Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet kyyläävät kuolaten, kun olen urheiluvaatteissa rähjäisenä, mutta eivät normilookissa?

Vierailija
21.09.2018 |

Hämmästyttävää. Trikoot on, mutta sen lisäksi perseenpeittävä juoksutakki, hikiset hiukset ja hikoileva naama kun käyn treenien jälkeen monesti kaupassa. Päät kääntyy ja olo on vaivaannuttava. Haisen hieltä? Naama on kuin paloauto? Häh?
Olen kyllä aina treenien jälkeen suu messingillä, koska on niin hyvä olo. Johtuneeko siitä vai pelkästään muiden yleisestä huvittuneisuudesta?

Kommentit (24)

21/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei muuten ikinä miehiä näy kaupassa samalla tavalla? Hikisiä, treeneistä tulleita, tukka sekaisin ja miesferomonit löyhkää.. tai sitten olen vaan väärään aikaan liikkeellä.

Hei muuten huomannut saman!!!!

Kyllä mä ainakin käyn monesti ja varmasti moni muukin.

Vierailija
22/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä kuolata, varsinkaan treenivaatteissa.

N 158cm/110kg

siis täytyy mennä ulos siittä sohvalta ;)  

Itseäni viehättää enemmän naiset missä tahansa urheiluasussa. muuten naisilla on aina joku ihme viritys päällään .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tod.näk. kuvittelet kaiken. Sitäpaitsi se, että joku ohimennen katsoo sinua, ei tarkoita että hän kuolaisi tai olisi millään tapaa kiinnostunut.

Vierailija
24/24 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitotyttö kirjoitti:

Minuun tuntuu ihastuvan kaikki, ikään ja sukupuoleen katsomatta, kun olen navettahaalareissa hiestä märkänä ja korvia myöten lehmän p**kassa. Selittäiskö joku, miksi?

Onko isot tonkat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä