Olen keski-ikäinen heteromies, voit kysellä minulta.
Ensiksi on sanottava, että vaikka olen keski-ikäinen, minua ei koskaan ole viehättänyt keski-ikäiset naiset. Eivät nuoreana, eikä vieläkään vaikka itsekin olen samaa ikäluokkaa.
Mutta nyt niitä kysymyksiä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minkä ikäinen olet? Keski-ikä on mielestäni melko häilyvä käsite.
Täytin juuri 50v. Vaimo 32v.
Säälin vaimoasi. Nuoren naisen tulee saada napakkaa nuorta miestä eikä joutua odottamaan ja pettymään kun vanhalla miehellä ei seiso ja jos seisoo hetken niin lurpahtaa yhtäkkiä.
Olen kuullut huhuja, että myös nuorilla miehillä on erektiovaikeuksia suomalaisten eri ikäisten naisten kanssa. Heti kun nämä miehet reissaavat esim. jossain aasiassa, niin kikkeli toimiikin siellä täysin moitteettomasti. Outo juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ootko bi-curious?
19-v futiskundi
En ole, enkä pelaa myöskään jalkapalloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko bi-curious?
19-v futiskundi
En ole, enkä pelaa myöskään jalkapalloa.
Ok, sääli.
19-v futiskundi
Oletko sopinut vaimosi kanssa, että kun itse käyt kahdeksaakymppiä, ei vaimosi tarvitse kökkiä kotona sinua hoitamassa, vaan hän saa nauttia elämästään keski-ikäisenä ja hankkia oman kämpän ja nuoren rakastajan, ja tuupata sinut hoitolaitokseen?
Vierailija kirjoitti:
Monesko tehtailemasi ikäeroaloitus tänään?
Eihän tämä ole ikäeroaloitus.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sopinut vaimosi kanssa, että kun itse käyt kahdeksaakymppiä, ei vaimosi tarvitse kökkiä kotona sinua hoitamassa, vaan hän saa nauttia elämästään keski-ikäisenä ja hankkia oman kämpän ja nuoren rakastajan, ja tuupata sinut hoitolaitokseen?
Vaimoni ei ole suomalainen, joten moinen on aivan vierasta hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asutte Suomessa, niin kyllä vaimosi on muutaman vuoden kuluttua aivan taatusti yhtä suomalainen kuin muutkin suomalaiset naiset.
Mutta joo, valmistaudu. Olen itse aviossa vain 13 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Ja joo, ikäero ja terveyserot kyllä alkavat vaivata, kun mies on seitsemänkymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asutte Suomessa, niin kyllä vaimosi on muutaman vuoden kuluttua aivan taatusti yhtä suomalainen kuin muutkin suomalaiset naiset.
Mutta joo, valmistaudu. Olen itse aviossa vain 13 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Ja joo, ikäero ja terveyserot kyllä alkavat vaivata, kun mies on seitsemänkymppinen.
Ei ole, usko pois. Hän jollain tasolla vähän inhoaa tietynlaisia naisia. Ja tuo on totta, että 70v mies on paljon paremmassa kunnossa kuin 57v nainen. Seksivälineetkin täysin toimivat toisin kuin naisilla.
Mitä pitäisi tehdä?