Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
4121/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geoffin reaktio kun joku ei halua heti naimisiin! Riitojen päätteeksi olisi pitänyt heti suostua?!?!

Vierailija
4122/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen narsisti tämä geoffrey ton ashin lisäksi. Tässä alkaa jo lisakin vaikuttamaan normaalilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4123/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko toi Lana oikeesti paikalle? Ja monta jaksoa tätä kautta vielä tulee?

Vierailija
4124/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Steph on vainoharhainen, mustasukkainen hullu. Tulee niin ex mieleen, vaikkakin se mulkku olikin olevinaan mies 🙈

On tuon Erikankin jutuissa melkoisia ristiriitoja: 24-vuotiaalla on takana 10 vuoden parisuhde, josta hän traumatisoitui, koska tyttö ei halunnut kertoa Erikasta vanhemmilleen. Kuitenkin Erika itse kertoi vanhemmilleen olevansa biseksuaali vasta Stephin esitellessään. Missä välissä hän on harrastanut seksiä niiden lukuisten ystäviensä kanssa? 

Vierailija
4125/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tähän sarjaan oteta ketään normaaleja?

Vai onko tää täysin käsikirjoitettu.

Vierailija
4126/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo lesbot yrittää väkisin saada suhdetta aikaan.

On se rankkaa kun pitäs ola lesbo muttei oikein onnaa.

Vierailija
4127/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites rää lepsu Erika. Muka kauheesti jännitti tulla kaapista vanhemmille ja sitten ne on ihan että joo.

Sitten muka onkin 10 vuotta seukannut toisen lepakon kaa. Heh.

Tosi aitoo.

Vierailija
4128/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Steph on vainoharhainen, mustasukkainen hullu. Tulee niin ex mieleen, vaikkakin se mulkku olikin olevinaan mies 🙈

On tuon Erikankin jutuissa melkoisia ristiriitoja: 24-vuotiaalla on takana 10 vuoden parisuhde, josta hän traumatisoitui, koska tyttö ei halunnut kertoa Erikasta vanhemmilleen. Kuitenkin Erika itse kertoi vanhemmilleen olevansa biseksuaali vasta Stephin esitellessään. Missä välissä hän on harrastanut seksiä niiden lukuisten ystäviensä kanssa? 

Aivan! Ja siis itse kertoi viime jaksossa vanhemmilleen, kymmenen vuoden salaamisen jälkeen. Ja nyt painostaa, että Stephin pitäisi kertoa heti! Luulisi että löytyisi vähän enemmän ymmärrystä.

Vierailija
4129/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avery ja Varya ainoat järkevän ja fiksun oloiset.

Vierailija
4130/5163 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avery ja Varya ainoat järkevän ja fiksun oloiset.

Ja yolandan tytär Karra 😁

Vierailija
4131/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri tämä! Ja jännästi on "unohtunut" kertoa tällainen pikkujuttu. En todellakaan ihmettele, miksi Steph on vauhkona, kun Erican elämä on noin sekavaa. 

Vierailija
4132/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*****Dplay spoiler*******

Taidan olla edelleen ainoa, jonka mielestä Ed ei oikeasti ole niin kamala, kuin hänestä tehdään. En voi ymmärtää tuota Rosea. Tell all -jaksossa huusi vain, että on vihainen ja sitähän hän on ollut ihan koko ajan. Avery minusta sanoi hyvin, että ei ole nähnyt hänessä yhtään rakkautta enkä kyllä minäkään. Pelkkää vihaa, nyrpistelyä ja mököttämistä. Syyttää koko ajan Ediä valehtelusta, mutta edelleenkään ei ole kertonut yhtäkään asiaa sen lapsiasian lisäksi, josta on valehdellut. Ja miten ihmeessä hänellä on varaa mennä sanomaan, että Ed ei oikeasti rakastanut häntä, kun ei hän itsekään selvästi rakastanut Ediä. Ed kuitenkin matkusti maailman ääriin ja sieti epämukavuutta ja juoksi Rosen perässä kuin koiranpentu. Rose ei tehnyt mitään muuta kuin nakkeli niskojaan. Mutta nyt Ed on kuitenkin se pahis, joka ei rakastanut. Tämä kuvio ei vain mene jakeluun. 

Juu, Ed oli törppö niiden suuvesiensä kanssa, mutta ei Rosekaan nyt ihan vilpitön ole. 

Vierailija
4133/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla edelleen ainoa, jonka mielestä Ed ei oikeasti ole niin kamala, kuin hänestä tehdään. En voi ymmärtää tuota Rosea. Tell all -jaksossa huusi vain, että on vihainen ja sitähän hän on ollut ihan koko ajan. Avery minusta sanoi hyvin, että ei ole nähnyt hänessä yhtään rakkautta enkä kyllä minäkään. Pelkkää vihaa, nyrpistelyä ja mököttämistä. Syyttää koko ajan Ediä valehtelusta, mutta edelleenkään ei ole kertonut yhtäkään asiaa sen lapsiasian lisäksi, josta on valehdellut. Ja miten ihmeessä hänellä on varaa mennä sanomaan, että Ed ei oikeasti rakastanut häntä, kun ei hän itsekään selvästi rakastanut Ediä. Ed kuitenkin matkusti maailman ääriin ja sieti epämukavuutta ja juoksi Rosen perässä kuin koiranpentu. Rose ei tehnyt mitään muuta kuin nakkeli niskojaan. Mutta nyt Ed on kuitenkin se pahis, joka ei rakastanut. Tämä kuvio ei vain mene jakeluun. 

Juu, Ed oli törppö niiden suuvesiensä kanssa, mutta ei Rosekaan nyt ihan vilpitön ole. 

Et ole ainoa. Olen alusta asti ihmetellyt Rosen töykeää käytöstä. Ja sitä, kun täällä puolustellaan häntä ja haukutaan Ediä. Rose vain tuijottaa murhaavasti ja kiukuttelee koko ajan. Enpä ole montaakaan kertaa nähnyt hänen hymyilevän tai sanovan jotain kaunista Edille.

Vierailija
4134/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Olen alusta asti ihmetellyt Rosen töykeää käytöstä. Ja sitä, kun täällä puolustellaan häntä ja haukutaan Ediä. Rose vain tuijottaa murhaavasti ja kiukuttelee koko ajan. Enpä ole montaakaan kertaa nähnyt hänen hymyilevän tai sanovan jotain kaunista Edille.

No niin, kiitos, en ollut ainoa. Ihmettelen myös, miten porukkaan uppoaa nuo Rosen selittelyt, että Ed valehtelee ja huijaa ja kohtelee huonosti eikä rakasta eikä oikeasti ollut tosissaan Rosen kanssa. Minä en Edin käytöksessä näe yhtäkään sellaista asiaa, mikä kertoisi, ettei hän olisi ihan koko ajan ollut ihan tosissaan. Rosen käytös sen sijaan koko ajan huokuu vastentahtoisuutta ja piittaamattomuutta. Edes lapsensa isästä ei sanonut sanaakaan ennen järjetöntä riitaa ja mekkalointia ja hirveästi loukkaantui, kun ihan olisi pitänyt itsestään jotain kertoa. Sekö on sitten rakkautta, sitoutumista ja tosissaan olemista? 

Vierailija
4135/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler dplay +

Minä kyllä tavallaan ymmärrän tuota Stephia, kun sanoi tell allissa, että Erika ei koskaan kysellyt häneltä mitään ja aina puheluissa puhuivat vain Erikan elämästä. Ei se kerro välittämisestä, ettei ikinä kysele toiselta mitään. Ja pauhaa vaan omia asioitaan.

Vierailija
4136/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spoiler dplay +

Minä kyllä tavallaan ymmärrän tuota Stephia, kun sanoi tell allissa, että Erika ei koskaan kysellyt häneltä mitään ja aina puheluissa puhuivat vain Erikan elämästä. Ei se kerro välittämisestä, ettei ikinä kysele toiselta mitään. Ja pauhaa vaan omia asioitaan.

**Spoiler Dplay+**

Minä olen ymmärtänyt Stephiä koko ajan ja minusta Erica on järkyttävän tyly hänelle. Koko ajan vain jankuttaa, miksi Steph ei luota ja miksi tämä on mustasukkainen. No haloo! Jos sinulla on salaisuuksia, deittisovelluksia ja epämääräisiä säätöjä joka puolella ja noin vain unohtuu kertoa sellaisesta 10 vuoden suhteestakin, niin miten siinä voi luottaa yhtään mihinkään. Sitten kun toinen yrittää oikeasti ottaa selvää, mikä homma, niin alkaa kiukuttelu. Jotenkin hirveän sekavan tuntuinen tämä Erica ja hänen tunne-elämänsä. 

Vierailija
4137/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rose on ihan täys tollo,oli niin vihaisen näköinen koko ajan,yht äkkiä tarvitsi tulkin kun ei ymmärtänyt muka asioita,valehteli päin naamaa että ed yrittänyt ottaa yhteyttä,vaikka itse oli nais kokeilun jälkeen yrittänyt tehdä sovintoa ja pyytänyt ystävän päivän lahjaa.Se että Ed ei ole viehättävimmän ja miehen mallin näköinen ei ole merkki siitä että äijä olisi täysin kiero.Näytti kyllä rosen lähettämät kuvat ja viestit.Selvästi haluaa edistä kaiken antamatta itsestään mitään.Niin suuri voima on kultamaalla Amerikalla.

Vierailija
4138/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spoiler dplay +

**Spoiler Dplay+**

Minä olen ymmärtänyt Stephiä koko ajan ja minusta Erica on järkyttävän tyly hänelle. Koko ajan vain jankuttaa, miksi Steph ei luota ja miksi tämä on mustasukkainen. No haloo! Jos sinulla on salaisuuksia, deittisovelluksia ja epämääräisiä säätöjä joka puolella ja noin vain unohtuu kertoa sellaisesta 10 vuoden suhteestakin, niin miten siinä voi luottaa yhtään mihinkään. Sitten kun toinen yrittää oikeasti ottaa selvää, mikä homma, niin alkaa kiukuttelu. Jotenkin hirveän sekavan tuntuinen tämä Erica ja hänen tunne-elämänsä. 

Ihan samaa mietin. Erica vyöryttää hirveän trauman 10 vuoden suhteesta ja kun Steph yllättyy ja ymmärrettävästi vaatii selitystä, alkaa lapsellinen kiukuttelu ja Stephin tunteiden mitätöinti. En luottaisi Ericaan hetkeäkään, vaikuttaa todella kypsymättömältä. Onko ainut lapsi? (olen vasta kesken kauden alkanut katsomaan)

Vierailija
4139/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dplay spoiler:

Minulla menee pata jumiin tuon Averyn kanssa. Siis Ashiin ei voi luottaa, kun sanoi alkavansa samalle dieetille ja ei sitten alkanutkaan? Jatkuva epäily ja laittaa suhdetta toistuvasti tauolle analysointiensa vuoksi. Kuka miettii, että voiko mies muuttaa jenkkeihin, kun se voi hankaloittaa exän elämää? Lapsen ymmärrän, mutta sanoi erikseen, että vaikuttaa Ashin exään. Hyvin erikoinen persoona.

Ash on täysi sekopää. Hänestä en edes aloita, kun loppua ei tulisi.

Vierailija
4140/5163 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina alkaa klo 20.00 90 päivää maailmalla toinen kausi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän