Minkä ikäiset lapset "pitäisi" olla 42v naisella?
Kommentit (87)
Vähän päälle 50v äiti, 12v tytär.
Tulevat olemaan 15 ja 13-vuotiaat kun olen 42
Kaipa tuota voisi olettaa että lapset on 7-23v. Oletus perustuen siihen että on tullut äidiksi täysi-ikäisenä, mutta ei ”liian vanhana”, eli 18-35v. Sitä nuorempana tai vanhempana lienee harvinaisempaa.
Lapseni olivat 8 ja 5 -vuotiaat kun olin 42 v. Itse olin 20 v, kun oma äitini oli 42v. Kumpi oli oikein vai ei kumpikaan?
Jaa-a meniköhän oikein kun mulla oli 42-vuotiaana 4- ja 11-vuotiaat lapset. Veikkaisin että AV-palstan mukaan ei, koska lapsen saaminen 38-vuotiaana tekee minusta mummoäidin.
No tietenkin 16, 14 ja 11v lapset koska sen ikäiset mulla oli kun olin 42v. Kaikki muun ikäiset lapset on väärin, hävetkää.
;)
Olen 42 ja lapset 6- ja 7-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäisenä että on vielä itse noin 50 v, kun lapset muuttaneet kotoa. Jaksaa hyvin käydä töissä, ei tarvitse teineistä huolehtia ( ja vielä nuoremmistakin!?), saa lomailla kaukanakin ilman lastenvahtia. Keski-ikä on hyvää aikaa kun saa olla "vapaa" ja levätä riittävästi töistä palautakseen.
Eri mieltä kanssasi. Nuoruutta oli hyvä elää päälle 3-kymppiseksi. Lapset syntyivät kun olin 35 ja 36-vuotias. Mies 5-v vanhempi. Nyt 42-v on talous tasapainossa, velat maksettu ja juoksut juostu. Voi panostaa täysillä lapsiin, tämä sovittiin miehen kanssa kun lapsia saatiin. Mielellään huolehdimme lapsista ja lomailemme lasten ehdoilla. Pysyy itsekin nuorena kun ei ala mummoilemaan jo 5-kymppisenä
Kun täytän 42, lapseni ovat 7, 5 ja 1. Muiden elämänvalinnoista minulla ei ole mielipiteitä, mutta toki toivon, että muutkin voisivat saada lapsensa toivomanaan ajankohtana kuten itse sain.
Omani on 15 -vuotias kun itse olen 42 👍
Vanhin 30v ja nuorin joko muutaman kuukauden ikäinen tai kehittymässä äitinsä mahassa.
Mulla tulee olemaan silloin 14 ja 12 ja musta se on hyvä :) elämä on silloin varmasti hyvin erilaista kuin nyt kun ovat ihan pieniä!
Mun lapset ovat 15- ja 17-vuotiaita sitten kun mä olen 42v.
Mun tyllerö,on silloin 14-vuotias, kun olen 42 :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen ikäisenä että on vielä itse noin 50 v, kun lapset muuttaneet kotoa. Jaksaa hyvin käydä töissä, ei tarvitse teineistä huolehtia ( ja vielä nuoremmistakin!?), saa lomailla kaukanakin ilman lastenvahtia. Keski-ikä on hyvää aikaa kun saa olla "vapaa" ja levätä riittävästi töistä palautakseen.
Eri mieltä kanssasi. Nuoruutta oli hyvä elää päälle 3-kymppiseksi. Lapset syntyivät kun olin 35 ja 36-vuotias. Mies 5-v vanhempi. Nyt 42-v on talous tasapainossa, velat maksettu ja juoksut juostu. Voi panostaa täysillä lapsiin, tämä sovittiin miehen kanssa kun lapsia saatiin. Mielellään huolehdimme lapsista ja lomailemme lasten ehdoilla. Pysyy itsekin nuorena kun ei ala mummoilemaan jo 5-kymppisenä
Ihan fiksua, tosin ei kaikilla ole mitään juoksuja mitä juosta. Opiskelin vielä toisen tutkinnon kun lapset olivat pk-iässä ja nyt ajattelin jälleen opiskella kun lapset ovat teinejä. Ihan hyvä talouskin oli kun sain esikoisen 26-vuotiaana, olin valmistunut ammattikorkeasta ja ehtinyt olla töissä jo muutaman vuoden joten pystyin lapset hoitamaan kotona säästöjen turvin siihen asti kun nuorempi täytti 3v. Taisin sitten olla sellainen "keski-ikäinen" äiti.
Mulla 22,19 ja 18 vuotiaat. Näin on mulle hyvä. en oikein tosissaan ole enää kuopuksen jälkeen harkinnut ikinä lisää lapsia, joskus tosin miettinyt, että vielä ehtisi saada, mutta en sitten ole kuitenkaan halunnut pohdittuani asiaa enemmän. Nyt on mielestäni jo vähän myöhästä siihen. Siis omalla kohdalla.
Lapseni olivat 18-, 16-, 14-, 11- ja 9-vuotiaita kun olin 7 vuotta sitten 42.
Mulla tulee olemaan 13v ja 15v (olen nyt 41v). Varmaan aikalailla keskivertoa. Halusin itse että lapset olis 3-kymppisenä tehty mutta ymmärrän myös muita tapoja.