Sovitin asua miehen ystävän häihin, miehen kommentti "niin naisillahan on yleensä juhlissa hame ja korkkarit"
Minulla oli siistit suorat housut ja matalakantaiset juhlakengät. Tunnen itseni vaan niin typeräksi ja oloni vaikeaksi hameessa tai koroissa. Ehkä en sitten mene ollenkaan, ettei mies-raukka joudu häpeämään...
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oikeassa, sulla oli kenkiä lukuunottamatta käytännössä työhaalarit päällä.
Työhaalarit? Heh. Missä maalitahrat, lika, pöly, turvakengät, kolhulippis?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän aikuisen naisen juhlavaate on mekko/hame ja korkkarit. Miehesi on siis oikeassa olettaen että olet aikuinen nainen.
Eipähän sitten tarvitse enää kenenkään kissanristiäisiin osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehetkin on sitten arkivaatteissa juhlissa jos kerran siistit housut ja juhlakengät on arkivaatteita
miehillä on juhlissa suorat housut. kerrohan miten miesten ja naisten suorat housut eroavat, niin että miehillä vain olisi salliattua pitää hujuja juhlissa.
No kyllä mekko ja korkkarit on naisellisen naisen valinta. Miesparka..
Yleensä naisilla ON häissä mekko ja korkkarit. Mikään ei nykyään estä pukeutumasta housuihin jollei ole hameihmisiä. Jollakin on arpia/suonikohjuja tms eikä siksi halua laittaa hametta tai polvet ei kestä korkkareita.
Oliko tämä mieheltä vain toteamus, jota ei sen enempää ajatellut? Tyyliin pakkasella uloslähtiessä kysymys etkö aio laittaa pipoa? Eli ei ollut vaatimassa mekkoa? Miehet vaan joskun on ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti miehetkin on sitten arkivaatteissa juhlissa jos kerran siistit housut ja juhlakengät on arkivaatteita
miehillä on juhlissa suorat housut. kerrohan miten miesten ja naisten suorat housut eroavat, niin että miehillä vain olisi salliattua pitää hujuja juhlissa.
No sehän se pointti olikin. Viittasin siihen että joku väitti niitä arkivaatteiksi kun ne sattuu olemaan naisen päällä
Olisi toivottavaa ja kohteliasta että pariskunta pukeutuu juhliin samantasoisesti. Miehelläsi on varmasti viimeisen päälle tyylikäs ja laadukas puku, sinulla suorat housut, matalat kengät ja joku virttynyt pitkä neuletakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän se pointti olikin. Viittasin siihen että joku väitti niitä arkivaatteiksi kun ne sattuu olemaan naisen päällä
Suorat housut ja villapaita on miehelläkin melko arkinen asu, mutta häissä miehillä onkin puku. Ap voisi laittaa edes tyylikkään housullisen jakkupuvun jos hame ei oikein nappaa. Ja kopinakengät, vaikka matalatkin jos hän on paljon miestään pidempi, mutta ei mitään läskipohjia eikä tennareita.
Miten tuollaisella rekkalesbolla muka on mies ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun aina muuten käytät housuja, niin onhan se vähän junttia, ettet yhtenä juhlapäivänä voi laittaa itseäsi nätiksi.
Jos hame/mekko tekee naisesta nätin niin lähempä äkkiä hameostoksille!
Lähde vaan. Kyllä se on niin, että hame ja korkkarit tekevät naisesta sensuellimman.
Ei tee. Pukeutuminen ei vaikuta sensuellisuuteen. Toisekseen, häät ovat täysin väärä paikka olla sensuelli.
Kumpikin yllä esitetty väite on väärä.
Hyvävartaloinen nainen hyvin leikatussa housupuvussa on aika paljon hottiksempi näky kuin peruspunkero perusmekossa, peruskorkkareissa ja perushuivi huonoryhtisillä harteillaan.
On vähän outo hääjuhlavaatetus kyllä suorat housut naisella. En osaa perustella miksi. Olen varmaan vanhanaikainen sitten? Hautajaisiin olisi sopiva vaatetus.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin sanonut että en ole muutenkaan kuten kaikki muut naiset, ja päätän ihan itse mitä päälleni laitan.
Noin ne kaikki muutkin naiset sanoo.
"Niihän niillä yleensä on, mutta minä tykkään näistä. Ovat enemmän mun tyyliä. Luulisi sun sen tietävän".
Noin pukeutumiseen liittyen: oon aina ihmetellyt naisten pukeutumista entisaikaan illallisille. Avonaiset kaula-aukot, hihattomat iltapuvut ja huushollien lämpötila saattoi olla joku alle 20 c. Miten ne tarkeni???
Ai , sinäkö se olet se läskipohja-lääkäri , joka tulee häihinkin mustissa housuissa, suorassa polkkatukassa, läskipohja-kengissä ja Harry Potter laseissa ja tietenkin ilman meikkiä. Minulla oli tällainen bestis, mutten enää aikuisena kehdannut kutsua häntä juhliin, nimittäin tukkakin oli rasvaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ai , sinäkö se olet se läskipohja-lääkäri , joka tulee häihinkin mustissa housuissa, suorassa polkkatukassa, läskipohja-kengissä ja Harry Potter laseissa ja tietenkin ilman meikkiä. Minulla oli tällainen bestis, mutten enää aikuisena kehdannut kutsua häntä juhliin, nimittäin tukkakin oli rasvaisen näköinen.
Surullista, ettei sinulla ole enää parasta ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suorat housut ja villapaita on miehelläkin melko arkinen asu, mutta häissä miehillä onkin puku. Ap voisi laittaa edes tyylikkään housullisen jakkupuvun jos hame ei oikein nappaa. Ja kopinakengät, vaikka matalatkin jos hän on paljon miestään pidempi, mutta ei mitään läskipohjia eikä tennareita.
Vähän ohis, mutta noista kenkävalinnoista sen verran, että taustalla voi olla jokus sairauksia, jotka estävät korkkareilla/juhlakengillä kävelyn. Itsellä juhlissa juhlavat juhlavat koristeelliset tennarit. Tiedän, etteivät tennarit ole juhlakengät, mutta valitettavasti ainoa vaihtoehto, joka mahdollistaa edes lyhyen kävelymatkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan miehesi on. On sinulta aika urpoa ja epäkohteliasta mennä häihin arkivaatteissa.
Miksi nainen ei saisi olla urpo ja epäkohtelias? Miehet ovat juhlissa farkuissa ja villapaidoissa. Näyttää typerältä, jos ap olisi pukeutunut liian juhlavasti.
En kyllä ole nähnyt ikinä miehiä häissä tai muissa muodollisemmissa juhlissa farkuissa ja villapaidoissa. Kyllä kaikilla on puku.
Hyvin harvalla miehellä on puku. Suurin osa miehistä on häissä ihan tavallisessa t-paidassa ja farkkushortseissa. Jotkut jopa ilman paitaa. Näin ainakin meidän suvussa.
Naiset pukeutuvat parhaimpiinsa, silti naisten ulkonäköä kokoajan haukutaan. Itse menen häihin ihan tavallisessa t-paidassa. PISTE. En todellakaan ala hienostelemaan vain siksi että olen nainen.
Andiatalla on paljon kauniita housuasuja, myös muita kuin mustia.