Henry Harjusola ja Britney Sumell eivät ole enää kavereita?
Kumpikaan ei seuraa enää toisiaan Instassa ja Britney sanoi tolla "truth or drink" videollaan kun oli kysymys että onko jonkun tubettajan kanssa riidoissa että on tavallaan mutta ei hänen puoleltaan, ja hänelle vihoitellaan eli tarkoittiko Henryä?
Kommentit (43)
Kukaan koskaan käynyt Henryllä laitattamassa hiuksiaan? Onko hyvä?
Just thinking kirjoitti:
Kumpikaan ei seuraa enää toisiaan Instassa ja Britney sanoi tolla "truth or drink" videollaan kun oli kysymys että onko jonkun tubettajan kanssa riidoissa että on tavallaan mutta ei hänen puoleltaan, ja hänelle vihoitellaan eli tarkoittiko Henryä?
Mietin tätä samaa, mutta ajattelin että voiko aikuinen ihminen olla niin lapsellinen "jos oot mun kaveri ni et saa leikkiä sen kaa"-tyyliin?
Vierailija kirjoitti:
Liittyiskö kohokukkiin jotenkin? Henry tappelee kohokukan kanssa, Britney ei suostu valitsemaan puolta ja henry suuttuu hänellekin?
Tähän siis piti edellinen viesti vastata :'D
Sanoi videolla suoraan, kun kysyttiin väleistä Henryn kanssa, että heillä on ammattimaiset välit. Eli ymmärrän niin, että jos ovat samassa tapahtumassa niin sietävät toisiaan työn puolesta, mutta eivät ole muuten tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan koskaan käynyt Henryllä laitattamassa hiuksiaan? Onko hyvä?
Kallis kuin h*lvetti, kävin kerran värjäämässä tyvikasvun vaikka olin varannut raidoille ajan (Henryn ohjeiden mukaisesti). Ei suostunut tekemään raitoja koska mulla oli liian lyhyet hiukset (olkapäille) ja siltikään aika ei olisi riittänyt (4h). Suostui värjäämään siis tyven, laittoi olaplexin ja kassalla meinasin lentää perseelleni - 220e. Tyvi oli noin 2cm, eli ei edes väriä menny purkkitolkulla. Sanoi vielä että ei haittaa ettei 4h mennyt, että pääsee aikaisemmin kotiin. Tämä loppuvuodesta 2017.
Sen jälkeen en sinne puljuun astu.
Henryä arvostan koska on työ eikä ratsasta millään seksivau tai törkypaljastuksilla.
Mikä on se riita kohokukkia tyypin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Keitä vittuja nää on
Ihan ällö vi**uja.
Tämä H oli lehsädesdäkin jokin aika sitten. Suuttui kun konnari ei uskonut sen olevan mies. Konnari katsoi paperit ja väitti naisen näköisellä H:lla olevan miehen paperit.
Nio mieshän H on ja paperit sen mukaan mutta näyttää akalta.
Luulisi olevan tyytyväinen että näyttää niin naiselta ettei omat (miehen) paperit mene läpi. Sitähän se haluaa siis olla nainen. Ja nyt kun se näyttää niin naiselta siis konnari mielestäkin niin "akka" (H) valittaa????????!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä vittuja nää on
Ihan ällö vi**uja.
Tämä H oli lehsädesdäkin jokin aika sitten. Suuttui kun konnari ei uskonut sen olevan mies. Konnari katsoi paperit ja väitti naisen näköisellä H:lla olevan miehen paperit.
Nio mieshän H on ja paperit sen mukaan mutta näyttää akalta.
Luulisi olevan tyytyväinen että näyttää niin naiselta ettei omat (miehen) paperit mene läpi. Sitähän se haluaa siis olla nainen. Ja nyt kun se näyttää niin naiselta siis konnari mielestäkin niin "akka" (H) valittaa????????!
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/496088-lipuntarkastaja-pyysi-…
Miksi ne on kohokukkian kanssa riidoissa?
Tykkään Henrystä tosi paljon. Olen itse aivan eri tyylinen (nainen) mutta tykkään siitä miten hän on oma itsensä. Vaikuttaa tosi rennolta ja iloiselta tyypiltä :)
Vierailija kirjoitti:
1. Miten se saa hiukset noin ihanasti ja 2. Iho ja muu meikki näyttää upealta, olen kateellinen...
Henry kohteli Britneytä kuin paskaa, kun asuivat yhdessä ja luuli että voi kyykyttää tätä ihan miten sattuu, koska hän asuu Henryn luona väliaikaisesti. Myöhemmin heidän piti muuttaa yhteiseen isoon kämppään, mutta Britney muuttikin pois, koska ei enää halunnut asua Henryn kyykytettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Miten se saa hiukset noin ihanasti ja 2. Iho ja muu meikki näyttää upealta, olen kateellinen...
Todellakin! Ei ihme että Uunot ja muut naisbloggaajat kopioi sen tyyliä, hiuksia ja huulia myöten.
Henry vaikuttaa muutenkin ilkeältä sen monttuperseineen..
Kuuluuko nämä siihen "Itä-Helsingin Kardassiaanit" porukkaan?