Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulaja Tomi Metsäketoa koskevista kirjoituksista haetaan jopa ehdollista vankeutta

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein, nuo akat voisi heittää vankilaan.

Hieno ajattelutapa sulla, ei muutakun naistenahdistelijalle taputtelut olalle ja ahdistelua kokeneet ''akat'' vankilaan!

Ei tsiisus.

No kyllä yksi ´akka`kertoi luotettavaa tietoa Metsäkedosta, koska oli KUULLUT tutultaan, miten Metsäketo oli käyttäytynyt. Laittanut sitten someen ne jutut.

En halua puolustella Metsäketoa, kun en tiedä, mutta se että naiset lähtee joukolla kirjoittamaan someen sen jälkeen, miten Metsäketo jäi kiinni vuosi sitten käytöksestään, jonka hän itse myönsi.

Ei ole oikea tapa!

Metsäketo menetti työnsä ja tulonsa. En myöskään usko, että asianajaja olisi lähtenyt hänen asiaansa ajamaan, jos ei ole perustetta.

Naiset nyt! Jäitä hattuun. Mikä on törkeää käytöstä, kun muija itse humalassa tarttuu miestä haaroihin ja ehdottaa p..

Mies on minusta tässä metoo kampanjassa heikommassa asemassa, kun nyt naiset joukolla tukee toisiansa, vaikka asioissa olisikin dramatisointia tai valheita.

Minusta Metsäketo on symppis tyyppi kaikesta huolimatta.

Muija tarttuu humalassa miestä haaroihin? Mitä ihmettä selität? Onko joku tarttunut Metsänpetoa humalassa haaroihin? Todella symppis tyyppi: https://www.iltalehti.fi/viihde/2013050416975948_vi.shtml "En usko, että olen lyönyt häntä siten, että häntä on sattunut, laulaja ilmoitti kuulusteluissa." Hienoa ihmistä fanitat.

Minä en fanita Metsäketoa, mutta en myöskään hyväksy naisten käytöstä. Kuulopuheiden perusteella. Ehkä oli väärin sanoa häntä symmikseksi, mutta tarkoitan, että hänessä on paljon hyvää. Noista naisista en tiedä. Raiskaajaksi sanominen ilman raiskausta on kunnianloukkaus.

Mutta katsotaan nyt, miten tämän oikeusjutun käy.

Vierailija
62/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surullista että käytöstapoja pitää ruveta opettamaan oikeudessa aikuisille ihmisille. Tätäkään oikeudenkäyntiä ei olisi jos aikuiset ihmiset miettisivät edes hieman mitä nettiin kirjoittavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein, nuo akat voisi heittää vankilaan.

Hieno ajattelutapa sulla, ei muutakun naistenahdistelijalle taputtelut olalle ja ahdistelua kokeneet ''akat'' vankilaan!

Ei tsiisus.

No kyllä yksi ´akka`kertoi luotettavaa tietoa Metsäkedosta, koska oli KUULLUT tutultaan, miten Metsäketo oli käyttäytynyt. Laittanut sitten someen ne jutut.

En halua puolustella Metsäketoa, kun en tiedä, mutta se että naiset lähtee joukolla kirjoittamaan someen sen jälkeen, miten Metsäketo jäi kiinni vuosi sitten käytöksestään, jonka hän itse myönsi.

Ei ole oikea tapa!

Metsäketo menetti työnsä ja tulonsa. En myöskään usko, että asianajaja olisi lähtenyt hänen asiaansa ajamaan, jos ei ole perustetta.

Naiset nyt! Jäitä hattuun. Mikä on törkeää käytöstä, kun muija itse humalassa tarttuu miestä haaroihin ja ehdottaa p..

Mies on minusta tässä metoo kampanjassa heikommassa asemassa, kun nyt naiset joukolla tukee toisiansa, vaikka asioissa olisikin dramatisointia tai valheita.

Minusta Metsäketo on symppis tyyppi kaikesta huolimatta.

Et halua puolustella, mutta silti et tee muuta kuin puolustelet.

Puolusasianajijia tarvitaabn oikeudessakin. Tiedätkö miksi? Muuten vastapuoli repisi ja raatelisi syytetyn penkillä olevan. Onhan näillä naisillakin puolustusasianajaja. Silläkin , joka sanoi Metsäketoa raiskaajaksi.

Ymmärrätkö sinä, mitä tälläinen syytös tekee ihmiselle, vaikkei totta olisikaan.

Jos olet nainen, mitä tykkäisit siitä, että miestäsi sanottaisiin raiskaajaksi??

(ehkäpä hiplannut jonkun tissiä...metoo nainen nousee rohkeasti huutamaan RAISKAAJA someen.)

Vaikka oikeutta käytäisiin, sana jää elämään.

En ole tässä asiassa kenenkään puolella, mutta asia on saanut hullut mittasuhteet sen vuoksi, että someen voi kirjoitella ,mitä hyvänsä..nyt naiset joutuvat vastuuseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme