Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset lapset "pitäisi" olla 42v naisella?

Vierailija
24.09.2018 |

.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tuossa iässä pitää olla jo aikuisia. Paras ikä perhe-elämään on 20-40 ikähaarukassa. Viimeistään 50 vuotiaana, mieluummin jo ennen 45v pitäisi lasten olla itsenäisiä ja omassa kodissa. 

Elämähän koostuu erilaisista vaiheista. Lapsuus, nuoruus, perhe-elämä ja sen jälkeinen vielä vireä elämänvaihe. Kun on nauttinut perhe-elämästä ja ruuhkavuosista reilu 20 vuotta, on todella mukava aloittaa vielä voimissa ollessaan ihan uusi elämänvaihe ja seikkailu. Nauttia taas puolison seurasta, matkustella, aloittaa uusia harrastuksia. 

Vierailija
82/87 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotiaalla voi olla lapsia ikähaarukalla 0-24 vuotta.

Keskimäärin 42-vuotiaan äidin lapset ovat teini-ikäisiä, varmaan yleisimmin jotain 12-17 -vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tiettyä ikää. Itse sain esikoiseni päälle kaksikymppisenä ja toisen lapsen 45 vuotiaana

Vierailija
84/87 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään tiettyä ikää. Itse sain esikoiseni päälle kaksikymppisenä ja toisen lapsen 45 vuotiaana

Näinpä. Me ollaan kaikki niin erilaisia. Toiset tekee valtavan liudan lapsia ja niin pitkään kuin pystyy tai sitten niin kuin sinä, ehtootähden siinä vaiheessa kun aiemmat on jo aikuisia. Kaikki eivät kaipaa sitä perhe-elämän jälkeistä elämänvaihetta, vaan haluavat elää perhe-elämää niin pitkään kuin se on mahdollista ja sitten siirtyä melkein suoraan vanhuuteen. 

Toiset hankkii lapset nuorena ja kokevat, että silloin on paras elää se elämänvaihe ja haluavat kokea sitten vielä lapsettoman elämänvaiheen kypsemmässä iässä. 

Kukin tyylillään. 

Vierailija
85/87 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 5v ja sisko 10v kun meidän äiti oli 42. Hyvä äiti oli/on.

Vierailija
86/87 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee olemaan 15v ja 13v, enempää ei tule.

Mun äidin ollessa 42v, hänellä oli lapset 22v, 20v, 17v ja 9v

Vierailija
87/87 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen oli 23 ja nuorempi 21, kun rouva oli 42.  Nyt olemme viettäneet oikein mukavaa elämää matkustellen, veneillen mökkeillen, patikoiden ja harrastaen uusia juttuja jo 20 vuotta. Eikä vieläkään kyllästytä :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi