Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla mies ei ikinä ole tullut mukaan neuvolaan?

Vierailija
21.09.2018 |

Mun mies ei ole ikinä käynyt mukana raskausajan neuvolassa. En edes ymmärrä, mitä mies siellä tekisi. Pissanäyte, verenpaine, sydänäänet ja vähän juttelua. Siinä ne.
Ollaan käyty jokaisen kohdalla yksityisellä 4D ultrassa ja siellä mies ollut mukana.

Onko jotenkin yleistä, että mies olisi mukana? Tänään oli eka neuvola tämän kolmannen raskauden kohdalla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut koskaan mukana. Ei ole käynyt edes mielessä, että mies tulisi. Sehän on äidin terveydentarkastus tavallaan. En mäkään halua mukaan mieheen työterveystarkastukseen.

Hyvä ja läsnäoleva isä on lapsille.

Vierailija
2/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä mukaan, koska en halua, että hän saa tietää mitä painan. Vaikka olen normaalipainoinen, niin paino on mulle todella arka asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mukana. Kuopuksen kohdalla oli rakenneultrassa mukana.

Vierailija
4/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä miehelle mitään ole. Ei se ole vauvaan osallistumista millään tavalla, kun koko lapsi ei ole edes syntynyt. Äidin kusinäyte,verenpaine ja paino. Ei mua ainakaan miehenä kiinnostaisi. Vaikka lapsi kiinnostaisikin. Äiti voi kertoa kyllä sitten, jos jotain erityistä infoa oli.

Vierailija
5/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mukana. En ole kokenut tarpeelliseksi enkä ymmärrä mitä hän siellä tekisi. Ultrassa on kyllä oltu yhdessä katselemassa vauvaa.

Vierailija
6/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa oli mukana. Muuten olen äitiys- ja lastenneuvolakäynnit hoitanut aina yksin.

Vierailija
7/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä mies tekisi äitiysneuvolassa?

Vierailija
8/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni, mutta olen ollut siinä käsityksessä, ettei mies edes "saa" tulla mukaan?

Vierailija
9/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut neuvolassa muuten mukana,ainoastaan kun oli isyydentunnustus. Ei ollut ultrissa mukana eikä synnytyksessä. En ymmärtänyt mitä miehellä olisi ollut noissa tekemistä, eikä hänellä ollut hinkua mukaankaan.

Lapsilleen on mitä ihanin ja osallistuva isä. Ja raskauksien aikana tukeva puoliso vaikkei noissa mukana ollutkaan.

Vierailija
10/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut neuvolassa muuten mukana,ainoastaan kun oli isyydentunnustus. Ei ollut ultrissa mukana eikä synnytyksessä. En ymmärtänyt mitä miehellä olisi ollut noissa tekemistä, eikä hänellä ollut hinkua mukaankaan.

Lapsilleen on mitä ihanin ja osallistuva isä. Ja raskauksien aikana tukeva puoliso vaikkei noissa mukana ollutkaan.

Isyyttä ei tunnuateta neuvolassa😂😂😂😂

Vierailija
11/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ollut, ei tullut mieleen edes ehdottaa. Eikö riitä että toisella menee työpäivä solmuun ja jää tunteja rästiin? Ihan olen kykenevä itsekin kertomaan ettei ollut mitään ihmeellistä tälläkään kertaa.

Ultrassa oli mukana pari kertaa, ei sitten enää tullut niihinkään kaikkiin kun raskausmyrkytyksen vuoksi niitäkin oli useampia.

Lapsen kanssa käytiin eka neuvola yhdessä (mies lomalla) ja kotihoidon tuella ollessaan kävi neuvolan tai pari lapsen kanssa kaksin.

Vierailija
12/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä seuraa uutisia? Minäkin tiesin tuon vaikka oman lapsen tunnustamisesta on jo 10 vuotta.

Vierailija
13/13 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä vaan tunnustetaan nykyään. Faktat kuntoon ennenkuin tulet pätemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme