Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähän päälle 30v kokematon mies...

Vierailija
23.09.2018 |

Saa kysyä jotain.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot ihmiset! Miksi pidätte toisia ihmisiä niin pelottavina, että ette uskalla jutella/lähestyä heitä? Mikä tekee sosiaalisesta tilanteesta yhden maailman pelottavimmista asioista teille? Vrt. sodat, vakavat sairaudet...

Kysyn puhtaasta mielenkiinnosta ja halusta ymmärtää. Itselläni ujo poika eikä hänkään osaa selittää.

Eiköhän se itsetunto ole tai olematon sellainen että pelkää sosiaalisia tilanteita, ainakin itsellä jos teen tai sanon pienenkin asian väärin niin tekisi mieli haukkua itsensä maan rakoon.

ap

Vierailija
22/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile ulkonäköäsi ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujot ihmiset! Miksi pidätte toisia ihmisiä niin pelottavina, että ette uskalla jutella/lähestyä heitä? Mikä tekee sosiaalisesta tilanteesta yhden maailman pelottavimmista asioista teille? Vrt. sodat, vakavat sairaudet...

Kysyn puhtaasta mielenkiinnosta ja halusta ymmärtää. Itselläni ujo poika eikä hänkään osaa selittää.

Omalla kohdallani ei ole kyse ujoudesta vaan siitä että minua ei lähestytä. Sellaista se on se miehen elämä.

Vierailija
24/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile ulkonäköäsi ap.

Semmoinen 180cm pitkä ja noin 80kg painoa ja tumma lyhyt tukka, olen sinut ulkonäköni kanssa ja oikeastaan pidän ulkonäöstäni.

ap

Vierailija
25/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä ja kokematon tulen olemaan lopun elämääni, koska tajusin eräässä vaiheessa olevani ns. k-lttimies. Eli näitä persoonallisuushäiriöisiä, jotka ensin esittää naiselle kilttiä ja sitten saa raivokohtauksen kun ei nainen annakaan p*ldeä vaikka mielestään ovatkin sen niin perustellusti ansainneet.

näitä katsoessa tajusin omaavani aivan samanlaisia piirteitä.

Vierailija
26/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä on tosiaan vaikea selittää, kun ei sitä oikein ymmärrä itsekään.

Vierailija
27/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin minä ja kokematon tulen olemaan lopun elämääni, koska tajusin eräässä vaiheessa olevani ns. k-lttimies. Eli näitä persoonallisuushäiriöisiä, jotka ensin esittää naiselle kilttiä ja sitten saa raivokohtauksen kun ei nainen annakaan p*ldeä vaikka mielestään ovatkin sen niin perustellusti ansainneet.

näitä katsoessa tajusin omaavani aivan samanlaisia piirteitä.

Tuo on minusta tarpeetonta itsensä soimaamista. On aivan totta että todella moni nainen ei preferoi kilttejä miehiä, ainoastaan katsoo näitä ilkikurisesti pitkin nenäänsä tuhahdellen, ja sitten menee harrastamaan villiä sinkkuseksiä pelimiesten kanssa. Turha sellaisesta on itseään syyttää.

Vierailija
28/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole koskaan edes suudellut naista?

Vierailija
29/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot kokemukset, niistä seurannut itsetunnon romahtaminen ja tarve pahan olon välttämiselle

Vierailija
30/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon, että alkaa tuollainen olla jo toivoton tapaus ja tilanne naisten osalta. Ei sillä, että sinua haluaisin haukkua, sillä itse olen melkein samassa veneessä. Ikää vain vähän vähemmän.

Eikä ole, tuo on vain pirujen maalaamista seinille, jolloin siitä tulee lopulta itsensä toteuttava profetia. Ei ole olemassa mitään ikärajaa, jonka jälkeen olisi totaalisen myöhäistä, täytyy vain olla avoin elämälle ja uskoa, silloin on myös mahdollisuuksia. Onhan se nyt hölmöä ajatella että elämä olisi ohi, jos ei viimeistään reilu parikymppisenä ole kokenut kaikkea mahdollista.

Vierailija
31/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon, että alkaa tuollainen olla jo toivoton tapaus ja tilanne naisten osalta. Ei sillä, että sinua haluaisin haukkua, sillä itse olen melkein samassa veneessä. Ikää vain vähän vähemmän.

