90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Minusta se Erika oli jotenkin epäluottettavan oloinen!Oudosti silmäkulmistaan vilkuilee ja kuin halveksiva ilme on naamallaan.
Plus tökkii epäsiisti huulipunansa vaikka sivu seikka.
David ja Lana kuvio vaikuttaa aina vaan enemmän tehdyltä,näytellyltä.Et nyt yhtäkkiä Lana sit ilmestyykin johonkin patsaalle.Ei voi olla todellisuudessa noin.
Jennyn ja Sumitin tilanne todella ongelmallinen mut kyllä jätkä valehteli tosi rumasti.Jenny jätti kaiken ja muutti Intiaan ja.....Tyyppi onki naimisissa ja Jenny jumissa siellä!
Kuinkahan Averyn ja Ashin juttu lopulta menee??Eroavatko?
Kattoiko kukaan tätä maailmalla 2 kautta eilen? Pääjakso oli vain tunnin ja pillow talkissa oli tosi paljon sellaista mitä ei mun mielestä pääjaksossa ollut.
Joo, mä katoin. Tylsää että tulee vain tunnin pätkissä, siinä ei paljon ehdi asiat edetä. Homopari vaikuttaa aidolta ja umpirakastuneelta ❤
Maailmalla kausi 2 vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tylsää, kun jaksot kestävät vain tunnin. Kiva nähdä taas Jennyä ja Deavania. Vieläköhän Drascilla on, hmm, vallaton pikku hirviö.
Vierailija kirjoitti:
Kattoiko kukaan tätä maailmalla 2 kautta eilen? Pääjakso oli vain tunnin ja pillow talkissa oli tosi paljon sellaista mitä ei mun mielestä pääjaksossa ollut.
Kyllä katsoin ja tuntui jotenkin tyhmältä, kun oli niin lyhyt. Ei kerinnyt oikein juoneen mukaan, kun mainokset jo vie suuren ajan ohjelma-ajasta. Onkohan jatkossakin vain tunnin?
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla kausi 2 vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tylsää, kun jaksot kestävät vain tunnin. Kiva nähdä taas Jennyä ja Deavania. Vieläköhän Drascilla on, hmm, vallaton pikku hirviö.
Miten voi antaa nimeksi Drascilla? Sehän on aivan painajaismainen nimi.
Kuulemma maailmalla-jaksot esitetään kahdessa osassa. Eli tässä oli vasta puolet 1.jaksosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä katoin. Tylsää että tulee vain tunnin pätkissä, siinä ei paljon ehdi asiat edetä. Homopari vaikuttaa aidolta ja umpirakastuneelta ❤
Jännä että tämä tulee niin nopeasti Suomessa, seuraan jenkkitahtiin, ja ollaan nyt suunnilleen jaksossa 10, en muista tarkkaan.
Tuo homopari on aidoin ja tasapainoisin pari pitkään aikaan. Vaikuttavat todella mukavilta kumpikin. Ihmettelen ettei Armandolla ole oikeastaan ollenkaan aksenttia! Kertoi kyllä käyneensä siskonsa kanssa koulun englanniksi, mutta silti! Eivät kuitenkaan ilmeisesti ole asuneet jenkeissä ja vanhemmat ainakin ihan tavallisia meksikolaisia. Toivottavasti näillä sujuu eikä kumpikaan paljastu idiootiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi antaa nimeksi Drascilla? Sehän on aivan painajaismainen nimi.
Nimi on kyllä kauhea, ja säälittää tyttö kun on ilmeisesti kasvanut ihan ilman rajoja. Hän on varmaan luonnostaan toukukas tyttö, mutta vaikuttaa ettei hänelle ole opetettu lainkaan miten käyttäytyä, tai asetettu rajoja. Toivottavasti Taeyang (oliko se vauvan nimi?) oppii hillitympää käytöstä korealaisilta isovanhemmiltaan, vaikka SPOILER ALERT
myöhemmin käy kyllä ilmi että Jihoonin äiti on ainakin osaksi Jihoonin lapsellisen käytöksen mahdollistaja.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma maailmalla-jaksot esitetään kahdessa osassa. Eli tässä oli vasta puolet 1.jaksosta.
Eihän tossa ole mitään järkeä kun pillow talk näytti jo osittain mitä ensi jaksosss tapahtuu. Joutuuko tässä nyt katsomaan ensin kaksi erillistä jaksoa ja niiden jälkeen yhden pillow talkin. Pläääh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tossa ole mitään järkeä kun pillow talk näytti jo osittain mitä ensi jaksosss tapahtuu. Joutuuko tässä nyt katsomaan ensin kaksi erillistä jaksoa ja niiden jälkeen yhden pillow talkin. Pläääh
Vastaan nyt itselleni kun katsoin telsusta ohjelmatietoja tuleville viikoille niin ensi sunnuntaina ei tule pillow talkia vaan pelkkä pääjakso. Seuraavana sunnuntaina tulee taas molemmat.
Eli tlc näyttää nämä meille ihan typerässä järjestyksessä. Pienestä sitä voikin ärsyyntyä taas 🤬
Minä olen lukenut jostain,että Geoffrey olisi erotettu sarjasta 500 naisen vuoksi.Ja Rose on suhteessa naisen kanssa tällä hetkellä..
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lukenut jostain,että Geoffrey olisi erotettu sarjasta 500 naisen vuoksi.Ja Rose on suhteessa naisen kanssa tällä hetkellä..
Ohoh! Kohta se taas alkaa, jee!
Siis milloin tuo Maailmalla-sarja tulee?
Vierailija kirjoitti:
Siis milloin tuo Maailmalla-sarja tulee?
Sunnuntaisin. Viime sunnuntaina tuli uuden kauden 1. jakso.
Sohvaperuna Annie luuli, että koira on englanniksi doggie-style. 🙄😁
Ällö Geoffrey esiintyy uhrina kun nainen ei pamauta naimisiin. Ja ensin valitti, että tämä haluaa vain avioliiton jenkin kanssa.
Oliko viime vai toissa jakso, niin Darcyllä oli niin avata kaula-aukko että nännit näkyi ja oli pitänyt blurrata. Classy!
Kenet???