Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kohtuuton...

Vierailija
05.05.2006 |

kun vedän herneetsiitä että joudun tekemään nelihenkisen perheen kotityöt yksin. En edes ole kotiäiti. Lapset 5 ja 3.

Myöskään mies ei tee ns miesten töitä, ei ole autoa ja ydinkeskustan asunnossa ei ole pihaakaan. Jos jotain hajoaa ja pitää korjata, minä sen teen.

Ja kaikille jotka haukutte että itepähän mieheni valitsin, niin ihmisillä on tapana muuttua. Kun kaksi opsikelijaa asuu yhdessä huoneessa työmäärä on aika eri kuin nelihenkisellä perheellä... Niin ja asiasta on keskusteltu, vaan puhe ei imuria kaapista ulos saa.

Mutta asian ydin, olenko kohtuuton?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen kuullut monelta taholta tätä purnatessani että miehessä ei ole mitään vikaa, kunhan ei juo eikä hakkaa...

Passaamisesta senverran, että kun mies jättää sovittuja hommia tekemättä, en pese hänen pyykkejään. Loput työt on tehtävä, koska minä ja lapset tarvitaan ruokaa ja siivottava, etten astmaatikkona tukehdu.

Vierailija
2/4 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin kyllä kovan kovaa vastaan, kun keksisin mitä?? omasta mielestä olen kaiken kokeillut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä tuloilla. Kuussa ei jää yhtään ylimääräistä.

ap

Vierailija
4/4 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt on aivan varma, että näin tämä ei voi jatkua. en halua olla kenenkään ilmainen piika. Toisaalta, olisihan se tyhmää ottaa ero kotitöiden takia.

äääääääääääääähh...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän