Millainen kroppa miehellä pitää olla?
Ajattelin, että tällaisella keskustelulla voisin karistaa ne viimeisetkin toiveet siitä, että saisin naisen.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Terve
No tervepä terve!
-AP
Mun mies on nallekarhu. On sopivasti mahaa ja partaa.
Pitkä.
Harteikas (leveät ja vaakatasossa).
Isot kädet.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Mene salille itsesi takia.
Jos voisin niin muuttaisin peilisaliin asumaan. Mii, mii, mii.
Plösilö keski-ikäinen mieheni on ok minulle.
Hyvä ryhti, ei läskiä, lihaksia muttei mikään hormonihirviö kuitenkaan. Hyvät puhtaat hampaat, että viitsii pussata.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mihin tarkoitukseen.
Rahapussi, seuralainen, naiminen.
Semmonen, että hän on terve ja hyvinvoiva.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on nallekarhu. On sopivasti mahaa ja partaa.
Ja sopivan vähän älyä.
Ei hirveen laiha, eikä lihava. Ei myöskään hirveen lihaksikas. Sellanen "normaali".
Ai niin, eikä isoa kaljamahaa, pieni pömppä ei haittaa.
Mies voi olla tuhti, vatsakas, lihaksikas (ei liikaa), harteikas, mielellään pitkähkö, mutta ei tätä nykyaikaista pillijalka-, luisevalantioista, ohutkäsivartista (nuoriso)mallia. Ei voi mitään, mutta kun katson näitä kapoosia poikavartaloita (usein telkussa, varsinkin brittirealityohjelmissa) mieleeni tulee heinäseipäät. Eilenkin jotain ohjelmaa katsoessani totesin, että kaverilla ei liene yhtään lihaksia, ei reisissä, ei hauiksessa, ei vatsassa - ainoastaan tikkuvartalo ja siihen suhteessa iso pää. Ei tuokaan kyllä voi olla tervettä?
Mut saa syttymään
Pitkä
Harteikas
Isot kämmenet
Vahvat reidet (ei tyhjät housut)
Ei hoikka eikä bodari, vaan sellainen "roteva" mies. Vatsaakin voi olla, kunhan ei pinkeää kaljamahaa. Ei hyvin näkyväksi treenattuja lihaksia kuten hauiksia, pyykkilautavatsaa...
Pituus lähinnä siksi, että olen itse 179cm enkä halua tuntea oloani liian isoksi naiseksi pienemmän miehen kanssa. Tyhmää, tiedän..
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla tuhti, vatsakas, lihaksikas (ei liikaa), harteikas, mielellään pitkähkö, mutta ei tätä nykyaikaista pillijalka-, luisevalantioista, ohutkäsivartista (nuoriso)mallia. Ei voi mitään, mutta kun katson näitä kapoosia poikavartaloita (usein telkussa, varsinkin brittirealityohjelmissa) mieleeni tulee heinäseipäät. Eilenkin jotain ohjelmaa katsoessani totesin, että kaverilla ei liene yhtään lihaksia, ei reisissä, ei hauiksessa, ei vatsassa - ainoastaan tikkuvartalo ja siihen suhteessa iso pää. Ei tuokaan kyllä voi olla tervettä?
No entäs naiset sitten?
Paksut kädet (mutta ei lihaksikkaat).
Iso maha, vyötärö levein kohta vartalossa.
Tikkujalat.
Eipä tuokaan ole järin terveen näköistä.
Paras on jos on hoikka eikä ole kovin näkyviä lihaksia. Kuitenkin melkein mikä tahansa käy, paitsi överilihaksikkaat tai reilusti yli- tai alipainoiset.
Nämä kannattaa lukea tarkkaan.
Kaikkien toivemies on geneettisesti sama, eroa on lähinnä siinä halutaanko ko. mies
- nallekarhuna
- atleettisena
- hoikkana
Pitkä, hoikka ja jäntevä on mun makuun.
N180cm
Sellainen että voi alasti kantaa 2 kuppia kahvia ja 10 donitsia.