Mikä on teidän "en jaksa kokata tänään" -ruoka?
Haluaisin uusia ideoita, olen kovin laiska kokki ja kun kokkaan vain itselleni niin en jaksa kauheasti laittaa effortia ruokaan. Mitä te kokkaatte, kun ette jaksa ollenkaan panostaa? Eli mahd. vähän työvaiheita, valmistelua, kuorimista, pilkkomista jne. Plussaa jos se ei ole ihan täyttä roskaruokaa, eli ei esim. pakastepizzaa.
Itse juuri tänään keitin pari desiä tummaa makaronia, sekaan purkki tonnikalaa ja ruokalusikallinen pestoa. Yksi mun vakkariaterioistani. Hyvää ja terveellisyydeltään ihan ok syötävää.
Kertokaa!
Kommentit (1275)
Airfryeriin mitä pakkasesta löytyy. Ehkä makkaraa ja lohkoperunoita
Pinaattia pakastimesta pannulle ja siihen parin munan munakas päälle. Juustoa jos jaksaa sen verran panostaa.
Viimeksi söin vaan lähes kilon appelsiineja.Tuli vatsa täyteen
Kaurapuuroa pakastemarjojen kera.
Miss Keittiö kirjoitti:
Nakkikeitto. Vesi kiehuvaksi, lihaliemikuutio ja peruna + keittojuurekset- pakaste perään, keitä 15 min. Pilko keittymisen loppupuolella sekaan nakkeja. Mausta miten itte haluat.
Työläämpi versio on jauhelihakeitto... se jauheliha pitää viittiä ruskistaa...
Joo.Tuo jauhelihan ruskistaminen on kova työ.
Suomessa myydään tosi hyvää pinaattikeittoa !Pakasteessa.
Harmittaa kun poistettiin ketju jossa kysyin ruokaohjeita.
Katos kun korona ja makuaistin häviäminen on sensuurissa.
Tästä jäi huono maku suuhun ja muita makuja ei saa kun ketju poistettiin melkein heti :(
Naapuripizzerian antimet. Sieltä pöperöt, kun ei jaksa kokata.
Oliko tämä jo täällä? raikas voileipä tietysti.
Pakasteranskalaisia uuniin ja niiden kanssa esim. kaupan valmiita kasvispyöryköitä, lihapullia, nugetteja tms. Jos viitsin, niin teen vähän salaattia lisäksi.
Papupasta. Valmis pastakastike, papuja kastikkeen sekaan tölkistä, täysjyvä tai muu pasta ja parmesaania päällä. Lisään tuoreita yrttejä, jos on.
Pottumuusia ja hiillosmakkaraa ja puolukkaa päälle. Avot.
Nauhapastaa katkarapujen ja tonnikalan kera. Juustoraastetta sekkoon antamaan täyteläisyyttä.
Noin 5 minuuttia.
Mac and cheese eli tungen keitetyn makorooniin kermaa ja juustoa
Uunipellille leivinpaperi ja päälle pakastimesta kebabsuikaleita/ pieni lohifilee/ silakkafileitä ja vierelle esim. kruunuvihanneksia. Herbamarea voi ripotella päälle.
Uuni 200 astetta ja pelti uuniin. Valmista noin 20 minuutin päästä.
Helppoa ja hyvää!
Tonnikala purkista.