TTK 2019
Kommentit (3111)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jenni Vartiainen on otettu tuonne tanssilattialle - vie huomion.
KysyppÀ sitÀ Jaana Pelkoselta ja Marko KerÀseltÀ. Luuletko tosiaan ettÀ Jenni vÀkisin sinne lattialle tunkeutui ilman heidÀn lupaa? Se oli kyllÀ totta etten minÀkÀÀn tanssia katsonut lainkaan vaan kuuntelin ja tapitin JenniÀ mutta se oli Jaanan valinta. EhkÀ halusi huomiota pois tanssilta tarkoituksella kun selkÀ oli kipeÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ruskea on tÀmÀn syksyn muotivÀri. Mikko on muodikas takissaan.
Ottanut mallia prinssi Danielilta.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/Prince_Daniel_in_20âŠ
Vappu se loistaa alvariinsa. Milloinkohan se Vappu pÀÀsee pussauslomalle.
137 kirjoitti:
Jahas mitĂ€hĂ€n se Pekka on keksinyt đ
Pelottaa ihan mitÀ se Jorma sanoo.. Pekka kuitenkin symppis.
Vierailija kirjoitti:
Ediksen ja Katrin tanssissa oli ihan kaikki kohdillaan: koreografia, asut, valaistus, tunnelma, taidokkuus, intensiteetti. Aivan huikea veto, tÀmÀ parivalinta on mennyt just eikÀ melkein oikein.
Olisin kaivannut EdikseltÀ enemmÀn terÀvyyttÀ, liian löysÀÀ löntystelyÀ oli. En edes kÀsitÀ, miten nyrkkeilijÀ oli niin vetelÀ.
Vierailija kirjoitti:
Niille mammoille jotka taas haukkuu JenniÀ: Jaana ja Marko olivat nimenomaan halunneet Jennin mukaan esitykseen tanssilattialle, sekÀ alkuun ettÀ loppuun. Ei hÀn itse sinne tunkenut vÀkisin ilman lupaa!!
Kehuin laulua ja ymmÀrrÀn kyllÀ, ettei itse vÀkisin tunkenut tanssilattialle. En silti ymmÀrrÀ, miksi Jenni piti ottaa siihen esitykseen tuolla tavalla mukaan. Minusta se itse tanssi olisi saanut paljon enemmÀn huomiota ilman laulajan lÀsnÀoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niille mammoille jotka taas haukkuu JenniÀ: Jaana ja Marko olivat nimenomaan halunneet Jennin mukaan esitykseen tanssilattialle, sekÀ alkuun ettÀ loppuun. Ei hÀn itse sinne tunkenut vÀkisin ilman lupaa!!
Ihan sama, miksi Jenni oli tanssilattialla. Mutta hÀn vei ihan liikaa huomiota tanssista. Tai ehkÀ se sitten oli pyrkimyskin...
EhkÀ oli tarkoituskin jos Jaana ajatteli ettÀ ei pysty tanssimaan niin hyvin kipeÀn selkÀnsÀ kanssa ja hÀnen virheisiinsÀ ei kiinnitettÀis niin paljon huomiota kun Jenni oli lavalla katseenvangitsijana.
Jennin livelaulu on jotain ainutlaatuisen upeaa vs kaikki muut Suomen naisartistit. Ja tosiaan, Jaanalla oli selvÀ suunnitelma pyytÀÀ Jenni tanssilattialle laulamaan, mukaan alkuun ja loppuun, jotta huomio kiinnittyisi pois hÀnen tanssistaan kipeÀllÀ selÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edis đ
Edis đ
Tulikohan ehkĂ€ vĂ€hĂ€n vÀÀrĂ€ hymiö.đ€
No ei tullut. ĂllöttĂ€vĂ€n nĂ€köinen ukko.
Jaana sai ihan liian vÀhÀn pisteitÀ! Huikea rumba. Jaanalla vielÀ punainen mekko, jolla erottui (ja jokainen liike nÀkyi), eikÀ taustaan sointuvaa mustaa asua niin kuin Linnanahteella.
Huomaa, ettÀ Jaana on kokoomuslainen. Ei itketÀ, pitÀÀ jaksaa, pitÀÀ painaa, vaikka mitÀ olisi. Esitys kyllÀ ihan kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuin laulua ja ymmÀrrÀn kyllÀ, ettei itse vÀkisin tunkenut tanssilattialle. En silti ymmÀrrÀ, miksi Jenni piti ottaa siihen esitykseen tuolla tavalla mukaan. Minusta se itse tanssi olisi saanut paljon enemmÀn huomiota ilman laulajan lÀsnÀoloa.
No kun tarkoitus oli Jaanalla nimenomaan kiinnittÀÀ huomio Jenniin pois tanssista, koska selkÀ on kipeÀ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ediksen ja Katrin tanssissa oli ihan kaikki kohdillaan: koreografia, asut, valaistus, tunnelma, taidokkuus, intensiteetti. Aivan huikea veto, tÀmÀ parivalinta on mennyt just eikÀ melkein oikein.
Olisin kaivannut EdikseltÀ enemmÀn terÀvyyttÀ, liian löysÀÀ löntystelyÀ oli. En edes kÀsitÀ, miten nyrkkeilijÀ oli niin vetelÀ.
Se saattaa olla ihan sÀrmÀ jÀtkÀ, kun pÀÀsee leipomaan lÀttyyn jotakuta. Tanssijaa siitÀ ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Saapa nÀhdÀ paukutteleeko Hannes kympit kasaan.
KyllÀ se on Tatli ja Hannes finaalissa, ellei joku mene pahasti mönkÀÀn tai kansa sekoile.
LÀhellÀ on..
Jaanasta ei oikein vÀlity sellainen lÀmpö ja tunteellisuus, se heijastuu hieman hÀnen tanssiin pelkkÀnÀ suorittamisena. Puhekin pikkuisen liian kliinistÀ papatusta, vÀhÀn mummomaisuutta nÀkyvissÀ kasvoissa, vaikka Maritaa tÀÀllÀ kovin mollataankin. En tiedÀ tekeekö tanssinope sen ettÀ jotain elstelÀÀ (ulkonÀöllisesti) hÀnen ilmeissÀ hetken aina vilahtaa.
Noi Jaanan jutut kuulostaa politikkojargonilta. Vaikka kertoisi mitÀ elÀmÀntarnoitaan niin kuulijalle tulee olo ettÀ nyt puhutaan paskaa ja urakalla. Mekko oli hieno.