90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Sohvaperunatkin käsikirjoitettu, annetaanko pareille kysymyksiä/aiheita, joita kommentoida, vai miten kaikki muka kommentoivat täsmälleen samoja asioita kohtauksista, esim. dubbaavat koiran ajatuksia, matkivat heinäsirkkojen siritystä, yms.?
Saman olen huomannut. Kommentoivat vielä samaan tyyliin, esimerkiksi sen Juustotikun kohdalla miettivät, mikä heidän lempinimensä olisi, jos sen pitäisi olla jokin ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain että David "deittaillut" Ukrainalaisia naisia jo 15v ja sillä ollut niitä yli 100 kpl. Nythän se jäi eläkkeelle ja horisee muuttavansa Ukrainaan. Ukko on täysin koukussa nettinaisten lepertelyyn ja täysin irtautunut todellisuudesta.
Lanan kanssa olemisesta huomasi, ettei ole paljoa kokemusta naisten kanssa olemisesta. Kaikki oli jotenkin niin jäykkää ja teennäistä ja se keskustelu!
Nyt tulee positiivinen huomio.
Tuo ohjelmassa mukana edelleen roikotettava Darcey oli heti paljon tyylikkäämpi karmeista ankkahuulistaan huolimatta, kun oli peittävä kaula-aukko ja pitkä takki. Botoxhuulet ja napaan saakka avonainen överisilikonit paljastava kaula-aukko yhtäaikaa ei ole kovin tyylikäs yhdistelmä.
Netistä löysin tiedon, että Usman on hakenut avioeroa.
Voi ei, Darceystä tehty hauska hajuvesimainos pilana :D Tuoksunsa nimi olisi osuvasti Epätoivo.
https://preview.redd.it/rl312qvjqhg11.jpg?auto=webp&s=7fade4345d935499a…
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee positiivinen huomio.
Tuo ohjelmassa mukana edelleen roikotettava Darcey oli heti paljon tyylikkäämpi karmeista ankkahuulistaan huolimatta, kun oli peittävä kaula-aukko ja pitkä takki. Botoxhuulet ja napaan saakka avonainen överisilikonit paljastava kaula-aukko yhtäaikaa ei ole kovin tyylikäs yhdistelmä.
Totta puhut, mutta muistuttaisin ystävällisesti että botoxia ei laiteta huuliin vaan sillä lamautetaan hermoja ja lihaksia :) Minun kaverille laitetaan sitä ohimoihin migreenin takia.
Jos ainetta laittaisi huuliin niin ne eivät enää liikkuisi :D
Täyteaineita laitetaan huuliin ja poskiin, ja sen lisäksi Darceyllä on käsitelty kohottavilla mesolangoilla nenä ja ehkä leuka ja posketkin :o Jos täyteaineet ovat liian tuhteja ja paksuja ja niitä laitetaan liikaa, niin lopputuloksena ankkahuulet ja maaoravaposket.
Botox on lääkeaine, täyteaineet ovat aivan eri juttu eikä ne kuulu lääkeaineisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Sohvaperunatkin käsikirjoitettu, annetaanko pareille kysymyksiä/aiheita, joita kommentoida, vai miten kaikki muka kommentoivat täsmälleen samoja asioita kohtauksista, esim. dubbaavat koiran ajatuksia, matkivat heinäsirkkojen siritystä, yms.?
Varmaan ottavat noita kommenttejaan muiden sarjojen sohvaperunoista, kuten Bachelorista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks darcey veljen haudalla ei ole hautakiveä?
Että noi elähtäneet barbit pääsee lepäämään hetkeksi maassa olevan hautakiven päälle?
Siellä takana oli iso hautakivi jossa luki SILVA, eli näiden sukunimi. Ilmeisesti perhehauta tai sukuhauta.
Sitten oli näitä pieniä laattoja jonka vieressä nämä "tuksutyylikaksoset" istuivat, tuleeko ne semmoiset pienet laatat polttohaudattujen uurnien kohdalle eli jos ei ole arkkua maahan laitettavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Luin jostain että David "deittaillut" Ukrainalaisia naisia jo 15v ja sillä ollut niitä yli 100 kpl. Nythän se jäi eläkkeelle ja horisee muuttavansa Ukrainaan. Ukko on täysin koukussa nettinaisten lepertelyyn ja täysin irtautunut todellisuudesta.
Joo. Tuo sarja on kiva kokoelma harhoissaan eläviä ihmisiä, pelottavia kiristäjänarsisteja ja höppänöitä "lapsiaikuisia".
Mun lemppari on Paul Staehle. Se on ihmeellinen sekoitus. Se pakenee emotionaalisesti epävarmoja ja ahdistavia tilanteita - siis kirjaimellisesti pakenee - juosten.
Upee tyyppi! Ihan pihalla. Alkuun arvelin että se on vain tosi pahasti traumatisoitunut. Dissosiaatiohäiriö. Jäänyt tunteidenhallinta lapsen tasolle. Pelokas ressukka, surullinen tapaus.
Mutta, se on myös vainoharhaisuuteen asti mustasukkainen väkivaltainen kontrollifriikki. Saanut rikostuomion tuhopoltosta. Sillä on lähestymiskielto - se ei saa lähestyä sen ex-kumppania.
Ressukka-sosiopaatti?
Tässä miten se pakkasi lyhyttä Brasialian matkaa varten:
Miten se selviytyy arjessaan, elämässään ylipäänsä? Miten se on vielä hengissä? Miten sillä voi olla työpaikka, miten se voi osata valmistaa itselleen ruokaa ja muutenkin pitää itsestään huolta?
