Onko tasoteoria totta?
Jos ei ole, niin miksi niin moni mies jää vastentahtoisesti yksin?
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen ruma, ylipainoinen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva nainen ja mieheni on hyvin toimeentuleva, erittäin hyvännäköinen ja kunnollinen mies.
Kukaan ei usko tuota todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen ruma, ylipainoinen työkyvyttömyyseläkkeellä oleva nainen ja mieheni on hyvin toimeentuleva, erittäin hyvännäköinen ja kunnollinen mies.
Kukaan ei usko tuota todeksi.
Minä uskon. Onhan näitä, mut pointti on siinä et nämä parit ovat olleet useimmiten edes joskus lähempänä samaa sarjaa. Se, että toinen sittemmin passivoituu, läsähtää tai sairastuu ja toinen on silti vahvasti sitoutunut suhteeseen, ei kerro koko totuutta. Useimmiten tällöinkin puoliso todennäköisesti salaa haaveilee saavansa entisen kumppaninsa takaisin.
Todella harvoin tällaiset ihmiset edes lähtökohtaisesti tapaisivat, jos olosuhteet ja eroavaisuudet olisivat noin äärimmäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan on, siis siinä mielessä, että yksin jääville miehille naisia ovat vain nätit nuoret typykät ja vaatimattomamman näköisiä xx-kromosomihenkilöitä he eivät edes lue naisiksi.
Ihan sama se on vanhapiikanaisilla, jotka odottavat prinssi Uljasta, eikä se naapurin kiva Make kelpaa.
Tämä taas johtuu ihan siitä, ettei Make ole oikeasti kiva. Lisäksi hän on täysin yhteensopimaton ko naiselle.
Jos teoria on totta voisiko joku jo viimein kertoa miten se menee? Koskeeko se mitenkään tavallisia ihmisiä jotka eivät ole malleja tai miljonäärejä?
Kiira Korpi on hyvä esimerkki tasosta. Miehet joko hyvännäköisiä statusmiehiä tai miljardöörejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono paikka kysellä tuollaisia paikassa, jonka naiset ovat poikkeuksellisen alhaista tasoa.
Niin totta 😀 tietty nämä naiset sanovat ettei tasoja ole, koska eivät halua myöntää olevansa alhaisinta tasoa, joilla ei ole mahdollisuuksia korkean tason miehiin.
Korkean tason mies on aivan yhtä helppo ottaa kuin joku vaatimattomampikin. Ensin vain täytyy kartoittaa mitä mies haluaa ja sitten esittää olevansa juuri sellainen. Miehet ovat yksinkertaisia ja kalunsa vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska palstalta tuttu tasoteoria mittaa vain ulkonäkö- ja varallisuustekijöitä, sivuuttaen täysin ihmisen luonteen ja arvot. Kaikki seurustelevat/seurustelleet kuitenkin tietävätät, että jälkimmäiset ovat ne tärkeimmät parisuhdetta muodostaessa.
Höpö höpö 😂 ulkonäkö on se tärkein. Se joka muuta väittää on itse vain sen tasoinen, että joutui tyytymään mukavaan, mutta rumaan ihmiseen.
No miksi sitten niin moni mies on yksin? Jos luonteella ei ole väliä niin salille vaan. Taitaa olla siis kyse omasta laiskuudesta jos yksin jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska palstalta tuttu tasoteoria mittaa vain ulkonäkö- ja varallisuustekijöitä, sivuuttaen täysin ihmisen luonteen ja arvot. Kaikki seurustelevat/seurustelleet kuitenkin tietävätät, että jälkimmäiset ovat ne tärkeimmät parisuhdetta muodostaessa.
Höpö höpö 😂 ulkonäkö on se tärkein. Se joka muuta väittää on itse vain sen tasoinen, että joutui tyytymään mukavaan, mutta rumaan ihmiseen.
Näinhän laiskat ihmiset tykkäävät itselleen uskotella. Ylipaino on ainoa asia mihin ulkonäössä tavallinen ihminen voi kovin paljon vaikuttaa. Henkisiä puolia kuitenkin pystyy kehittämään koko ikänsä, kun vaan viitsii nähdä vaivaa. Henkisesti laiskan ihmisen on vain helpompi syytellä jotain ulkopuolista asiaa omasta onnettomuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs toimisiko tämä toisin päin?
