90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Mitä veikkaatte Andrein salaisuuksien olevan? Minä veikkaan rikoksia, huumeita tai lasta.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla kausi 2 vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tylsää, kun jaksot kestävät vain tunnin. Kiva nähdä taas Jennyä ja Deavania. Vieläköhän Drascilla on, hmm, vallaton pikku hirviö.
Kukapa sitä olisi tällä(kään) välin kasvattanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte Andrein salaisuuksien olevan? Minä veikkaan rikoksia, huumeita tai lasta.
Äänestän huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Miten se pinkkipää seurusteli 10 vuotta ja hänen kumppaninsa piti salassa, muttei hän omille vanhemmillekaan kertonut ennenku nyt?
Joo, tätä mä oon myös ihmetellyt. Että hirveä kriisi, kun entinen tyttöystävä ei suostunut kertomaan hänestä vanhemmilleen, mutta eipä itsekään ollut kertonut vanhemmilleen mitään, kun vasta nyt Stephanien kanssa tuli ulos kaapista?!
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka Andrei? Ai tämä, joka on vaimonsa kanssa Pillow talkissakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Libbyn mies. Se joka ei anteeksi pyytele, mutta rahaa nyhtää appiukoltaan kuin lehmää lypsäisi. Töihinkään ei voi mennä, kun on mieluummin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Lanaa käy sääliksi, vaikutti oikeasti pelokkaalta. David ilmeisesti nyt muuttanut Ukrainaan hänen perässään, jostain tubesta bongasin. Lana sanoi myös kuvaajille, että on sairasta, että David etsi yksityisetsivän häntä etsimään.
Siis miten Lanaa käy sääliksi? Itse on ollut sivustolla ja soppansa keittänyt. Tuo riski siinä aina on, kun miehille lirkuttelee ja lupaa yhteistä tulevaisuutta.
Mua järkytti ihan todella, miten Ariela ja äitinsä suhtautuivat siihen Biniyamin remonttiprojektiin! Monttu auki kauhistelevat, että eihän täällä voi elää ja on vaarallista lapselle, vaikka asunnossa on selvästi remppa kesken. Se eka asunto oli aika kaamea, mutta noh, sen olisi ehkä voinut ennakoida... Ja kuinka Arielan äiti oli niin järkyttynyt kun siellä sairaalassakin oli ihan siistiä ja jopa normaalit keskoskaapit ja kaikki :D Ihan kuin vain Amerikassa voisi olla hyviä sairaaloita. Miten muualla maailmassa oikein eletään, jos vain Amerikan standardeilla pärjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Libbyn mies. Se joka ei anteeksi pyytele, mutta rahaa nyhtää appiukoltaan kuin lehmää lypsäisi. Töihinkään ei voi mennä, kun on mieluummin kotona.
Niin minäkin ajattelin. Mistä salaisuuksista tässä nyt siis puhutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lanaa käy sääliksi, vaikutti oikeasti pelokkaalta. David ilmeisesti nyt muuttanut Ukrainaan hänen perässään, jostain tubesta bongasin. Lana sanoi myös kuvaajille, että on sairasta, että David etsi yksityisetsivän häntä etsimään.
Siis miten Lanaa käy sääliksi? Itse on ollut sivustolla ja soppansa keittänyt. Tuo riski siinä aina on, kun miehille lirkuttelee ja lupaa yhteistä tulevaisuutta.
Ei, kyseessä ei ole Lana. Lanan kuvia on vain käytetty huijaussivustolla, jossa työntekijät uskottelevat miehille olevansa rakastuneita heihin saadakseen rahaa. Firma ja TLC ovat nyt joutuneet etsimään oikean Lanan, joka niissä kuvissa on, vaikka hänellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa! Lanalla on ihan oma perhe ja elämä. Hänhän asuukin aivan eri kaupungissa kuin nettisivustolla ollut työntekijä väitti. Ja kuulemma puhuu ihan hyvää englantia. Ei voida olla edes satavarmoja, onko hänen nimensä Lana, vai onko sekin vain paskafirman keksintöä, jota tuotanto nyt jaksaa pyörittää.
