Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sovitin asua miehen ystävän häihin, miehen kommentti "niin naisillahan on yleensä juhlissa hame ja korkkarit"

Vierailija
21.09.2018 |

Minulla oli siistit suorat housut ja matalakantaiset juhlakengät. Tunnen itseni vaan niin typeräksi ja oloni vaikeaksi hameessa tai koroissa. Ehkä en sitten mene ollenkaan, ettei mies-raukka joudu häpeämään...

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittaa housut > miehekästä ja epäseksikästä

Laitat hameen/mekon ja korkokengät > kerjäät huomiota ja olet varmasti petturihuora ja panet sekä sulhasta että morsianta.

Terv. Ex-mieheni ja muut redpill-sekopäät

Voit mennä häihin vaikka muovipussi housuina jos siltä tuntuu. Ukkosi voi sulkea suunsa, huolehtikoon omasta tyylistään.

Vierailija
82/84 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa pukeutua sellaisiin vaatteisiin, joissa tunnet olosi hyväksi. Housut käyvät hyvin, mutta eivät mitkään farkuilta vaikuttavat, vaan jotkin siistit suorat tms. housut. Puseron on hyvä olla jotain juhlavampaa. Puseroissa on paljon valinnan varaa, esim. silkkinen voisi olla hyvä. Jokin muu kuin paitapusero, jos päälle ei tule jakkua. Siistit avokkaat kengiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggarit ja tunika vaan Av:n tyyliin..

Vierailija
84/84 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivittäkää, mutta olen ollut viimeisen kolmen vuoden aikana kuusissa häissä, ja aina housuasussa ja matalakorkoisilla kengillä. Mulla on jalat täynnä leikkausarpia, toinen nilkka pysyvästi turvoksissa ja paha hermovaurio toisessa jalkaterässä, joten mitkään korkkarit ei käy, enkä halua näytellä jalkojani hameessa. Kuljen kepeillä, ja housut on siinäkin mielessä kätevämmät. Lisäksi palelen aina, etenkin jalat on aina kylmät. Juhla-asuni on siis mustat/tummansiniset suorat silkkisekoitehousut, ja silkkitoppi/juhlava neule tai muu siisti, juhlava pusero. Kengät on mustat, matalakantaiset mittatilauskengät (normikaupoista en saa kenkiä, ne pitää teettää). Ai niin, en myöskään meikkaa, koska iho eikä silmät kestä meikkejä. Hiukset laitan kyllä juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi