuvasti itkee rakkaudettomuudesta, kun itsekään ei rakastanut hetkeäkään?
Minusta naisena tämä on aivan selvä asia! Rose myönsi harjoittaneensa seksiä kansainvälisessä tv-ohjelmassa ja tunsi tulleensa hyväksikäytetyksi! Miten nöyryyttävää hänelle!
Jos Ed olisi ennen sitä kertonut ettei hänelle enää lapsia tule, eipä seksiäkään heillä olisi ollut. Jos Ed olisi kertonut asiasta jo ennen matkaansa, ei matkaa olisi tullut. Minusta tämä on aivan yksinkertaista. Rose olisi mahdollisesti esittänyt rakastavaa koko loppuelämänsä Edin rinnalla ja heidän yhteiselämä olisi voinut tulevaisuudessa olla molempia tyydyttävää, jos molemmat olisivat saaneet haluamansa.
Olen ymmärtänyt, että nykyisin Rose tienaa somekanavillaan ihan kivasti, eli uskoisin hänen loppujen lopuksi olevan tyytyväinen osallistumiseensa ohjelmaan.
Mä oon kyllä Edin puolella. Rose väänsi itkua, ja yritti olla niin viaton että. Teeskentelyä. Ei jatkoon...
Jatkuuko tämä kausi vielä joillain jaksoilla? Loppui tallennus kesken. Siis tämä missä ed, Rose, ash, avery...
Eiks tuo jälkimmäinen tunnin Tell all ollut 17/18. Eli tuleeko vielä viimeinen osa, ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Eiks tuo jälkimmäinen tunnin Tell all ollut 17/18. Eli tuleeko vielä viimeinen osa, ja milloin?
Kyllä. Viimeinen osa 18/18 tulee ensi tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Viimeinen osa 18/18 tulee ensi tiistaina.
JEE!
TLCllä uusintana Davidin ja Annien kausi. Onpas David hoikka poika!
Te jotka katsotte Dplaysta etukäteen huomasitteko että toi viimeinen tell all/tell more tai mikä olikaan, oli ihan saman toistoa kuin se edellinenkin jakso, jotkut kohtaukset olivat jopa täysin samoja? Mikähän idea tossa?
Olen nyt varmaan missannut jotain. Kuvittelin ajastaneeni kaikki tiistain jaksot (Tell All ja Pillow Talk), mutta boksilta löytyi kaksi Tell All:ia ja yksi Pillow Talk. Yleensä tarkistan nämä etukäteen tarkkaan, joten kyselisinkin nyt, että jäikö minulta nyt yksi sohvaperunajakso tallentamatta vai onko se tulossa myöhemmin? Yritin hakea tuota boksin sekä telkku.comin tulevista ohjelmatiedoista varmistaakseni asian, mutta en onnistunut tietoa löytämään. Nimim. tv:llisesti kivikaudella elävä :D
Vierailija kirjoitti:
Te jotka katsotte Dplaysta etukäteen huomasitteko että toi viimeinen tell all/tell more tai mikä olikaan, oli ihan saman toistoa kuin se edellinenkin jakso, jotkut kohtaukset olivat jopa täysin samoja? Mikähän idea tossa?
Juu, nämä jaksot menevät kyllä todella kummallisesti ja vielä Pillow Talk:kin menee jotenkin ihan sekaisin. Tuossa Tell More jaksossa kuitenkin muistaakseni ainakin se uutta, että ***Huom! spoiler David väitti, että Lanan olisi laitonta puhua ulkomaalaisen kanssa muualla kuin tuolla chatissa ****
En oikein ymmärrä, miksi tuo jakso on pilkottu noin, mutta silti niitä samoja kohtia näytetään moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
TLCllä uusintana Davidin ja Annien kausi. Onpas David hoikka poika!
Mä tykkään tästä parista, heidän välillään on aitoja tunteita. David aidosti rakastaa Annieta, tämä lämpö on räikeä vastakohta Edin "rakkauteen" Rosea kohtaan.
Noissa uusinnoissa mua raivostuttaa se Josh, hyi mikä urpo. Aika on sille vain näyttelyesine, en ole seurannut, toivottavasti Aika jättää sen ääliön.
Jos Andrein kertomus korruptoituneista pahispoliiseista ja lavastuksesta olisi totta, ei tuota asiaa todellakaan voisi käsitellä kansainvälisessä tv-sarjassa. Peitetarinahan se on, jotain muuta taustalla, eikä Andrei todellakaan ole mikään enkeli.
Vierailija kirjoitti:
Jos Andrein kertomus korruptoituneista pahispoliiseista ja lavastuksesta olisi totta, ei tuota asiaa todellakaan voisi käsitellä kansainvälisessä tv-sarjassa. Peitetarinahan se on, jotain muuta taustalla, eikä Andrei todellakaan ole mikään enkeli.
Se tunnelma siellä Moldovassa, kun Libbyn perhe on paikalla... aivan kauheaa. Miten perhe on edes lähtenyt sinne? Miksi he suostuvat edes tulemaan sinne toisiin häihin? Ja Libby, miten hän suostuu menemään uudestaan naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
"Kiva" kun Jess ja Larissa ovat ystävystyneet ja haukkuvat yhdessä Coltin katkarapua.
Nyt Jess on mennyt naimisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tunnelma siellä Moldovassa, kun Libbyn perhe on paikalla... aivan kauheaa. Miten perhe on edes lähtenyt sinne? Miksi he suostuvat edes tulemaan sinne toisiin häihin? Ja Libby, miten hän suostuu menemään uudestaan naimisiin?
Jonkuhan ne häät pitää maksaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkuhan ne häät pitää maksaa!
Ja se joku on Libbyn isä, niinkö? Miksi hän suostuu? Andreihan on kauhea.
Yazan on mun mielestä ihana, niin komeakin vielä, kelpais mulle 100% ja ei tulis mieleenkään alkaa mussuttaa jotain "Im a strong independent woman!" shaissea vaan koska ois halunu örveltää tequilapullon kanssa ja halailla miehiä . Ja onhan noi peffabikini kuvat instassa ihan oikeasti tosi mauttomia.
Tuon vanhemman homomiehen perhe on niin ihana! Tosi läheisiä ja mahtavat välit toisiinsa. Kateellinen.
Ei puhuttu, tuli kaksi jaksoa, en tiedä tuleeko ens viikolla sit se kolmas, ei noista TLC:n ohjelmatiedoista ota selvää.
Mun mielestä Lana ei vaikuta miltään rahanahneelta korppikotkalta, on varmasti töissä deittisivustoilla, mutta ei vaikuta maksulliselta. Olen taipuavainen uskomaan siihen, että joko työnantaja tai tuotantoyhtiö on painostanut tapaamaan Davidin.