Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä olet miehestä, joka tilaa pihvinsä oikeaoppisesti medium miinuksena eli hieman verta tihkuvana?

Vierailija
24.09.2018 |

Olin sellaisen well done -mamman kanssa lauantaina syömässä ja hän ihmetteli ääneen, miten kukaan voi syödä "raakaa lihaa". Itse ihmettelin takaisin, miten kukaan voi syödä kuivaa ja pilalle paistettua lihaa.

Kommentit (128)

Vierailija
101/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mieltä että seuraa trendejä eikä uskalla syödä kypsaa lihaa.

Mistä tollanen raakuusvouhotus on edes tullut, naurettavaa touhua. Miksei samantien vedetä kyljystä raakana paketista, jos kysä liha on muka niin epämuodikasta.

En ymmärrä mitään mediumjuttuja, liha on hyvää ainoastaan kypsänä ja mureana.

Tollanen mies on nössö ja katselee liikaa hienojen ylimielisten kokkien ohjelmia.

Juuri näin.

Vierailija
102/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan pihvini ainakin kypsänä. t: mies40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut syömään vain raakaa lihaa, munia, voita, kalaa, raakamaitoa,

Voin hyvin

Vierailija
104/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse töissä ravintolassa ja aika usein nauretaan näitä medium miinus tapauksia.

Yleisin kuvaus on keski-ikää lähestyvä mies, pikkasen liian piukat farkut, siisti paita sullottuna housuihin ja medium miinus tietämys.

Väittäisin että 9/10 pitäisi enemmän siitä pihvistään ihan medikkana, kyllä me osataan siitä mehukas pistää. Harva aidosti nauttii veren mausta suussa mut onhan se hienoa tilata ja näyttää tietämystään miinuksista.

Kerran yks mies tilas pihvin medium miinuksena ja perunat gluteenittomana. Mun mielestäni se kuvasti täydellisesti kaiken.

Pistätkö vielä sun työpaikan nimen tähän, niin tiedän kiertää kaukaa. On meinaan toi sun asiantuntemus sitä luokkaa,kun et edes tiedä,miltä oikein tehty medium- pihvi maistuu.. siitä on nimittäin veremaku TODELLA kaukana. Medium on hyvän lihan pahoinpitelyä, mutta silloin tosiaan puhutaan HYVÄSTÄ lihasta ei mistään ostarin helmen Lidlistä hankitusta, 3 kertaa pakastetusta, säästöfileestä.

Vierailija
105/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä lihahifistelijöitä ollenkaan. Idiooteilta vaikuttavat.

Mieluummin katselisin miestä, joka tilaa kalaa. Tai sen lihansa täysin kypsänä, kuten on aina ennen nykyajan trendihifistelyäkin  tilattu.

Jos tietäisit mistään mitään, tietäisit myös sen, että naudan pihvit (pl. lehtipihvi ja jotkut muut wt-pihvit) tulee oletuksena mediumina.

Onneksi en tiedä, minä olen kalansyöjä, ei kiinnosta liha raakana eikä kypsänä. Vetäkää te wt-trendihivistelijät lehtipihvinne vaikka anukseen sikiöasteisina, ei kiinnosta.

Vierailija
106/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on mennä syömään raakaa lihaa ravintolaan, ostaisi jauhelihapaketin kotiinsa ja vetelisi siitä paistamatta.

Snobi tulee mieleen, ei uskalla syödä hyvää ruokaa, pitää olla mahdollisimman pahaa ja oksettavaa että olisi trendikästä.

Niinpä. 

Sillon harvoin kun käyn ravintolassa, haluan syödä kypsennettyä ruokaa. En mitään raakaa lihaa tai sushia, mitä näitä on. Onneksi en lihaa syökään, tilaan kalaa ja vaikka perunamuussia KYPSÄNÄ.

Vierailija
107/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä noudatan kivikautista ruokavaliota, joten en käy ravintolassa. Syön vain juuria ja itse metsästettyä ja kalastettua lihaa ja kalaa, jotka kypsennän nuotiolla.

Vierailija
108/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan pihvini ainakin kypsänä. t: mies40

Hyvä, on täällä sentään omantienkulkijamiehiäkin, eikä kaikki nössöjä trendipellejä.

Vierailija
109/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravitsemustietäjä kirjoitti:

Pihvin syöminen verisenä viittaa siihen, että mies on salavegaani. Veri on vegaanista ruokaa, mutta liha ei ole.

Veri ei ole vegaanista, mutta kasvissyöjälle se kyllä sopii. Vähän niin kuin maito ja kananmunat.

Poikkeuksena on veripalttu, jota vegaanitkin syövät mielellään.

Vierailija
110/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössöt juuri syö lihan kypsänä koska aivopesu on tuottanut tulosta ja eivät tajua että ravintoaineet vähenee.

Vierailija
111/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä lihahifistelijöitä ollenkaan. Idiooteilta vaikuttavat.

Mieluummin katselisin miestä, joka tilaa kalaa. Tai sen lihansa täysin kypsänä, kuten on aina ennen nykyajan trendihifistelyäkin  tilattu.

Ei helvata :/ En kestäisi noin tyhmää muijaa hetkeäkään vaikka sillä itsellään olisi maailman parhaat kinkut...

Kukahan se tyhmä nyt on, lihahifistelijämies joka snobbailee lihan huonolla kypyysasteella ja jauhaa sitkeää mautonta lihaklönttiä, koska luulee olevansa hienompikin ihminen, vai nainen joka tilaa ruokansa kyspennettynä, nauttii annoksensa hyvästä mausta ja koostumuksesta, eikä esitä mitään.

Niin.

Vierailija
112/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta tulee sitkeä ja kova kysentämällä. Se on pehmeää raakana.

Vierailija
113/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söisin pihvin ainoastaan mustaksi hiiltyneenä. Onneksi ei ole lihanhimo iskenyt niin pahasti, että jonkun junttipihvin menisin tilaamaan.

Vierailija
114/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään pihvin syöminen on jotenkin niin 80-lukua. Joku ihan muu valinta tekisi suuremman vaikutuksen.

Niinpä. Lehtipihvi ja ranskalaiset. Plääh.

Kalapihvi mieluummin.

Vierailija
115/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartarpihvi on parasta.

Vierailija
116/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan just noin, tosin silloin tällöin syön myös tartarpihviä. 

Vierailija
117/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä. Jokainen saa tilata pihvinsä ihan sellaisena kuin haluaa.

Vierailija
118/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, mitä mieltä olet miehestä, joka tilaa pihvinsä oikeaoppisesti medium miinuksena eli hieman verta tihkuvana?

Olin sellaisen well done -mamman kanssa lauantaina syömässä ja hän ihmetteli ääneen, miten kukaan voi syödä "raakaa lihaa". Itse ihmettelin takaisin, miten kukaan voi syödä kuivaa ja pilalle paistettua lihaa.

Kuule, mua ei kiinnosta pätkän vertaa sun "oikeaoppisuutesi" pihvin tilaamisessa ja syömisessä. Aivan yks pskan hailee, miten joku syö pihvinsä. Vastaavasti toivon, että kenenkään mielenterveys ei järky siitä, että minä syön pihvini ja lihani kypsänä. Teidänhän ei siihen tarvitse koskea metrin seipäälläkään, niin mitä se rassaa niin paljon teitä... että pitää oikein palstoille tulla kyselemään?

Vierailija
119/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nössöt juuri syö lihan kypsänä koska aivopesu on tuottanut tulosta ja eivät tajua että ravintoaineet vähenee.

Mitkä ravintoaineet, tehotuotetussa karjassa ei ole kuin myrkkyjä, samoin nykyään jo villieläimissäkin. 

Yhtä hyvin voisit syödä nykyajan ihmisen, ei mitään ravintoarvoa.

Vierailija
120/128 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihasta tulee sitkeä ja kova kysentämällä. Se on pehmeää raakana.

Joo ja musta on valkosta ja valkonen m ustaa, sinappi on uusi ketsuppi ja ketsuppi on sinappi..

Haukkaapa poskeasi ja kokeile. Minulla ei ainakaan mene hampaat läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme