Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä johtuu, että joidenkin naisten hiukset menevät todella ohuiksi

Vierailija
24.09.2018 |

Suht nuortenkin, ehkä nelikymppisten? Niin ohuiksi!että parin haivenen välistä paistaa kalju?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuvat kaljut miehet?

Vierailija
2/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vienyt PCOS. Parikymppisenä huomasin ekan kerran hiusten ohentumisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oheni hiukset todella paljon lasten saannin jälkeen. Kesti monta vuotta ennen kuin hiukset palautuivat raskauksista.

Vierailija
4/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten jatkuva varjays:D

Vierailija
5/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olis kiva tietää. Olen 24 ja tuntuu että hiukset putoilee tai ohentuu vaan. Ohimoilla ei ole kuin pientä ohutta haituvaa ja ihokin paistaa kun on esim hiukset ponnarilla. Ja se ponnari on varmaan mun etusormen paksuinen luiru. Ja mun sormet on tosi pitkät ja hoikat.... sitä lyhyttä haituvaa tuntuu löytyvän joka puolelta :( en voi edes haaveilla mistään hienoista kampauksista kun se näyttäisi auttamatta tyhmältä kun hiuksia on kerta kaikkiaan niin vähän.

Vierailija
6/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä juuri ihmettelin että on J.Tervomaalla hiuksia juuri ollenkaan. Voi raasua.

Vierailija
7/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pian 50 ja hiusta riittää. Se johtuu esim siitä, että hiukset on jo alunperin olleet paksut ja luonnostaan helposti hyväkuntoiset ja kiiltävät. Ne eivät ole juuri koskaan olleet ylikäsitellyt. Pidä tukkasi siis mahdollisimman luonnollisena :)

Vierailija
8/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuute?

Vierailija
9/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne shokkiväreillä paksunee ja tuuhenee.

Näin ainakin aika moni näkyy luulevan...

Vierailija
10/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuuhennoksii ja pidennyksii olemassa,jos haluaa.

Monet ja paksutukkaset on oikeesti pidennyksetpaasxD

Shokkivareis joutuu teha eka varinpoistonjoka oon kuluttavaa

Vierailija
11/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli n. 22-vuotiaaksi (nyt 33 v.) asti paksut hiukset ja sen jälkeen ne ovat lähteneet ohenemaan. En ole värjännyt nyt kolmeen vuoteen ja hius on siis omaa väriäni, mutta yhä vain ohutta on. Toki väri turvottaa hiusta, mutta ei se selitä koko menetystä, vaan hormonien muutos on syy monien ohueeseen tukkaan.

Vierailija
12/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti käydä tutkituttamassa, jos hiukset lähtevät! PCOS aiheuttaa naisilla hiusten ohenemista ja kaljuuntumista, syitä voi olla tietysti muitakin.

Vierailija
13/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli n. 22-vuotiaaksi (nyt 33 v.) asti paksut hiukset ja sen jälkeen ne ovat lähteneet ohenemaan. En ole värjännyt nyt kolmeen vuoteen ja hius on siis omaa väriäni, mutta yhä vain ohutta on. Toki väri turvottaa hiusta, mutta ei se selitä koko menetystä, vaan hormonien muutos on syy monien ohueeseen tukkaan.

Sama juttu täällä. Samoihin aikoihin alkoi omatkin hiukseni ohentumaan. Monesti ihmiset luulevat, että naisten hiukset eivät voi ohentua ilman jonkinlaista sairautta ja ainoastaan miesten hiustenlähtö on ns. normaalia. Näin ei kuitenkaan ole vaan monet melko nuoretkin naiset kärsivät perinnöllisestä hiustenlähdöstä, naisilla harvemmin kaljuuntuu koko pää, mutta hiukset voivat rajusti ohentua kyllä.

Vierailija
14/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus tai perintötekijät?

Mulla on melko paksu tukka. Ja sitä riittää. 48v.

Vierailija
15/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit. Tietysti tähän voi vaikuttaa myös hiusten värjäämisen tai muotoilutuotteiden käytön lopettaminen; ei niin, että hiukset alkaisivat sitten lähteä, vaan että niitä näyttää olevan vähemmän, kun hiukset eivät ole koholla päänahasta. Tai sitten tummaksi värjätty luonnostaan aivan vaalea tukka, joka juurikasvun pukatessa näyttää kasvavan läntteinä miltei kaljussa päässä.

Vierailija
16/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kilpirauhasen vajaatoiminta ja raudan puute tekevät sen.

N.27

Vierailija
17/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olis kiva tietää. Olen 24 ja tuntuu että hiukset putoilee tai ohentuu vaan. Ohimoilla ei ole kuin pientä ohutta haituvaa ja ihokin paistaa kun on esim hiukset ponnarilla. Ja se ponnari on varmaan mun etusormen paksuinen luiru. Ja mun sormet on tosi pitkät ja hoikat.... sitä lyhyttä haituvaa tuntuu löytyvän joka puolelta :( en voi edes haaveilla mistään hienoista kampauksista kun se näyttäisi auttamatta tyhmältä kun hiuksia on kerta kaikkiaan niin vähän.

Investoi kivaan peruukkiin tai muuhun lyhyeen kampaukseen tai sekä että.

Vierailija
18/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut todella ohuet ja hennot hiukset (kiitti geeneistä), ponnarin läpimitta ehkä 1cm. Innolla odotan keski-ikäistymistä ja hiusten ohenemista... Not.

Vierailija
19/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps jeps, kyllä se voi johtua ihan geeneistä, ja siihen ei mitkään hiustenhoitopoppakonstit auta. Mun suvussa on muillakin naisilla ohutta tukkaa, ja itselläni on tukka ohentunut koko ajan pikku hiljaa eikä se lapsena/teininäkään koskaan ollut paksu. Geeneistä siis johtuu huono karvankasvu: ohuen tukan lisäksi kaikki muukin karvoitus (kainalo, alapää, sääret) on aina ollut aika vähäistä ja on vähentynyt samaa tahtia tukan ohenemisen kanssa. Oon nyt 45-v, vanhuksena taidan olla muuten täysin karvaton mutta päässä on muutama haiven (Klonkku-look). :/ Haaveilen siitä että uskaltaisin ajaa pääni kaljuksi, sitähän monet kaljuuntuvat miehetkin harrastavat.

Vierailija
20/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassahan geenit ne määrää. Minullakin oli lapsena paksu tukka, mutta parikymppisenä oheni, niinkuin kaikilla siskoillanikin.