Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista tyyliä kammoksut miehillä?

Vierailija
21.09.2018 |

Naisille on oma ketju, tehdään myös miesten tyyleistä.

Kommentit (334)

Vierailija
1/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jersey shore

- Hevari

- Keskisen vakkariasiakas

- Hoppari

- Preppy

Vierailija
2/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat Adidaksen rikkinäiset housut ja verkkopaita (Uuno Turhapuro).

Jos yrittää liikaa.. oudon väriset housut koska haluaa olla moderni, mutta sitten ne pinkit housut eivät sovi yläosan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokaljua.

Näin itse asiassa ihan tänään yhden miehen joka oli päälaelta kaljuuntunut mutta näytti todella hyvältä kun oli säästänyt ne hiukset jotka vielä oli jäljellä, eikä vetänyt kokonaan nahkapääksi.

Vierailija
4/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut miehet. Yöks.

Vierailija
5/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Näin itse asiassa ihan tänään yhden miehen joka oli päälaelta kaljuuntunut mutta näytti todella hyvältä kun oli säästänyt ne hiukset jotka vielä oli jäljellä, eikä vetänyt kokonaan nahkapääksi.

Tähän ehdoton sama. Miehellä voi olla tosi nätit hiukset vaikka olisikin osittain kaljuuntunut. Täyskalju sopii vain hyvin harvoille joilla on sopiva kallonmalli. Lähinnä joillekin mustaihoisille miehille.

Vierailija
6/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljun yli vedettyjä harvoja haivenia, pitkää niskatukkaa.

Farkkupukeutumista yli 35-vuotiailla.

Kiristäviä, huonosti leikattuja pukuja.

Lyhyitä ja tiukkoja lahkeita.

Vaaleanpunaista väriä.

Vierailija
7/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Itsellä kaljuuntuminen jo siinä vaiheessa että näyttäisin hullulta professorilta tai Juicelta jos antaisin sivu- ja takatukan rippeiden kasvaa. Tykkääkö naiset oikeasti siitä enemmän kuin jos vaan viikoittain vedän kokokaan kaljuksi koneella?

Vierailija
8/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chinot, liian tiukat t-paidat isomahaisilla, mukanuorekas pukeutuminen 30-40 vuotiailla, esim. farkut ja hupparit. Ylipäätänsä ne jotka pukeutuvat  yli 25-vuotiaina samalla lailla kuin teineinä.

Vierailija
9/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananasjonne-tyyli. Tosin harvemmin tätä näkee aikuisilla miehillä (luojan kiitos).

Vierailija
10/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään olkapäille ulottuva kihara rasvaletti ja kulahtaneet farkut+farkkutakki tai joku nahkarotsi. Siihen päälle aromikas ominaistuoksu. Yhhh...

Vierailija
11/334 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Itsellä kaljuuntuminen jo siinä vaiheessa että näyttäisin hullulta professorilta tai Juicelta jos antaisin sivu- ja takatukan rippeiden kasvaa. Tykkääkö naiset oikeasti siitä enemmän kuin jos vaan viikoittain vedän kokokaan kaljuksi koneella?

Kyllä se kaljuksi vedetty pää on paljon parempi kuin juice- tai munkkitukka. Mutta makunsa kullakin. Kaikille ei tosin mielestäni sovi täysin kalju ja joillekin sopii jopa paremmin kuin hiukset.

T: kaljun miehen vaimo

Vierailija
12/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

chinot

ocbd (miksi aina se sininen)

neule

nahkakengät

Vierailija
13/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Eiköhän se ole 1-3 millin sänki mitä nämä tarkoittaa tai sitten on ihan pimeitä.

Vierailija
14/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustalo- ja Tauski-tyylit tulee ainakin mieleen. Mun mieheni olisi aika Tarjoustalo, mutta koska mulla on sanaseni sanottavana miehen vaatehankinnoissa, niin pukeutuu siistimmin. Mä siis aina jossain vaiheessa sanon, että nyt pitäisi vaihtaa nukkavieruja vaatteita uusiin, ja sitten etsin kaupasta, netistä tai tori.fistä sopivia ehdokkaita, joista mieheni sitten valitsee. 

Vierailija
15/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekokaljua.

Naiset tykkää hirveän erilaisista asioista, parasta vain tehdä niin kuin itseä miellyttää.

Vierailija
16/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivat ja tatuoidut miehet ehdoton miinus.

Vierailija
17/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Jersey shore

- Hevari

- Keskisen vakkariasiakas

- Hoppari

- Preppy

Miten Keskisen vakkariasiakas pukeutuu? Jäi vähän epäselväksi.

Vierailija
18/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän on tyylejä, joista en pidä tai jotka oikeasti osuvat silmiini. Olen töissä asiakaspalvelussa ja eteeni tulee jo sitäkin kautta erilaisia ihmisiä. Vaikka en itse kaikkien tyylistä pidäkään, niin ne ihmiset saattavat olla tosi mukavia. Hienosti ja kalliisti pukeutunut saattaa olla täysi kuspää, mutta rempseämmin pukeutunut aivan ihana ihminen.

Vierailija
19/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoivat ja tatuoidut miehet ehdoton miinus.

Tupakoinnista en pidä minäkään, mutta ei se tyyliä tee. Tatuoinnit ovat ihan se ja sama.

Vierailija
20/334 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljut miehet. Yöks.

Ei se ole mikään tyyli, jos mieheltä lähtee hiukset. Myös miehiltä lähtee tukka vaikkapa syöpähoitojen takia. Menetkö sinä heille yökkäilemään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi