Minkä ikäiset lapset "pitäisi" olla 42v naisella?
Kommentit (87)
Mun äiti on 42, mä oon 20 ja sisarukset 18, 15 ja 8.
Miten niin pitäisi? Omat lapseni tulevat olemaan 18- ja 16-vuotta, kun olen 42-vuotta. Olen kuitenkin saanut lapset keskimääräistä nuorempana, mutta kuitenkin olin aikuinen kun lapset sain
Olen 42 ja minulla on seitsemän 3-16-vuotiasta lasta.
Hoo, Like a virgin
Touched for the very first time
Like a virgin
When your heart beats
Next to mine
Omat lapseni olivat pari vuotta sitten 10, 13 ja 15 vuotiaita. Yhden ystäväni lapset olivat taas 4-12 vuotiaita ja toisen 6-20 vuotiaita.
No itselläni oli 2- ja 4-vuotiaat ja kaverilla 2- ja 20-vuotiaat. En tiedä, kumpi oli oikein.
Ei tarvi olla yhtään, saa olla niin paljo ku tahtoo.
Mulla ei ole minkään ikäistä lasta.
Mun muksut oli silloin 11 ja 14 vuotiaat. Hyvissä ijissä kaikki silloin.
Tjaah, mulla tulee olemaan 5- ja 7-vuotiaat ja tässä on kova pohdinta vieläkö uskaltaisi yhden tehdä vai olenko liian vanha. Muutaman kanssa olen tätä ääneen pohtinut ja mua on pidetty aivan hulluna, vanhana akkana jo. Nyt siis ikää 41v ja jos tässä pian saisi lapsen alulle niin olisin 42v kun lapsi syntyy.
Kun olin 42 olivat lapseni 26 ja 22 vanhoja.
42-vuotiaana mun lapset oli 2-16 -vuotiaita. Iltatähti syntyi ehkä palstan normien mukaan liian myöhään, mutta ei kaduta.
Olin palstaillut isompien lasten aikaan 2000-luvulla, pidin muutaman vuoden taukoa, ja kun aloin odottaa nuorinta, palasin.
Pakko sanoa, että kun aloitin sitten muutaman keskustelun ja ikäni tuli ilmi, sain niin ikäviä kommentteja, että masennuin. Oikeassa elämässä kukaan ei ollut paheksunut sitä, että aloin odottaa viidettä vasta 39-vuotiaana. Siitä pääsin kyllä yli, ja nyt olen ikionnellinen nuorimmaisestamme :) Niin toki muukin perhe. Mies ja 4 isosisarusta.
Sama se, mitä jonkun mielestä pitäisi. Itse sain kuopuksen 42-vuotiaana, esikoinen oli silloin 18-vuotias.
Nelikymppisenäkin ruvetaan vasta suunnittelemaan?? LOL🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin että 0-24-vuotiaat
Mulla oli 0 - 14-vuotiaat, 5 lasta.
-2-24 vuotiaita