90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Mun puoliso innostu vihdoin tästä sarjasta kiitos Edin! Pitäny aina tiistaisin huikata se telkkarin äärelle. 😂
Lana näytti keilauksessa siltä että hänellä on aidosti hauskaa!
Minkä ikäinen Lana olikaan? Väitettiinkö että 27?
David murjottaa kun Lana ei tule yökylään..
Voi helvetti ! David kuuluis kyllä holhoukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun puoliso innostu vihdoin tästä sarjasta kiitos Edin! Pitäny aina tiistaisin huikata se telkkarin äärelle. 😂
Mun mies tulee aina kurkkimaan miten Davidilla menee.
Vierailija kirjoitti:
Multa meni ohi miksi Äshin passin saaminen kestää niin kauan
Eikö se ollut asunut jo pitkään ausseissa nytkö se vasta hakee kansalaisuutta kun tähän asti ollut sen lilliputtisaafen passi.
Huooh David kai kosii en jaksossa? Kosisitteko tyyppiä jonka kanssa olette pari kertaa olleet treffeillä, ette edes hänen kotia nähnyt?
Siis miten tuo Avery ja Ash onkin yhtäkkiä noin hyvissä väleissä taas? En ymmärrä, että sen Averyn ja Sianin keskustelun jälkeen Averyn piti hiillostaa Ashia ja sitten todella huonoin selityksin Ash onkin taas maailman paras mies🤦♀️
Tuleekohan Loren ja Alexei kohta sohvaperunoihin vauvan kanssa 🙈
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan Loren ja Alexei kohta sohvaperunoihin vauvan kanssa 🙈
Kyllä varmasti. Helppoa rahaa ja ovat koukussa sometykkäyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jordania ei ole mitenkään erityisen muslimimaa vaan jopa melko liberaali. Se, että Yazan haluaa Brittanin käyttävän abayaa ja huivia, liittyy hänen omaan tiukkaan perhetaustaansa, ei lakiin - siellä on jopa melko normaalia kulkea paljain päin. Yazan haluaa samanaikaisesti uskovaisen ihannenaisen ja mallin, ja luultavasti siirtyy elämään länsimaista elämää biletyksineen päivineen jos joskus päätyy Amerikkaan.
Toisekseen vaikka olisi kuinka tiukka muslimiperhe on ehdottoman väärin ja islamin vastaista pakottaa ketään kääntymään muslimiksi. Se pitää tulla omasta sydämestä ja perheelle haram pakottaa. Jännä että nämä olevinaan hartaat muslimit ovat itse ihan kujalla uskonnostaan mutta kulttuurihan se puhuukin.
Totta tämäkin, mutta kukaan järkevä nainen ei lähde alunperinkään koettemaan onneaan muslimin kanssa tämän kotimaahan, jossa odottaa vanhoilliset vanhemmat. Kyllähän tuo Yazan niissä puheluissakin yritti puhua islamista koko ajan, mutta neiti vaihtoi puheenaihetta.
Huom! Googlaamalla saatte selville parit jotka ovat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo Avery ja Ash onkin yhtäkkiä noin hyvissä väleissä taas? En ymmärrä, että sen Averyn ja Sianin keskustelun jälkeen Averyn piti hiillostaa Ashia ja sitten todella huonoin selityksin Ash onkin taas maailman paras mies🤦♀️
Niillä oli selvästi ollut sovinto"boomboom" ennen kuvauspäivää.
Lanan kehonkieli paljastaa, että ei halua olla Davidia lähellä. Vaan eihän noin toope ukko sitä tajua.
Onko tuo Sohvaperunatkin käsikirjoitettu, annetaanko pareille kysymyksiä/aiheita, joita kommentoida, vai miten kaikki muka kommentoivat täsmälleen samoja asioita kohtauksista, esim. dubbaavat koiran ajatuksia, matkivat heinäsirkkojen siritystä, yms.?
Mä en kestä tuota Lisaa! Olisi ollut sille ihan oikein että Ushman olisi sanonut, että mitään häitä ei tule ja häivy pois. Näköjään hinku Usaan on niin suuri että kestää tuollaista sekopäätä. Katson just tallennukselta tämän illan jaksoa. David on ällättävä hönkäilyineen. Mä en ole ehtinyt paljon täältä kommentteja lukemaan, mutta jotain mafiasta. Onko siitä siis jotain tietoa, että Lana on mafian "kynsissä", vai onko spekulaatiota tms?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tuota Lisaa! Olisi ollut sille ihan oikein että Ushman olisi sanonut, että mitään häitä ei tule ja häivy pois. Näköjään hinku Usaan on niin suuri että kestää tuollaista sekopäätä. Katson just tallennukselta tämän illan jaksoa. David on ällättävä hönkäilyineen. Mä en ole ehtinyt paljon täältä kommentteja lukemaan, mutta jotain mafiasta. Onko siitä siis jotain tietoa, että Lana on mafian "kynsissä", vai onko spekulaatiota tms?
Jotain "netissä on lukenut" - tason "tietoa", eli ei todellakaan tietoa.
Luin jostain että David "deittaillut" Ukrainalaisia naisia jo 15v ja sillä ollut niitä yli 100 kpl. Nythän se jäi eläkkeelle ja horisee muuttavansa Ukrainaan. Ukko on täysin koukussa nettinaisten lepertelyyn ja täysin irtautunut todellisuudesta.
Multa meni ohi miksi Äshin passin saaminen kestää niin kauan