Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko kylpytakin?

Vierailija
24.09.2018 |

Mä en oo lapsuuden jälkeen omistanut. Ei sitä tulisi käytettyä. Iltaisin en tykkää istuksia sisällä vaan käyn ulkona kävelyllä ym. Olisi kyllä hauska olla sellainen cityboheemi että iltakävelyillä kulkisin kaupungilla kylpytakki päällä, mutta ehkä nyt en kuitenkaan uskalla. Mitenkäs teillä nuo kylpytakkiasiat?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on saunatakki. Mä käyn vielä taloyhtiön saunassa omalla saunavuorolla joka lauantai.

Vierailija
22/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kaksikin. Käytän paljon.

Mökillä saunotaan pitkän kaavan mukaan, käydään välillä uimassa ja istuskellaan terassilla, usein isommallakin porukalla. Siinä kylpytakki on ihan ehdoton. Tämä on pellavaa.

Kotona on toinen, sitä käytän saunan jälkeen. Aamusuihkun jälkeen yleensä vaan pyyhkeellä nopsaan tulee kuivailtua ja vaatteet päälle. Tämä paksua froteeta.

Sitten on vielä sellainen fleece-kankainen aamutakki, jonka laitan aamulla päälle ennen pukeutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aamutakki. Aivan ihana, Thaimaasta ostin, paksua silkkiä.

Käytän joka aamu suihkun jälkeen, syön aamiaisen, luen lehden, meikkaan ja sitten vaihdan työvaatteet.

Tykkään tosi paljon.

Vierailija
24/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai minulla on kylpytakki!

Itse asiassa niitä on kaksi.

--

Jäätyisin varsinkin aamulla, kun menen suihkuun suoraan sängystä heräämään, jos täytyisi jonkun pyyhkeen kanssa kamppailla. :D

Kylpytakissa petaan sängyt ja laitan lapselleni aamiaisen arkisin.

Sitten puen, meikkaan ja lähden.

Vierailija
25/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on enkä käytä sitä koskaan. Aamutakkia käytän päivittäin, aamuin illoin. Asun rivarissa, joten kylpytakille ei ole sellaista käyttöä kuin esim mökillä

Vierailija
26/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn illalla suihkussa vasta sitten, kun olen päivän ulkoiluni ulkoillut, joten laitan kylpytakin suihkun jälkeen päälle.

Vierailija
27/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu-/kylpytakkia käytän sisällä joka päivä lokakuusta huhtikuun sisävaatteiden päällä, koska täällä on niin p***leen kylmä.

Vierailija
28/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekä kylpytakki että aamutakki. Froteista kylpytakkia käytän pyyheen sijaan suihkun ja saunan jälkeen. Äitini antoi mulle vuosia sitten lahjaksi fleecepintaisen aamutakin. Tuntuis inhottavalta laittaa se märälle iholle, joten sitä käytän aamuisin herättyäni ennen varsinaisia aamutoimia.

Mulla just sama. Kylpytakki ja aamutakki erikseen. Aamutakki on kevyt ja pehmeä, laitan sen päälle herätessä kun en käytä yöpaitaa. Kylpytakki on paksumpi ja froteinen, on mukava suihkun ja saunan jälkeen olla kylpytakissa sen aikaa kun iho kuivuu. Fleece on kuivan ihon takki, märkänä epämukava.

Vierailija
29/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihana kääriytyä suihkun jälkeen lämpöiseen kylpytakkiin. Joskus käytän sitä myös aamuisi, jos tuntuu viileältä.

Vierailija
30/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kylmään aikaan laitan sen aamulla päälle (nukun pelkissä alkkareissa) ja suihkun jälkeen, kuumilla säillä ei tule käytettyä.

Vierailija
31/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi froteekankaista ja yksi fleece löytyy. Nuo froteet on vuorotellen käytössä, en tykkää käyttää pyyhettä, kun sitten jää raajat palelemaan ja märät hiukset valuttaa vettä ikävästi hartioille. Tuota fleeceistä en käytä kuin lämmitystarkoituksessa joskus iltaisin ja aamuisin, en koskaan paljaalle saati märälle iholle, koska se tuntuu siltä kuin pukeutuisi mikrokuiturättiin (HYI!).

Vierailija
32/32 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana pehmeä ja lämmin kylpytakki. Lisäksi on sitten kaunis läpinäkyvä aamutakki.

Taidankin hakea kylpytakin päälle, vähän viluttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi