Kumman valitsisit: miljoona euroa käteen vai kyvyn syödä ruokaa lihomatta?
Itse ottaisin lihomatta syömisen. Elän syödäkseni.
Kommentit (23)
Miljoonalla eurolla voisin lopettaa työnteon ainakin osa-aikaiseksi ja säästyvän ajan voisi käyttää treenaamiseen, pt:n kanssa hengaamiseen ja laadukkaitten aterioitten nauttimiseen. Ja vielä jäis fyrkat pariin rasvaimuunkin, jos noista ei apua.
Miljoona euroo. Syömistä pystyn itse rajottaa, jos tarpeeks haluan, miljoonaa euroo en saa tosta noin vaan.
Luultavasti tol miljoonalla eurolla vaan lihoisin entisestään ku alkaisin tuhlailee. Mut voisinhan mä myös palkata jonku personal trainerin ja ties mitä kaikkee, toisaalta en jaksa ihmisiä ja mieluummin haluisin ihmisen joka ois mukava mulle ilman raha tai mitää ja ilmasikski treenauttais joten en tiiä siitäkään......
En tykkää olla myöskään laiha, joten must ois outoo ettei ruoka imeytyis muhun ollenkaa, varmaa sairastuisinki heti.... mutjoo ottaisin ton miljoona euroo, voisin ostaa nii helposti kaikkee. :)
Noista vaihtoehdoista ottaisin miljoonan, koska iso lihomisvaara ei ole niin iso ongelma elämässäni. Mutta jos vaihtoehtona olisi se, ettei syömisestä olisi ikinä mitään haittavaikutuksia, niin päätös menisi jo vaikeammaksi.
Eli voisin syödä niin paljon herkkuja kuin haluaisin, ilman että siitä hampaat tai iho huononenisi, rupeaisi väsyttämään, maha isonisi, tulisi sydän- tai verisuoniongelmia tms. Miljoona vai tuo? Varmaan heittäisin kolikkoa.