Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
3241/5163 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ushmanilla kyllä kiitettävästi pokka pitää ensitapaamisella.

Vierailija
3242/5163 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennan kohta, jestas tota Lisamummoa. Kieltä kurkkuun.. ja toi juurikasvu, olis ny ees vaivautunut värjään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/5163 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisalla on rumat mummolasit. Mitä ihmettä Edillä oli lentokentällä päällä? Shortsit ja alla sukkahousut tai hyvin pitkävartiset sukat?

Vierailija
3244/5163 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisalla on rumat mummolasit. Mitä ihmettä Edillä oli lentokentällä päällä? Shortsit ja alla sukkahousut tai hyvin pitkävartiset sukat?

Varmaan kunnon tukisukkahousut..

Vierailija
3245/5163 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashin katse on jotenkin palava tai intensiivinen. Onkohan hänellä koulutusta näihin neuvontahommiin?

Vierailija
3246/5163 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu Molly 😁 vanhan aurinkorasvanko takia meinasi kuolla Australiassa? Paloi pahasti kai sitten.

Vierailija
3247/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten draamaa ja puolison syyttelyä ja avioero. Turpa (nyt onkin oikein näyttävä turpa) rullalla märisemässä ja uutta matoa koukkuun. Loputon veivaaminen ja sitten vähän lisää täytettä ja pidemmät pensselit silmiin.

Vierailija
3248/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Edin nainen taitaa alkaa kiskoa kyllä nyt rahaa täysillä Ediltä.Edi on kyllä niin vietävissä huh huh.

Vierailija
3249/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli mieleen tosta lesboparista, että ovatko ohjelmassa vain sen takia että saavat omille sivuilleen lisää kävijöitä-rahaa yms.

Vierailija
3250/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä ikävää katsottavaa tuo Tomin ja Darceyn kohtaaminen. Kumpikaan ei selvinnyt siitä tyylikkäästi. Etenkin Tomin viimeinen heitto oli todella tarpeeton. 

Vierailija
3251/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ashin katse on jotenkin palava tai intensiivinen. Onkohan hänellä koulutusta näihin neuvontahommiin?

Käsittääkseni hänellä on kilpirauhasen liikatoiminta ja aiheuttaa tuota silmien pullotusta. Kieltämättä aika häiritsevän näköistä, en ehkä haluaisi katsoa tuollaista ihmistä kovin kauaa silmiin. Tosin minkäpä sille mahtaa, ei se hänen syynsä ole.

Vierailija
3252/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kaudella on kyllä melkoisen värikäs kattaus 😁 Mun on suorastaan vaikeeta kaikkia kohtauksia katsoa, esim. Big Ed ja Lisa, kun ne on niin kaameita että tekee mieli kiemurrella. Luin joku aika sitten (jostain) että monet jenkit haluaisivat että koko sarja lopetetaan, koska se antaa niistä niin huonon kuvan. Varsinkin just nää iäkkäämmät mummot ja vaarit jotka hakee nuorta seksiseuraa kehitysmaista ja kohtelee niitä ala-arvoisesti.

Vierailija
3253/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcyn seuraaminen on suorastaan kivuliasta. Tuntuu väärältä, että hänet on otettu tällaiseen sarjaan.

Vierailija
3254/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kaudella on kyllä melkoisen värikäs kattaus 😁 Mun on suorastaan vaikeeta kaikkia kohtauksia katsoa, esim. Big Ed ja Lisa, kun ne on niin kaameita että tekee mieli kiemurrella. Luin joku aika sitten (jostain) että monet jenkit haluaisivat että koko sarja lopetetaan, koska se antaa niistä niin huonon kuvan. Varsinkin just nää iäkkäämmät mummot ja vaarit jotka hakee nuorta seksiseuraa kehitysmaista ja kohtelee niitä ala-arvoisesti.

Miten ne kohtelee niitä ala-arvoisesti?

Vierailija
3255/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä ajattelisin Soyaboysta. Hän vaikutti ehkä olevan jopa aidosti Lisasta kiinnostunut. Hän aika vakuuttavasti esitteli Lisan kuvaa kavereilleen. Kohtaaminen lentokentällä oli tosi luonteva.

Mut järki sanoo, että eihän tossa voi olla muuta ku oleskelulupa tavoitteena.

Vierailija
3256/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Nigerian pojat on kyllä ällöttäviä, varsinkin kohtaus auton takaluukun vieressä. Ja Ushman "onhan siinä reikä". Mitä ihmettä?? Että onhan naisessa reikä niin kaikki kelpaa??

Vierailija
3257/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi Nigerian pojat on kyllä ällöttäviä, varsinkin kohtaus auton takaluukun vieressä. Ja Ushman "onhan siinä reikä". Mitä ihmettä?? Että onhan naisessa reikä niin kaikki kelpaa??

Ei se niin sanonut 😁 vaan "lady parts". Mun mielestä perus nuoria miehiä. Eli ällöjä.

Vierailija
3258/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se niin sanonut 😁 vaan "lady parts". Mun mielestä perus nuoria miehiä. Eli ällöjä.

Eikö "lady parts" nimenomaan tarkoita reikää? Moitti vartaloa eikä kasvojakaan millään tavalla kehunut. Ainoa hyvä asia oli "lady parts". eipä siihen paljon muuta jää jäljelle. 

Vierailija
3259/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mitä ajattelisin Soyaboysta. Hän vaikutti ehkä olevan jopa aidosti Lisasta kiinnostunut. Hän aika vakuuttavasti esitteli Lisan kuvaa kavereilleen. Kohtaaminen lentokentällä oli tosi luonteva.

Ovathan nämä muutenkin yllättävän luontevia, vaikka kaikki näkevät, että feikkaavat. Esimerkiksi Azan ja Aladdin olivat ihan luontevasti naistensa lähellä, vaikka on päivänselvää, etteivät olleet millään tavalla rakastuneita ja kiinnostuneita. 

Vierailija
3260/5163 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut kaikki jaksot ja on 100 prossaa vain Green Cardin perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi