Jos olisit bi ja olisi pakko valita, ottaisitko kumppaniksi Palstamiehen vai Palstamamman?
Kommentit (17)
Palstamieheen ei koskisi kukaan: hopeakettu, stringipervo ulittaja.
Palstamamma, koska naista on helpompi alistaa.
Hyi kauheeta, ihan siis kovimman luokan palstamamma/mies? Mäkin kyllä valitsen c:n.
En ainakaan nalkuttavaa, aamusta iltaan palstalla makaavaa joka asiasta kitisevää löysäperäistä, rasvatukkaista, siideriä+sipsejä+suklaata+eineksiä kitaansa ahtavaa palstamammaa.
Ottaisin kenet tahansa miljoonasta palstamammasta ennen kuin vinkuvan ja tahallaan ärsyttävän marttyyrimiehen.
Terv. Heteromummo
Palstamamman, jos saa valita minkä haluaa niistä.
Mistä voitte tietää kuka kirjoittaja on mies tai nainen?
Palstamamma saisi alistaa minua 😅
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen. Sen latinon.
Tää tyyppi kelpais mullekin.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan nalkuttavaa, aamusta iltaan palstalla makaavaa joka asiasta kitisevää löysäperäistä, rasvatukkaista, siideriä+sipsejä+suklaata+eineksiä kitaansa ahtavaa palstamammaa.
Montako meistä olet tavannut?
Palstamiehistä Latinon ainoastaan kelpuuttaisin. Muuten mamma. Jos Latinon jutut pitää paikkaansa, hänen mukanaan vois reissata Etelä-Amerikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstamiehen. Sen latinon.
Kannatan. Alkoi tanssijalka heti vipattaa.
Mikä on latino?? Heti tänne yksi kpl. Pelkkä latino sana saa lanteen keinumaan.
Mä ottaisin sen palstamamman, joka on aina huoliteltu ja nätti, jolla on aina koti nätisti sisustettu ja ruoka tehty alusta saakka itse, jolle kuntoilu tai siivous on vain ajankäyttökysymys, ja jolla synnytyksetkin vain kiristävät pimppiä.
Se voisi hoitaa mun lapset ja kodin sillä aikaa, kun itse rietastelisin sellaisten miesten kanssa, joita ei palstalla näy.
Vastaan c) Hyppäisin ikkunasta.