Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihinotosta

Vierailija
18.07.2008 |

Mieheni ei halua suuseksiä. Minulle kyllä antaa mielellään, mutta itse ei ole innostunut saamaan. Ei kuulemma ole koskaan tykännyt. Minä niin kovin haluaisin kyseistä toimintaa harjoittaa, ihan sen irstauden mutta myös rakkauden vuoksi. Suuni kaipaa sitä. Tiedän osaavani homman. Miten saisin mieheni innostumaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole normaali!!!

Vierailija
2/3 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan olla etta miehesi ei nauti siita ( oletko kysynyt miehelta etta teetko sen "oikein"?? ) Tarkoitus ei ole vaan muljutella elinta edes takas suusta ulos ja sisaan vaan antaa niin kielen paaly etta ala pinnan kosketella terskaa, valilla vaikka hellasti puhaltaa siihen silla viilea tuntuu kivalta ja kiusoittelevalta, toisaalta voit vain hitaasti "honkaista" siihen ja talloin kuumuus kiihottaa... Voit opetella runkkaamaan miestasi erityyleilla ( kadet kuin rukousasennossa ja antaa sormien sisapinnan liukua terskan paalla hellasti ja sitten hellasti vieda kadet tyveen asti tai tehda kaksin kasin hellaa kierre liiketta niin etta toinen kasi liikkuu myota ja toinen vastapaivaan etc etc.) ja tehda suihinotosta siina sivussa sen pienen lisan, ehka miehesi tottuu siten suihinottoon....

Mutta jos sina ajattelet etta suihinotto on jotenkin irstasta niin eha miehesi kokee samoin? Miehesi ei ehka halua nahda sinua huorana joka ottaa hanelta suihin vaan han rakastaa sinua ja haluaa etta te rakastelette ette vain nai?? Ja se etta han nuolee sinua voi olla hanen irstailunsa ja saa hanet tuntemaan olevansa THE MAN....

Anyway..... juttele miehellesi asiasta ilman syyttelyita, ehka han kertoo sinulle etta mista mattaa...

Depi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me muutenkin irstaillaan, eikä se suihinotto ole minusta sen irstaampaa kuin että mieheni nuolee minua. Tai onhan se tietty aika rietasta että ottaa toisen sukupuolielimen suuhunsa, tai että antaa toisen työntää kielensä ties mihin. Me sekä rakastellaan että naidaan, en usko että hän minään huorana minua pitäisi vaikka tekisin mitä. Se on ihan vain fyysinen puoli mikä siinä mättää. Ex-poikaystäväni olivat kyllä tyytyväisiä käsittelyyni, taidoissani ei siis pitäisi olla vikaa. Yhden ainoan kerran olen saanut mieheni lastin suuhuni, silloinkin hän runkkasi itse. :( ap