Ap etsii selitystä miksi niin moni MIES jää vastentahtoisesti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kiira Korpi on hyvä esimerkki tasosta. Miehet joko hyvännäköisiä statusmiehiä tai miljardöörejä.
Oliko tämä vastaus yllä esitettyyn kysymykseen? Eli tasoteoria koskee vain kauniita ja rikkaita ihmisiä?
Jos jonkun yksinäisyys siis johtuu tästä teoriasta hän itse yrittää vain niitä kauniita ja rikkaita?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Yksinjääminen johtuu muista asioista kuin jostain kuvitellusta tasosta. Ujous, huonot sosiaaliset taidot, huonoja luonteenpiirteitä, ei tee mitään parisuhteen etsimisen eteen, huono hygienia tai muuta vastaavaa, on liian omanlainen persoona ja sitä vastaavia ihmisiä on hyvin vähän...
Eikös tasoteoriaan kuulu että rohkeus, aloitteellisuus ja sosiaaliset taidot nostavat etenkin miehen tasoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku kiistää tasojen olemassa olon, niin pidän kyllä tällaista ihmistä joko tyhmänä tai epärehellisenä. Eihän tasot ole mikään poliittisesti korrekti puheenaihe, mut olemassa ne on -ainakin jossain määrin. Kaikkea ne eivät selitä.
Millaisia ne tasot ovat? Jos joku väittää että ne on olemassa mutta ei osaa niistä enempää kertoa pidän tätä aika yksinkertaisena lampaana.
preyman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Yksinjääminen johtuu muista asioista kuin jostain kuvitellusta tasosta. Ujous, huonot sosiaaliset taidot, huonoja luonteenpiirteitä, ei tee mitään parisuhteen etsimisen eteen, huono hygienia tai muuta vastaavaa, on liian omanlainen persoona ja sitä vastaavia ihmisiä on hyvin vähän...
Eikös tasoteoriaan kuulu että rohkeus, aloitteellisuus ja sosiaaliset taidot nostavat etenkin miehen tasoa?
Se ihminen todennäköisesti tapaa ja tuntee enemmän ihmisiä kuin hiljainen ujo pelkuri. Ei kyse ole tasosta vaan ihmisistä joita kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huono paikka kysellä tuollaisia paikassa, jonka naiset ovat poikkeuksellisen alhaista tasoa.
Niin totta 😀 tietty nämä naiset sanovat ettei tasoja ole, koska eivät halua myöntää olevansa alhaisinta tasoa, joilla ei ole mahdollisuuksia korkean tason miehiin.
Siis hetkinen eikö kaikilla mammoilla sittenkään ole mallilentäjää miehenä? Eihän naiset ketään muuta huoli?
Tasoteoria on pinnallisille ja sisältä rumille ihmisille selittämään ettei heissä muka ole mitään vikaa kun kukaan (eli kiira korpi) ei heidän kanssa halua olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii myös toisin päin. Minä olen ruma, ylipainoinen, kaljuuntunut työkyvyttömyyseläkeläinen ja vaimoni on hyvin toimeentuleva, erittäin hyvännäköinen ja muutenkin upea nainen. Olin jo tätä kaikkea (tosin vielä lihavampi ja melkoisen masentunut), kun tapasimme.
Vierailija kirjoitti:
Arvostin vitsiäsi, loputtomasti yksin elävä "mies"henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt ihan selvää. Asuvat paikoissa joissa on enemmän miehiä kuin naisia. Näistä on välillä lehdessä jos sellaisia lukee.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole, niin miksi niin moni mies jää vastentahtoisesti yksin?
Minä en ole missin näköinen mutta olen opiskellut itselleni kolme tutkintoa. Miehenkin löysin ja vieläpä tasokkaan sellaisen, joka on vielä kahdenkymmenenviiden yhteisen vuoden jälkeen kiinnostunut minusta ja tekemisistäni. Vietämme kaiken vapaa-aikamme yhdessä.
Toki mies saisi varmasti helposti kolmikymppisen instabeiben jos haluaa vaihtaa nuorempaan.