Millaista on olla noin 20-vuotias, hyvännäköinen nainen yliopistokaupungin yöelämässä?
Entä kun on kävelee kaupungilla ihan arkiaskareissa?
Kommentit (32)
Naisen neuvo naiselle: Älä kysy av:ssa mitään jos olet nuori, kaunis ja menestyvä.
Toinen neuvo liittyen yöelämään. Älä juo itseäsi liian humalaan tai ainakaan kulje yksin vaan aina porukassa, johon voi luottaa. Ei sinua välttämättä missään pusikossa raiskata, mutta päällekäyntejä voi tapahtua jos et pidä huolta itsestäsi.
Mitä tuohon arkeen tulee: elät elämäsi parasta aikaa, nauti siitä! :)
Millä rahoilla 20-vuotias matkustaa Intiaan ja majoittuu ilmeisesti viiden tähden hotelliin?
Ihanalta! Ei tarvitse tehdä muuta kuin olla vaan ja saa huomiota niin kadulla kuin muutenkin. Miehiä tulee juttusille vähän liikaakin. Siitä sitten kiinnostavimpien kanssa kehittelemään mitä tahtoo. Harmi vain, jos on liian kohtelias ja kiltti, niin on vaikea päästä vähemmän kivoista eroon.
Ole elänyt tuon vaiheen, enkä tajunnut nauttia siitä. Silloin olin ujo ja jotenkin pelotti se jatkuva kiinnostus. Haikeana muistelen :ö)
N43
Vierailija kirjoitti:
Naisen neuvo naiselle: Älä kysy av:ssa mitään jos olet nuori, kaunis ja menestyvä.
Toinen neuvo liittyen yöelämään. Älä juo itseäsi liian humalaan tai ainakaan kulje yksin vaan aina porukassa, johon voi luottaa. Ei sinua välttämättä missään pusikossa raiskata, mutta päällekäyntejä voi tapahtua jos et pidä huolta itsestäsi.
Mitä tuohon arkeen tulee: elät elämäsi parasta aikaa, nauti siitä! :)
Juuri näin. Nauti, nauti ja nauti. Pidä huolta itsestäsi, mutta myös nauti.. äläkä kuuntele katkerien ihmisten valitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa, saa valita seuralaisen viikonlopuksi ja harvemmin tarvitsee maksaa illallista ja juomia.
Terkkuja Jkylästä, nähdään alku drinksuilla ravintola Sohvissa
Eli sinun seuraan ei pääse ellei tarjoa drinksuja?
No ei pääse kovin pitkäksi aikaa. Miksi pitäisi? 99,99% Sinulla on jotain muuta mielessä kuin pelkkä juttelu, ja niin on minullakin. Odotan herrasmiesmäistä käytöstä jonka jälkeen voi tapahtua muutakin kuin pelkkää juttelua 😉
Kenellä nyt ei olisi jotain muuta mielessä? Tosin en käytä naiseen rahaa ellen seurustele hänen kanssa joten vietät todennäköisesti jatkosi ilman minua.
"Hyvä" asenne, saatat pysyä sinkkuna arvioni mukaan...hmmmmm pitää oikeen miettiä......melkoisen pitkään eli loppuelämäsi. Jos viet deittisi ravintolaan ja kun lasku tuodaan sinulle niin laskeskelet siitä naisen osuuden ja pyydät rahat häneltä. Tuo on juuri niin MOUKKAMAISTA mitä ei kohtaa missään muualla kuin Suomessa. Etpä ole tainnut paljon matkustella? Vai? Koetappa etelä euroopassa tai Aasiassa saada tarjoilija antamaan lasku naiselle.
En matkustele lähimaita pidemmäksi. Aivan varmasti tarjoilija antaa molemmille oman laskun jos niin pyytää.
No eipä varmasti anna....Intiassa en edes saanut 5* hotellin aulabaarissa viiniä ennenkuin mies tuli paikalle. Sama altaalla tilasin juoman mutta se tuotiin miehelleni, joka sitte sai antaa sen minulle. Luuletko että lasku olisi tuotu minulle. Ja oletko Thaimaassa, Malesiassa, Vietnamissa edes nähnyt jaettua laskua. Se tuodaan aina miehelle. Japanissa molemmat sais porttikiellon jos nainen laitettaisiin maksamaan lasku. Jenkeissä voi onnistuakin, mutta ne onkin moukkia.
Sinulle kieltäydyttiin myymästä alkoholia todennäköisesti koska kyseisessä osavaltiossa olisit ollut liian nuori juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä kun on kävelee kaupungilla ihan arkiaskareissa?
Ap, se on ihan tavisarkea kuten kaikilla muillakin. Määrittele mitä tarkoitat arkiaskareilla?
Kaupungilla mennään paikkaan x hakemaan se tarvittava tavara ja jatketaan matkaa. Ihan kuten itsekin teet.
En osannut nauttia, vaan olin välillä hieman kiusaantunut huomiosta.
Mutta tuo on erittäin nopeasti ohimenevää. Kamalaa, jos joku jää kiinni siihen huomion keskipisteenä olemiseen.
Olen jo ohi tuon iän ja muuttunut täysin "näkymättömäksi"
15 vuotta takaperin se oli aika skeidaa. Joskus harvoin yöelämässä sain hävetä silmät päästäni, kun silloinen kihlattuni, iloinen teekkarivesseli, veti konttimakännit aina ja oksenteli ympäriinsä, jäljet sain siivota ja maksaa. Sitä sitten raahata taksiin tai bussiin ja kotiin. Se siitä yöelämästä.
Muuten arki oli tylsää. Olin joko töissä tai koulussa ja Herra ja Hidalgo makasi krapuloissaan kämpillä. Aika pitkään meni ennenkuin tajusin, että minun ei ole pakko sitä lopun ikääni hoivata ja elättää.
Että ne vuodet, kun olisi ollut nätti ja näpsäkkä opiskelija menivät vähän hukkaan.
Rasittavaa. Miehet vonkaa eikä osaa käyttäytyä.
Maailman helpointa. Saa kaiken ilmaiseksi eikä tarvitse tehdä mitään minkään asian eteen.
Vierailija kirjoitti:
Maailman helpointa. Saa kaiken ilmaiseksi eikä tarvitse tehdä mitään minkään asian eteen.
Ei ole ilmaisia lounaita, mutta jos tykkää seksistä niin sehän on vielä parempi kuin "ilmainen lounas".
En varmana muuten tarjoaisi alkoholia naiselleni. Mitä ihmettä oikeasti?