Tuo eka video :D :D Musiikkikin ihan nappi.
Mulla herää tuosta David ja Lana- jutusta omat vanhat traumat mielipuolisesti ihastuneesta vanhemmasta työkaverista. Tosi piinallista katsottavaa, kun vanha äijä ei osaa lukea kehonkieltä!
Mun mielestä kamala se Davidin pitkä nahkarotsi. Tulee mieleen ne amerikkalaiset kouluampujat, nehän käyttivät pitkiä mustia nahkatakkeja. David on kuin kiltti yli-ikäinen kouluampuja.😀
Vierailija kirjoitti:
Ash ja naisensa käy niinku liikeneuvottelua, eivät näytä yhtään rakastuneilta. Miksi pitää väkisin vääntää..?
Parempi liikeneuvottelu kuin hormonimyrskyssä sovitut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Tuo sarja on kiva kokoelma harhoissaan eläviä ihmisiä, pelottavia kiristäjänarsisteja ja höppänöitä "lapsiaikuisia".
Mun lemppari on Paul Staehle. Se on ihmeellinen sekoitus. Se pakenee emotionaalisesti epävarmoja ja ahdistavia tilanteita - siis kirjaimellisesti pakenee - juosten.
Upee tyyppi! Ihan pihalla. Alkuun arvelin että se on vain tosi pahasti traumatisoitunut. Dissosiaatiohäiriö. Jäänyt tunteidenhallinta lapsen tasolle. Pelokas ressukka, surullinen tapaus.
Mutta, se on myös vainoharhaisuuteen asti mustasukkainen väkivaltainen kontrollifriikki. Saanut rikostuomion tuhopoltosta. Sillä on lähestymiskielto - se ei saa lähestyä sen ex-kumppania.
Ressukka-sosiopaatti?
Tässä miten se pakkasi lyhyttä Brasialian matkaa varten:
Miten se selviytyy arjessaan, elämässään ylipäänsä? Miten se on vielä hengissä? Miten sillä voi olla työpaikka, miten se voi osata valmistaa itselleen ruokaa ja muutenkin pitää itsestään huolta?
😂😂🤣🤣🤣 Siis a p u a....!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jordania ei ole mitenkään erityisen muslimimaa vaan jopa melko liberaali. Se, että Yazan haluaa Brittanin käyttävän abayaa ja huivia, liittyy hänen omaan tiukkaan perhetaustaansa, ei lakiin - siellä on jopa melko normaalia kulkea paljain päin. Yazan haluaa samanaikaisesti uskovaisen ihannenaisen ja mallin, ja luultavasti siirtyy elämään länsimaista elämää biletyksineen päivineen jos joskus päätyy Amerikkaan.
Toisekseen vaikka olisi kuinka tiukka muslimiperhe on ehdottoman väärin ja islamin vastaista pakottaa ketään kääntymään muslimiksi. Se pitää tulla omasta sydämestä ja perheelle haram pakottaa. Jännä että nämä olevinaan hartaat muslimit ovat itse ihan kujalla uskonnostaan mutta kulttuurihan se puhuukin.
Totta tämäkin, mutta kukaan järkevä nainen ei lähde alunperinkään koettemaan onneaan muslimin kanssa tämän kotimaahan, jossa odottaa vanhoilliset vanhemmat. Kyllähän tuo Yazan niissä puheluissakin yritti puhua islamista koko ajan, mutta neiti vaihtoi puheenaihetta.
Samaa mieltä! Olen itse seurustellut iranilaisen kanssa (ei uskonut Jumalaan) ja perhe ei myöskään edellyttänyt huivia tai muuta. Äiti eivätkä siskot käyttäneet. Silti oli ilmassa tietty ajatus siitä, kuinka naisen on sopivaa ja kunnioittavaa käyttäytyä. He ymmärsivät että olen suomalainen, joten asioista annettiin myöten, mutta normit olisivat varmaan erilaiset oman maalaisen kanssa.
Jordanialaisiksi Yazanin perhe on todella vanhoillinen. Jotenkin mietin, onko Brittany myös vain julkisuuden perässä. Vai miten tuollainen tyttö päätyy tuollaiseen suhteeseen ja edes harkitsee muuttavansa lähi-itään... Edes vapautuneemmissa maissa siellä Brittanyn instapyllistely on kaikkea muuta kuin sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kamala se Davidin pitkä nahkarotsi. Tulee mieleen ne amerikkalaiset kouluampujat, nehän käyttivät pitkiä mustia nahkatakkeja. David on kuin kiltti yli-ikäinen kouluampuja.😀
Se on vielä himpun iso, ja hän sitoo vyön kaljamahansa alle..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vielä himpun iso, ja hän sitoo vyön kaljamahansa alle..
David taitaa seurata ahkerasti somekirjoittelua, koska on nyt laihduttanut, leikannut hiuksensa ja luopunut kouluampuja-nahkatakistaan 😁 Näyttää uusissa kuvissa paljon freshimältä kuin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Siis se on aivan järkyttävä vaikkei tuo D:n pukeutuminen muutenkaan ole ihan täykkyä. Mutta miksi Lanakin oli jossain oloasussa treffeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se on aivan järkyttävä vaikkei tuo D:n pukeutuminen muutenkaan ole ihan täykkyä. Mutta miksi Lanakin oli jossain oloasussa treffeillä?
Ihan sopiva keilaukseen. Se oli kuitenkin uusi ja siisti, ei mikään kotona nuhjattu ja polvipussinen.
Mikä toi Takaisinmaksun aika on? Joku uusi tähän liittyvä taas?