Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä voisin olla itsevarma/pitää itsestäni ja hyväksyä itseni tällaisena

Vierailija
24.09.2018 |

Kun olen koko elämäni saanut olla ruma. Esim kerran istuttiin kaveriporukassa baarissa niin eräs kaverin kaveri oli kysynyt kaveriltani että miksi hän istuu kanssani samassa pöydässä kun olen niin ruma :( Ihan kuin rumuus tarttuisi? Vai tarkoittiko hän sitä että on noloa näyttäyrttyä ruman seurassa.

Toinen kokemus josta en pääse yli, on kun olin ihastunut erääseen poikaan yläasteella ja kun menin tapaamaan häntä, hän lähtikin pois ja laittoi mulle viestin ”oot ihan hirveen näkönen.”

Moni pikkulapsi on myös sanonut mulle että olen ruma.

Ikää 30 v ja sanomattakin lienee selvää etten ole koskaan seurustellut :/ Itsevarmuus todella matalalla. Ahdistaa esim ostoskeskuksessa kun siellä on niitä esim elisan myyjiä jotka vaikka moikkaavat, siirrän välittömästi katseen lattiaan sillä häpeän itseäni niin paljon enkä halua että kukaan katsoo minuun. En poistu kotoani enää muualle kuin kauppaan ja töihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Ootko sit oikeesti niin ruma?

Noi on kuitenkin vain pari esimerkkiä. Itse olen normaalin näköinen mutta on mullekin sanottu esim. että näytän apinalta ja vaikutan ihan vammaiselta. Joskus ihmiset haluaa olla vaan ilkeitä.

Vierailija
2/2 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:(

Ootko sit oikeesti niin ruma?

Noi on kuitenkin vain pari esimerkkiä. Itse olen normaalin näköinen mutta on mullekin sanottu esim. että näytän apinalta ja vaikutan ihan vammaiselta. Joskus ihmiset haluaa olla vaan ilkeitä.

Yhdelläkään noista ihmisistä ei ole ollut mitään syytä ilkeillä mulle sillä en ole edes tuntenut heitä. Kyllä mä taidan ruma olla ei siitä vaan pääse mihinkään. On päiviä etten pysty edes katsomaan itseäni peilistä sillä alan vain itkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla