Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulaja Tomi Metsäketoa koskevista kirjoituksista haetaan jopa ehdollista vankeutta

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo naiset ovat täysin väärässä.

Vierailija
42/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurravaksi tutkinta laajenee somekirjoitteluun. Vauvafoorumin av-palstakin pengotaan. IP -osoitteiden aikaleimoista voidaan päätellä keskusteluun osallistuneet.

Vaikea tutkia, kun yllä.pito poistaa kaikki ketjut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurravaksi tutkinta laajenee somekirjoitteluun. Vauvafoorumin av-palstakin pengotaan. IP -osoitteiden aikaleimoista voidaan päätellä keskusteluun osallistuneet.

Tuo sana on muuten mennyt tämän päivän aikana kiellettyjen sanojen listalle.

Vierailija
44/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein, nuo akat voisi heittää vankilaan.

Hieno ajattelutapa sulla, ei muutakun naistenahdistelijalle taputtelut olalle ja ahdistelua kokeneet ''akat'' vankilaan!

Ei tsiisus.

No kyllä yksi ´akka`kertoi luotettavaa tietoa Metsäkedosta, koska oli KUULLUT tutultaan, miten Metsäketo oli käyttäytynyt. Laittanut sitten someen ne jutut.

En halua puolustella Metsäketoa, kun en tiedä, mutta se että naiset lähtee joukolla kirjoittamaan someen sen jälkeen, miten Metsäketo jäi kiinni vuosi sitten käytöksestään, jonka hän itse myönsi.

Ei ole oikea tapa!

Metsäketo menetti työnsä ja tulonsa. En myöskään usko, että asianajaja olisi lähtenyt hänen asiaansa ajamaan, jos ei ole perustetta.

Naiset nyt! Jäitä hattuun. Mikä on törkeää käytöstä, kun muija itse humalassa tarttuu miestä haaroihin ja ehdottaa p..

Mies on minusta tässä metoo kampanjassa heikommassa asemassa, kun nyt naiset joukolla tukee toisiansa, vaikka asioissa olisikin dramatisointia tai valheita.

Minusta Metsäketo on symppis tyyppi kaikesta huolimatta.

Mutta eikö ainakin MammaMia-keikan menetys liittynyt omaan lausuntoon? Miksi siis tämäkin menee oikeuteen?

21. LOKAKUUTA 2017

Metsäketo lausui julkisuuteen samana päivänä hakeneensa naisten huomiota ”turhankin kärkkäästi ja liian suurella yksipuolisella tahdonvoimalla” tiedotteessaan.

25. LOKAKUUTA 2017: Mamma Mia! -musikaalin tuotantoyhtiö tiedotti, että se valitsisi uuden henkilön esittämään Tomi Metsäkedolle aiemmin roolitettua hahmoa. Tuotantoyhtiö perusteli päätöstään sillä, että tuotannossa on nollatoleranssi ahdistelulle ja työnantaja halusi varmistua, että musikaali on ”kaikille tasa-arvoinen työympäristö”.

14. KESÄKUUTA 2018: Ilta-Sanomat kertoi, että Metsäketo haastoi Mamma Mia! -musikaalin tuotantoyhtiön oikeuteen. Hän jätti toukokuussa käräjäoikeuteen haasteen, jonka aiheena on työsuhteen irtisanominen tai purkaminen.

Vierailija
45/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten sanotte kun noita syytteessä olevia naisia käsitellään samoin? Pengotaan yksityiselämä, levitetään perättömiä syytöksiä, savustetaan työpaikoista. Kohta ne ovat nuo julkisuudessa, tuomio on julkinen ja siitä viimeistään näkyy nimet.

Vierailija
46/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chareetta kirjoitti:

On ollut eräs julkkis henkilö joka käytöksellään ja teoillaan vaikutti Tomi Metsäkedon elämään ja nämä teot olisi täyttänyt kriitereineen syyte harkintaankin, mutta eipä ollut haastettu oikeuteen. - Olen hämmästynyt.

Oli ilmeisesti tarpeeksi fiksu, että yllytti muita eikä itse suoraan syyllistynyt sellaiseen mistä olisi joutunut syytteeseen, eli ei itse omalla nimellään esittänyt julkisuudessa syytöksiä vakavista väkivallanteoista kuten muut.

Maria Veitola kylläkin Tähdet, tähdet-ohjelmassa TUOMARINA alkoi Metsäkedon esityksen arvioinnissa puhumaan vonkaamisesta, vihjaili aiheesta ja käytti sanaa "vongata" useaan otteeseen asettaen Tomin epämukavaan tilanteeseen ja julkisen nöyryytyksen kohteeksi lietsomalla tilannetta entisestään.

Vierailija
47/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chareetta kirjoitti:

On ollut eräs julkkis henkilö joka käytöksellään ja teoillaan vaikutti Tomi Metsäkedon elämään ja nämä teot olisi täyttänyt kriitereineen syyte harkintaankin, mutta eipä ollut haastettu oikeuteen. - Olen hämmästynyt.

Oli ilmeisesti tarpeeksi fiksu, että yllytti muita eikä itse suoraan syyllistynyt sellaiseen mistä olisi joutunut syytteeseen, eli ei itse omalla nimellään esittänyt julkisuudessa syytöksiä vakavista väkivallanteoista kuten muut.

Maria Veitola kylläkin Tähdet, tähdet-ohjelmassa TUOMARINA alkoi Metsäkedon esityksen arvioinnissa puhumaan vonkaamisesta, vihjaili aiheesta ja käytti sanaa "vongata" useaan otteeseen asettaen Tomin epämukavaan tilanteeseen ja julkisen nöyryytyksen kohteeksi lietsomalla tilannetta entisestään.

Ja oliko tämä ennen vai jälkeen Metsäkedon oman lausunnon? 

Vierailija
48/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAULAJA Tomi Metsäketo on asianomistajana Helsingin käräjäoikeudessa alkaneessa oikeudenkäynnissä, jossa neljää naista syytetään törkeästä kunnianloukkauksesta.

Syyttäjä vaatii vastaajille sakkoa tai ehdollista vankeutta. Kukaan nyt syytteessä olevista naisista ei ole julkisuuden henkilö.

Oikein. Jos muikut valehdelleet/antaneet perättömät lausunnon, niin on oikein, että joutuvat siitä vastuuseen.

Vierailija
49/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chareetta kirjoitti:

Ja sen lisäksi, kuten kiusaajat yleensä, laittoi muut tekemään pahimman likaisen työn.

Vierailija
50/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno ajattelutapa sulla, ei muutakun naistenahdistelijalle taputtelut olalle ja ahdistelua kokeneet ''akat'' vankilaan!

Ei tsiisus.

Metsäketoa ei syytetä mistään rikoksesta.

Se ei poista faktaa että ko. jätkä on käyttäytynyt kuin limanuljaska ja haukkunut näitä nuoria naisia jotka eivät ole häneen lämmenneet sekä tullut erään naisen työpaikalle asti ahdistelemaan.

Mikäs se fakta on että Tomi olisi väkivaltaisesti käyttäytynyt jotain kohtaan? Joku typerä kalkkuna on siis kertonut tälläistä jossain facebook ryhmässä mutta EI OLE ilmoittanut poliisille?? BULLSHIT. Naiset on niin typeriä.

Vierailija
51/63 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten sanotte kun noita syytteessä olevia naisia käsitellään samoin? Pengotaan yksityiselämä, levitetään perättömiä syytöksiä, savustetaan työpaikoista. Kohta ne ovat nuo julkisuudessa, tuomio on julkinen ja siitä viimeistään näkyy nimet.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Mikäli tuomitaan, ovat syyllistyneet rikokseen. Jos ei tuomita ja riepotellaan julkisuudessa, niin itsepä ovat leikkiin lähteneet.

Vierailija
52/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitää minusta pystyä todistamaan, että naiset eivät ole puhuneet totta.

Ensin pitäisi pystyä todistamaan, että ovat.

Kyllä ihmisen oma kertomus itseensä kohdistuneesta ahdistelusta on jo yksi todistus, mihin ihmisellä pitää aina olla oikeus.

Valehteluun ei ole oikeutta.

Onko todisteita siitä, että nämä naiset olisivat valehdelleet? -ohis

Vierailija
53/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naiset sanovat, että nämä on totta, niin miksei näitä poliisi tutki? Onko tehty rikosilmoitus Metsäkedosta?

IL ➡️

Haastehakemuksesta käy ilmi, että epäillyt kunnianloukkaukset tapahtuivat lokakuun 9. ja lokakuun 15. päivinä.

Yhden epäillyn kohdalla kyseessä on hänen kirjoittamansa tviitti, jonka syyttäjä katsoo olevan törkeä kunnianloukkaus. Kolmen muun kohdalla kyseessä on viestit Facebookin CIA Naisten Olohuone -ryhmä.

9.10. kirjoitetussa tviitissä syytetty arvostelee Iltalehteä hänen mukaansa Metsäketoa puolustelevasta kirjoituksesta. Tviitissä syytetty vertasi Metsäketoa raiskaajaan ja väitti Metsäkedon ahdistelleen vuosia.

Syytetty myöntää kirjoituksen, mutta kiistää rikoksen.

Muut käräjille vieneet viesti on kirjoitettu Facebook-ryhmässä, jossa 54 000 jäsentä.

Yksi epäillyistä on kirjoittanut ryhmään, että ”toi oksennus on raiskannut naisia”. Oksennuksella hän viittaa Metsäketoon.

Tämäkin syytetty myöntää kirjoituksen, mutta kiistää syyllistyneensä rikokseen.

Kolmas syytetty väittää Metsäkedolla olleen alaikäisiä uhreja. Syytetty myöntää teon, mutta ei rikosta.

Neljäs epäilty väittää Metsäkedon olevan väkivaltainen ja lyöneen naista.

No tuo viimeinen pitää ainakin paikkaansa: https://www.iltalehti.fi/viihde/2013050416975948_vi.shtml

Vierailija
54/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tsiisus.

Metsäketoa ei syytetä mistään rikoksesta.

Se ei poista faktaa että ko. jätkä on käyttäytynyt kuin limanuljaska ja haukkunut näitä nuoria naisia jotka eivät ole häneen lämmenneet sekä tullut erään naisen työpaikalle asti ahdistelemaan.

Silti. Ei pidä antaa asioiden mennä liikaa tunteisiin ja tehdä itse rikosta.

Vierailija
55/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tsiisus.

No kyllä yksi ´akka`kertoi luotettavaa tietoa Metsäkedosta, koska oli KUULLUT tutultaan, miten Metsäketo oli käyttäytynyt. Laittanut sitten someen ne jutut.

En halua puolustella Metsäketoa, kun en tiedä, mutta se että naiset lähtee joukolla kirjoittamaan someen sen jälkeen, miten Metsäketo jäi kiinni vuosi sitten käytöksestään, jonka hän itse myönsi.

Ei ole oikea tapa!

Metsäketo menetti työnsä ja tulonsa. En myöskään usko, että asianajaja olisi lähtenyt hänen asiaansa ajamaan, jos ei ole perustetta.

Naiset nyt! Jäitä hattuun. Mikä on törkeää käytöstä, kun muija itse humalassa tarttuu miestä haaroihin ja ehdottaa p..

Mies on minusta tässä metoo kampanjassa heikommassa asemassa, kun nyt naiset joukolla tukee toisiansa, vaikka asioissa olisikin dramatisointia tai valheita.

Muija tarttuu humalassa miestä haaroihin? Mitä ihmettä selität? Onko joku tarttunut Metsänpetoa humalassa haaroihin? Todella symppis tyyppi: https://www.iltalehti.fi/viihde/2013050416975948_vi.shtml "En usko, että olen lyönyt häntä siten, että häntä on sattunut, laulaja ilmoitti kuulusteluissa." Hienoa ihmistä fanitat.

Vierailija
56/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tsiisus.

Ei ole oikea tapa!

Et halua puolustella, mutta silti et tee muuta kuin puolustelet.

Vierailija
57/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chareetta kirjoitti:

Siihen vonkaamiseenhan hän on myös syyllistynyt. Vastatkoon teoistaan.

Vierailija
58/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näistä nyt orttaa selville, mitä on sanottu eikä iltapäivälehdetkään ole välttämättä luotettavia.

Metsäketo toiminut väärin ja typerästi, mutta nainen, joka sanoo häntä raiskaajaksi lienee ymmärtänyt metoo-kampanjan väärin.

Tai voi olla myös toisin päin, niin, että nainen onkin torjuttu. En tiedä, muuta kun minista somemaailma on ennyt irvokkaaksi.

Näkyy tuksu--palstalla Hymyssä. Kaikki myöntävät, että tuksu on sairas, mutta nimettöminä revitään ja räävitään ihminen niin alas kuin voidaan.

(en puolustele Tukiaisen käytöstä)

Vierailija
59/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chareetta kirjoitti:

Ja sen lisäksi, kuten kiusaajat yleensä, laittoi muut tekemään pahimman likaisen työn.

Miksi itsensä ryvettäisi, jos tyhmemmät tekevät likaisen työn.

Vierailija
60/63 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä hävitetty ole. Niitä ei vain näytetä.

t. yllä.pito

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme