Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokauppaan yksin? Olen nainen, ei ole miesta. Otetaanko tosissaan vai olenko pelkaa ilmaa. En tieda autoista juuri mitaan. Pitaisiko pyytaa joku mies

Vierailija
05.05.2006 |

kaveriksi autokauppaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä yksi myyjä meinasi aliarvioida mua, eikä meinannut lähteä ollenkaan koeajelulle, mutt silloin voi aukaista suunsa ja vaatia palvelua!

Minulla meni ihan hyvin ja sain mieluisan auton!

Vierailija
2/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ottavat tosissaan. Kunhan löytyy auto jossa mukava istua, kaikki tarpeellinen mahtuu kyytiin ja sopiva väri löytyy niin sit eiku hinnasta neuvottelemaan :)

Käytetyn auton kauppaan raahaisin kyllä jonkun autoista tietävän naisen tai miehen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kumman syystä alalla on paljon kaikenlaisia mulkkuja...

Vierailija
4/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tietenkin hyvä olla mies paikalla!

Mulle neuvottiin, että kannattaa kurkata konepellin alle ja luoda yleissilmäys, kuinka öljyisiä/öljyttömiä paikat ovat, likainen moottori ei lupaa hyvää!

Vierailija
5/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisasiakkaiden huomioimiseen.

Vierailija
6/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörin matkarattaiden kanssa siinä keskilattialla ja virkailija tuli kysymään: etsikö jotain henkilöä? Vastasin että etsin AUTOA. Hän haki toimipisteen johtajan minua palvelemaan ja homma etenee hienosti.

Joskus näinkin.

Vierailija
7/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain upeaa palvelua naismyyjältä. Muut STockmann-autot miesmyyjineen katsoivat vauvamahaani nenäänsä pitkin eivätkä ollenkaan palvelleet.

Mutta Satu Sydänmaa -niminen myyjä myi auton, ja oli muutenkin aivan huippu

Vierailija
8/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onneksi liikkeitä on niin paljon, että tällaiseen paikkaan ei ole pakko jäädä pitkäksi aikaa eikä tulla takaisin.

Jos etsit käytettyä autoa ja haluat asioida yksin, niin tutustu autojen hintatasoon ja varusteluun ensin netissä, esim. autotalli-sivulla. Näin olet liikkeeseen mennessä jo vähän itsekin perillä siitä, mihin sinulla on mahdollisuuksia. Autoja selaillessasi saat ehkä myös ajatuksia siitä, mitä varusteita oikeasti haluat ja mitkä merkit voisivat olla sinulle sopivia. Pienen valmistautumisen jälkeen et ole täysin myyjän armoilla.

Vierailija
9/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin hän kertoi pitkät tarinat omista lapsista ja sitten lupasi lähteä etsimään esitettä. Viipyi esitteen hakumatkalla niin kauan kuin mies oli koeajolla.

Vierailija
10/10 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin kaupoista saa hyvän palvelun joistakin ei. Huonoin palvelu kokemus on Tuusulantien varren Stockmann autosta.

Paras, Espoon Länsi-autosta.