Eikä ole, tuo on vain pirujen maalaamista seinille, jolloin siitä tulee lopulta itsensä toteuttava profetia. Ei ole olemassa mitään ikärajaa, jonka jälkeen olisi totaalisen myöhäistä, täytyy vain olla avoin elämälle ja uskoa, silloin on myös mahdollisuuksia. Onhan se nyt hölmöä ajatella että elämä olisi ohi, jos ei viimeistään reilu parikymppisenä ole kokenut kaikkea mahdollista.

Kyllä 30v naisille miehen kokemattomuus alkaa olla jo iso ongelma, turha sitä peitellä. Toki ei siltikään ole mahdotonta löytää naista, mutta todennäköisyydet on vastaan

eri

Vierailija
32/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä luulet tämän johtuvan, kokemattomuuden siis?

Minulla on mt-ongelmia, masennusta, ujoutta, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, jännitän paljon ja ahdistaa jne.

ap

Eikö näin nettiaikana löytäisi naisista kohtalotovereita, koska heitäkin varmasti on :)

Kyllä varmaankin mutta mistä, ei näitä asioita itsestään kukaan luonnolisesti halua mainostaa.

ap

Kävinpä joitain vuosia sitten lävitse jännittäjille suunnatun ryhmäterapian. Ekalla kerralla oli esittelykierros, jossa jokainen kertoi toisille jotain itsestään. Eräs aikuinen mies aloitti kierroksen ja kertoi mm. että jännittäminen on estänyt häntä muodostamasta ihmissuhteita ja että tilanne (kokemattomuus ym) jurppii sen verran paljon, että rohkaistui tulemaan ryhmään, jos sieltä vaikka tulisi apua.

Tuo avoimuus ja rehellisyys vaikutti sen, että sillä sekunnilla ryhmän jäsenten jännittyneet hartiat lopsahtivat alas ja ilmapiiri läheni monta astetta. Pelokas kyräily loppui ja yksi toisensa perään rohkaistui kertomaan omia kipeitä juttujaan muille.

Oletko ap hakeunut terveydenhuollon piiriin? Toki voi olla, ettei siellä ole tarjolla muuta kuin pilleripurkki ja turhahko turinatuokio kerran kuussa. Mutta jos jotain vertaistukijuttuja muodossa tai toisessa olisi paikkakunnallasi niin suosittelen.

Vierailija
33/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 30v naisille miehen kokemattomuus alkaa olla jo iso ongelma, turha sitä peitellä. Toki ei siltikään ole mahdotonta löytää naista, mutta todennäköisyydet on vastaan

eri

Aivan. Sanotaan, että jos normaalille, keskiarvomiehelle lämpenisi satunnaisesta sadan naisen joukosta ehkä noin joka kymmenes, niin tämän miehen paljastuessa kokemattomaksi lämpenisi hänelle enää ehkä vain yksi näistä kymmenestä. Tämän kun sitten laajennatte koskemaan laajempaa kuvaa niin tajuatte miten pieni mahdollisuus kolmikymppisellä kokemattomalla miehellä on ikinä löytää ketään. Ei se ole nolla, mutta käytännössä kyllä. Sitten kun tähän lisätään kokemattomien perussynnit eli mt-ongelmat, ujous, sosiaalinen osaamattomuus, parisuhdeosaamisen puute ja usein vielä katkeruus niin ollaankin käytännössä nollassa.

Vierailija
34/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Aivan. Sanotaan, että jos normaalille, keskiarvomiehelle lämpenisi satunnaisesta sadan naisen joukosta ehkä noin joka kymmenes, niin tämän miehen paljastuessa kokemattomaksi lämpenisi hänelle enää ehkä vain yksi näistä kymmenestä. Tämän kun sitten laajennatte koskemaan laajempaa kuvaa niin tajuatte miten pieni mahdollisuus kolmikymppisellä kokemattomalla miehellä on ikinä löytää ketään. Ei se ole nolla, mutta käytännössä kyllä. Sitten kun tähän lisätään kokemattomien perussynnit eli mt-ongelmat, ujous, sosiaalinen osaamattomuus, parisuhdeosaamisen puute ja usein vielä katkeruus niin ollaankin käytännössä nollassa.