Kyllä on todella ahdistava tilanne Lanalla, en ihmettele vaikka hänen henkeä ja perhettään olisi uhkailtu jos ei saavu paikalle ja esitä olevansa kiinnostunut Davidista. Toisaalta kun lähtee mukaan tollaisille huijaussivustoille niin luulisi jokaisen tietävän, että voi olla pahoja seurauksia. Turvallisuussyistä ei kannattaisi kenenkään Suomessakaan ryhtyä näille seksichateille tms työskentelemään tai myydä kuviaan mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä vuosista, joista Andrei ei puhu mitään, ja raivostui Libbyn isälle ja veljelle jotka kehtasivat kysyä. Ilmeisesti matkusti silloin Irlantiin tms, muttei suostu kertomaan mitä siellä teki.
Missä on Dplay +:ssa viimeisen Tell all -jakson Pillow talk? Minulla näkyy vain jakso 16 ja siinä on se ensimmäinen Tell all -jakso.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on todella ahdistava tilanne Lanalla, en ihmettele vaikka hänen henkeä ja perhettään olisi uhkailtu jos ei saavu paikalle ja esitä olevansa kiinnostunut Davidista. Toisaalta kun lähtee mukaan tollaisille huijaussivustoille niin luulisi jokaisen tietävän, että voi olla pahoja seurauksia. Turvallisuussyistä ei kannattaisi kenenkään Suomessakaan ryhtyä näille seksichateille tms työskentelemään tai myydä kuviaan mihinkään.
Ei se ole Lana joka on Davidin kanssa jutellut... Lanalle on ehkä kerrottu pääpiirteet Davidista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyseessä ei ole Lana. Lanan kuvia on vain käytetty huijaussivustolla, jossa työntekijät uskottelevat miehille olevansa rakastuneita heihin saadakseen rahaa. Firma ja TLC ovat nyt joutuneet etsimään oikean Lanan, joka niissä kuvissa on, vaikka hänellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa! Lanalla on ihan oma perhe ja elämä. Hänhän asuukin aivan eri kaupungissa kuin nettisivustolla ollut työntekijä väitti. Ja kuulemma puhuu ihan hyvää englantia. Ei voida olla edes satavarmoja, onko hänen nimensä Lana, vai onko sekin vain paskafirman keksintöä, jota tuotanto nyt jaksaa pyörittää.
No miksei Lana sitten voi vain sanoa, miten asia on? Miksi pitää esittää Davidille, jos ei liity asiaan millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä vuosista, joista Andrei ei puhu mitään, ja raivostui Libbyn isälle ja veljelle jotka kehtasivat kysyä. Ilmeisesti matkusti silloin Irlantiin tms, muttei suostu kertomaan mitä siellä teki.
Mutta missä näistä salaisuuksista nyt puhutaan? Puhutaanko niistä vanhoista jaksoista, vai onko tulossa uusia jaksoja, joita ei vielä näy Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler, spoile
- Veronica ja Tim poistuvat Pillow Talkista. Minulle oli uutinen, että heillä on yhteinen lapsi. Olivat aikoinaan 7 vuotta yhdessä.
- Lisan väitetään varastaneen Usmanilta 26 tuhatta dollaria.
- Cole joka erosi tulleesta Vanessasta paljasti, että palkkio on vain tuet dollaria per episodi ja 2500 Tall all-jaksot. Mielestäni vähän.Googlaamalla nimet saatte tietää parien nykyisen statuksen. Muistaakseni kenestäkää ei tullut pysyviä pareja.
Ei Tim ole sen lapsen isä. Mitä tarkoittaa "tulleesta Vanessasta"?
Spoiler jenkkitahtiin
Vanessa tuli Laryssan jälkeen, sille nykyinen brasilialainen Jess on mustasukkainen
Yllätys yllätys, Davidin kanssa keskustellut henkilö EI ole Lana. Noita chatteja ylläpitävät mafiat, joiden uhri Lana luultavasti on.