Tällaista flunssaa? muilla?
Ihan on outo tauti nyt itselläni, alkoi ti-iltana kurkkukivulla, ke-to norm töissä ja pe oli vapaapäivä. Se ja tämä vkonloppu meni ihan harakoille, limaista yskimistä, pää halkeaa ja parhaillaankin pääkipua, viimeyö oli rattoinen, heräilin vähän väliä enkä oikein tiedä miksi, mutta tuskaista oli ja vaihdoin kylkeä koko ajan, eilen oli myös raastinraudan tuntuinen paino rintakehällä. Sitä ei enää ole mutta hieman outo tunne jäljellä. Yskin ysköksiä. Voimia ei ole nimeksikään ja tämä aaltoileva pääkipu:( illalla ja yöllä olo myös jotain ihme pistävää tunnetta olkapäässä-varressa.
Tänään olen vain maannut ja ottanut särkylääkettä, ainiin ruokahalu olematon.
Toivon että tokenisin huomiseksi työkuntoon, mies eri mieltä:(
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kuumeeton keuhkokuume?
Voisiko olla😭 kuumeellinen oli muutama vuosi sitten ja silloin mittari näytti +40 astetta.
Keuhkoröntgeniin minua ei kyllä hevillä saa, inhoan sitä yli kaiken!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumeeton keuhkokuume?
Voisiko olla😭 kuumeellinen oli muutama vuosi sitten ja silloin mittari näytti +40 astetta.
Keuhkoröntgeniin minua ei kyllä hevillä saa, inhoan sitä yli kaiken!Ap
Siis mitä? Keuhkoröntgenissä sä olet ylävartalo paljaana, kädet ylhäällä paikoillasi n. 20 sekuntia. Ei satu eikä tunnu missään. Mikä siinä on noin kamalaa sun mielestä? 😮
Minulla on samanlainen. Se alkoi vähän tuntumaan torstaina, paheni perjantaina. Oli vaikea olla töissä, mutta suoritin päivän loppuun. Nyt olen yskinyt täällä pyörtymisen partaalla eilen ja tänään, on vaikea hengittää keuhkojen pohjaan saakka. Kurkku kuin raastinraudalla revitty, päätä särkee. Paksua räkää, ei kuumetta. Ääni käheä. Keitin eilen sakean sipulisopan, sitä syön nytkin. Pirullinen tauti, en ole sairastanut tällaista flunssaa koskaan. Asun Helsingissä, ja täällä on ollut muillakin vastaavaa.
Tutulta kuulostsa,alko pari vk sitten ja edelleen yskin.
Aika tavalliselta, sitkeältä flunssalta kuulostaa. Pari viikkoa sitten sairastettiin koko perhe samankuuloinen flunssa, yskä kesti muuten pitkään, edelleen vähän vaivaa.
Entäs semmoinen tukkoinen olo, missä pää on puuroa? Eikä jaksa tehdä oikein mitään, ei henkistä eikä fyysistä rasitusta. Esim. opiskelu pahentaa oloa!
Ei yskitä, ei isommin kipua missään, kurkku karhea ja nenä arka pyyhkimisestä, kun vetistä eritettä tulee aivastelun yhteydessä.
Kuulostaako allergialta? Mutta mille olen nyt allergisoitunut? Onko (ulko)ilmassa jotain? Öisin heräilen muutamia kertoja, mutta muuten ei vaivaa yöllä.
Päivällä ei eroa olenko sisällä vai ulkona, sama pönttö olo.
Vierailija kirjoitti:
Entäs semmoinen tukkoinen olo, missä pää on puuroa? Eikä jaksa tehdä oikein mitään, ei henkistä eikä fyysistä rasitusta. Esim. opiskelu pahentaa oloa!
Ei yskitä, ei isommin kipua missään, kurkku karhea ja nenä arka pyyhkimisestä, kun vetistä eritettä tulee aivastelun yhteydessä.
Kuulostaako allergialta? Mutta mille olen nyt allergisoitunut? Onko (ulko)ilmassa jotain? Öisin heräilen muutamia kertoja, mutta muuten ei vaivaa yöllä.
Päivällä ei eroa olenko sisällä vai ulkona, sama pönttö olo.
Minulla myös allergian tapaisia oireita, nenänvuotaa ja aivastuttaa. Tuntuu, että lähti allergialääkkeellä, mutta mikä tähän aikaan voisi tätä aiheuttaa?
Viikon kipeenä jo, alkoi nopealla kuumeen nousulla yli neljäänkymppiin. Päänsärkyä ja karmea yskä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällä ei eroa olenko sisällä vai ulkona, sama pönttö olo.Minulla myös allergian tapaisia oireita, nenänvuotaa ja aivastuttaa. Tuntuu, että lähti allergialääkkeellä, mutta mikä tähän aikaan voisi tätä aiheuttaa?
Sitä minäkin ihmettelen, mistä tämä allergian tyyppinen oireilu johtuu. Ei ole ollut aiempina vuosina/syksyinä.
-se jolle kommentoit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällä ei eroa olenko sisällä vai ulkona, sama pönttö olo.Minulla myös allergian tapaisia oireita, nenänvuotaa ja aivastuttaa. Tuntuu, että lähti allergialääkkeellä, mutta mikä tähän aikaan voisi tätä aiheuttaa?
Sama mulla ja miehellä. Jo viikon ollut kaikki voimat pois ja niska ja pää olleet ihan hiivatin kipeitä.
Eilen sitten tuli vilunväristyksiä, välillä kylmä, sitten kuuma, kurkku kipeä ja karhea. Tosiaan allergialääke auttoi hyvin tuohon nenänvuotoon ja aivastuttamiseen ja Otrivinia ja särkylääkettä napsittu.
Meillä ollut koko lähipiirissä. Kestänyt 2-4 viikkoa. Parilla oli kuumetta, muilla ei.
Kuumeeton keuhkokuume?