Tämä on juuri sitä pirujen maalaamista seinille, jolla te perustelette itsellenne jo etukäteen miksi ei käytännössä kannata edes yrittää. Te suojelette tuolla tavoin itseänne maailmalta. Eihän sitä kokemattomuuttaan tarvitse paljastaa, ainakaan heti alkuun. Voi vaikka sanoa että edelliskerrasta on vierähtänyt aikaa. Päinvastoin kuin luulette, sitä teidän kokemattomuutta ei kukaan ulkopuolinen voi varmuudella tietää, sitä ei ole teidän otsaan tatuoitu.

Samassa tilanteessa olevia miehiä ja naisia on enemmän kuin moni ymmärtääkään, siitä ei vaan huudella julkisuudessa, toisin kuin seksin harrastamisesta ja suhteista. Toki ujous ym. sosiaaliset ongelmat hankaloittavat, mutta niitä voi työstää. Kokemattomuus sinällään ei ketään etukäteen tuomitse. Mitä parisuhdeosaamiseen tulee, niin sille ei kannata antaa liian suurta painoarvoa. Sen näkee kokeilemalla. On paljon pareja joiden ensimmäinen parisuhde on johtanut pitkään liittoon, ilman mitään aiempaa parisuhdeosaamista. Jokainen parisuhde on omanlaisensa, aiemmat parisuhteet ei automaattisesti valmista ketään siihen seuraavaan parisuhteeseen. Tärkeintä on kyky kuunnella toista osapuolta ja olla valmis kompromisseihin, halu jakaa elämänsä toisen kanssa.

Vierailija
35/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan valitettavasti niin tuolla oikeassa maailmassa tuntuu toimivan. Ellei ole saavuttanut tiettyjä merkkipaaluja tiettyyn ikään mennessä, on outo ja hyljeksittävä. Minusta esim. levitellään tietoa, ettei minulla ole koskaan ollut tyttöystävää nyt kohta nelikymppisenä ja kyllä se vaan tehokkaasti näyttää naiset pitävän loitolla. Kerran töissä eräs uusi nainen vaikutti kiinnostuneelta, mutta kas kun se loppuikin yhtäkkiä kun toinen työkaveri paljasti tälle kyseisen seikan.

Vierailija
36/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan valitettavasti niin tuolla oikeassa maailmassa tuntuu toimivan. Ellei ole saavuttanut tiettyjä merkkipaaluja tiettyyn ikään mennessä, on outo ja hyljeksittävä. Minusta esim. levitellään tietoa, ettei minulla ole koskaan ollut tyttöystävää nyt kohta nelikymppisenä ja kyllä se vaan tehokkaasti näyttää naiset pitävän loitolla. Kerran töissä eräs uusi nainen vaikutti kiinnostuneelta, mutta kas kun se loppuikin yhtäkkiä kun toinen työkaveri paljasti tälle kyseisen seikan.

Kuulostaa ikävältä ja ilkeältä juoruamiselta, mutta tuokin on silti vain yksi tapaus. Varmasti löytyy ihmisiä joita se asia haittaa, mutta kun kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Meitä on lopulta todella moneen junaan, vaikka usein sitä ihminen ajattelee omassa kuplassaan että minä vastaan muu maailma. Ei kaikki muutkaan ihmiset ole niitä täydellisiä keskivertoyksilöitä, jotka avat saavuttaneet kaikki ne asiat jotka "pitää" saavuttaa (kenen mukaan?). Erilaisia elämänpolkuja on yhtä monta kuin ihmisiäkin.

Vierailija
37/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa. Tuo on liian tuttua.

Vierailija
38/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaamistraumat. Jos voisi olettaa että muut suhtautuvat hyväksyvästi, olisi tilanne varmaan edes vähän erilainen. Ikävä kyllä elämä on opettanut miten asia on ja millaisia ihmiset ovat.

Vierailija
39/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole koskaan edes suudellut naista?

En ole.

ap

Vierailija
40/56 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta, ei niin ketään.

No sitten varmaan naispuoliset vastakappaleet eivät myöskään kiinnosta ketään, eikö vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi