Hommasin lukollisen peilikaapin kylppäriin/vessaan
En tykkää että anoppi tai muut vieraat kyttää meidän kylppärikaapin sisältöä. Aion vielä pistää lukot ihan kaikkiin kodin kaappeihin ja laatikoihin.
Ps. Ei mulla kyllä mitään salattavaa ole, mutta ärsyttää jos joku huomaamattani kyttää tavaroitani kaapeista ja laatikoista.
Kommentit (28)
Itse ratkaisin ongelman sillä, että poistin vessan ovesta lukon. Nyt voin tarvittaessa käydä tarkastamassa mitä siellä oikein touhutaan. Kätevää!
Rouva 32v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä hommasit, paljonko maksoi, kuin kiinnittit kaapin vai onko tämä provo.
Munalukolla laitoin vaihdoin vaan sellaiset kahvat jotta oli mahdollista laittaa siihen sellainen. (liimattavat kahvat)
Okei. Sulla tuntuu olevan tyyli hallussa. :D
Itse tein niin, että kävin tutkimassa aiemmin sukulaisten ja ns. ystävien kaapit samalla otin kuvan itsestäni ja kaapinsisällöstä. Kun tiedän ihmisen tulevan kylään laitan kaappiin kuvan missä minä omalla naamalla olen ja kaapinsisältö näkyy. Hassua kukaan ei toista kertaa mene minun kaappiin tai halua puhua siitä mitä on kaapissa nähnyt! :D
Vierailija kirjoitti:
Minua nuo ei ärsytä mutta ihmetyttää ne peilikaapintonkijat. Mitähän ne kuvittelee sieltä löytävänsä? Omissa tutuissa on muutama jotka meillä kyläillessään jos käyvät vessassa kurkkaavat peilikaappiin joka ikinen kerta.
Mä en kurki kaappeihin tai koske kenenkään kamoihin, mutta oon kuitenkin sen verran utelias että jos jollain on vaikka vessassa hyllyllä kosmetiikkaa, niin silmäilen käsiä pestessä mitä tuotteita on näkyvillä. Mutta jää siis tosiaan selvästi näkyvillä oleviin tuotteisiin.
Mitähän ihmiset luulevat löytävänsä jostain kylppärin peilikaapista? Hammastahnaa, kasvovoiteita ja hammasharjoja..
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ihmiset luulevat löytävänsä jostain kylppärin peilikaapista? Hammastahnaa, kasvovoiteita ja hammasharjoja..
Minulla on siellä peräpukamavoidetta ja pehmoeläimiä päällekkäin.
Oikeastiko joku jaksaa penkoa wc:n peilikaappia? Ehkä sinne voisi jättää vaikka käytetyn kortsun, niin saapahan jotain ihmeteltävää.
Äänestä. Yksi sarana on rikki ja kaappi kolahtaa aina kun sen avaa.