Paras automerkki?
?
Kommentit (29)
Tilastojen mukaan ranskalaiset autot menettävät nopeasti arvoaan iän ja kilometrien karttuessa. Eniten arvoaan tilastojen mukaan menettää Citroen, sitten Peugeot, eikä Renault ole kaukana.
Tuon perusteella paras on siis Renault, vaikken ikinä ostaisi ranskalaista autoa.
Volvo. Ainoa oikea auto ja nimenomaan korimallilla kartanovolvo. Jos joku tulee sanomaan Volvoa traktroriksi niin se on jo niin nähty - siirry haukkumaan jotain muuta automerkkiä.
Mies osti Volvon eräältä vanhempien aikojen duolta. Auto palveli hyvin ja ikävöin sitä edelleen. Heidän poikansa ajoi sen tänne kotipaikkakunnallemme. Kahvitin pojan ja tein ruokaa hänelle. Vietiin vielä poika juna-asemalle ja laitettiin karjalanpiirakoita matkaevääksi.
Vierailija kirjoitti:
Volvo. Ainoa oikea auto ja nimenomaan korimallilla kartanovolvo. Jos joku tulee sanomaan Volvoa traktroriksi niin se on jo niin nähty - siirry haukkumaan jotain muuta automerkkiä.
Näin on! Itselläni on ollut Volvo vuodesta -74. Duett,Amazon,145,jne... Viimeisin oli S 40. Vm-97. Kaikki palvelivat uskollisesti! Kaksi kertaa olen ollut kolarissa(olin syytön osapuoli).Viimeisen kolarin jälkeen vakuutustarkastaja sanoi, että auton turvatekijät pelastivat kenties henkeni!!
Vierailija kirjoitti:
Mies osti Volvon eräältä vanhempien aikojen duolta. Auto palveli hyvin ja ikävöin sitä edelleen. Heidän poikansa ajoi sen tänne kotipaikkakunnallemme. Kahvitin pojan ja tein ruokaa hänelle. Vietiin vielä poika juna-asemalle ja laitettiin karjalanpiirakoita matkaevääksi.
No olisit vielä ottanut poskeen tai antanut omaa piirakkaasi
Mersumies kirjoitti:
Tilastojen mukaan ranskalaiset autot menettävät nopeasti arvoaan iän ja kilometrien karttuessa. Eniten arvoaan tilastojen mukaan menettää Citroen, sitten Peugeot, eikä Renault ole kaukana.
Tuon perusteella paras on siis Renault, vaikken ikinä ostaisi ranskalaista autoa.
Minulla oli kerran mersumies. Mersu oli ostettu velaksi ja velka otettu minun nimiini. Näin kävi 70-luvulla. Siitä saakka olen karsastanut "mersumiehiä". Sitä paitsi: näkemilläni mersumiehillä on epäsiisti olemus. Panostavat vissiin velkansa maksuun ja hyvä niin.
Olen omistanut: Datsun, Fiat, Lada, Audi, BMW, Mitsubishi, Chrysler.
Kaikki ovat virkansahoitaneet.
Ranskalsisia en ole kokeillut mutta ehkäpä joskus....
Kaikilla mainitsemillasi on ystävänsä ja
vihamiehensä.
Ai, mä luulin, että ihan kunnon autoja.
En ottais mitään noista. Ilmaseks ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on! Itselläni on ollut Volvo vuodesta -74. Duett,Amazon,145,jne... Viimeisin oli S 40. Vm-97. Kaikki palvelivat uskollisesti! Kaksi kertaa olen ollut kolarissa(olin syytön osapuoli).Viimeisen kolarin jälkeen vakuutustarkastaja sanoi, että auton turvatekijät pelastivat kenties henkeni!!
Vain ilkeät av-mammat alapeukuttaa tätä. Onhan se nyt paha juttu, jos turvallinen auto pelastaa jonkun hengen. Olette inhottavia!
Olen omistanut (vikojen mukaan paremmuusjärjestyksessä)
Maxima (viaton limo))
Toyota
Samara
Fiat
Lada 110
Visa
Saab
BX
Renault 8
Renault 16
Dauphine
Austin
Parasta ei voi määritellä. Siis tarkoitetaanko ajoa, vikaantumista, rahaa...
Vierailija kirjoitti:
Olen omistanut (vikojen mukaan paremmuusjärjestyksessä)
Maxima (viaton limo))
Toyota
Samara
Syncro
Fiat
Lada 110
Visa
Saab
BX
Vulva
VW
Renault 8
Renault 16
Dauphine
Austin
Vierailija kirjoitti:
Ai, mä luulin, että ihan kunnon autoja.
En ottais mitään noista. Ilmaseks ehkä.
No näinhän sitä sanoo leipäjonossa oleva ihminen, jolla ei ole varaa mihinkään.
Skoda!