Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaako uskot pahoinpitelyoikeudenkäynnissä, Pantse Syrjää vai hänen vaimoaan?

Vierailija
20.09.2018 |

Vaimo sanoo että Pantse pahoinpitelee, Pantse kiistää ihan kaiken.

Pantse Syrjä on tuonut mukanaan oikeudenkäyntiin bändikaverinsa Juha Torvisen, Aku Syrjän ja Martti Syrjän sekä äitinsä akateemikko Kirsi Kunnaksen. Olen aina pitänyt näitä ihmisiä suht tolkun ihmisinä (joo, Marttiakin), joten nyt kieltämättä kävin miettimään että onkohan ex-vaimon syytteissä nyt jotain rahastuksen tms. makua..?

https://www.is.fi/viihde/art-2000005835368.html

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin, että Sinisalo ei ollut suostunut allekirjoittamaan Pantsen tekemää avioerohakemusta vuonna 2015. Luulisi väkivaltaa kokevan puolison suostuvan eroamaan jos toinen sitä oikein erikseen tarjoaa. Joku palaneen käry tässä jutussa haisee.

Vierailija
82/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
84/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä en kyllä yhtään tiedä, mutta toistakymmentä vuotta on mennyt edellisestä Eppujen kuuntelukerrasta noin niin kuin asioikseen, ja pitkästä aikaa nyt sitten kuuntelin. On ne biisit kyllä jotain.

Kiitos innoituksesta.

Mitä ketjun aiheeseen tulee, niin onneksi noin onneton avioliitto on ohi, molemmat osapuolet elossa, ja toivottavasti oikeus toteutuu, olipa se totuus sitten mitä tahansa... ja kun todisteet ovat noin hataria, niin tuomioitahan tästä ei pitäisi tulla. Ikävä juttu joka tapauksessa, mutta väärä tuomio on aina vaarallisempi kuvio kuin se, että joku oikeasti syyllinen jää näytön puutteessa tuomitsematta.

Henkilökohtainen oikeutus tuntuu aina tietysti tarpeelliselta, mutta toivottavasti kyseinen nainen esimerkiksi keskittäisi energiansa siihen, että opettaisi ihmiset lähtemään huonoista parisuhteista ajoissa.

Vierailija
85/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ulkopuolisena tietää, mitä on tapahtunut. Suomen lain mukaan ihminen on kuitenkin syytön, kunnes toisin todistetaan. Eli Pantsella ei ole velvollisuutta todistaa syyttömyyttään, vaan todistustaakka on kantajalla. Eli kunnes on vedenpitävät todisteet, ketään ei ole syytä pitää pahoinpitelijänä.

Vierailija
86/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo vaikuttaa aika julkisuushakuiselta ja varmaan pakkokin yrittää olla esillä kun on nykyään freelancer-näyttelijä. Saattaa olla työt aika tiukassa. Harmi vaan kun ainut mikä kiinnostaa mediaa on hänen ex- miehensä. Tällä oikeustaistelujupakalla ex-vaimo on saanut vielä muutaman kerran naamansa lehtiin. Kannattaa Kirsi-Kaisan ottaa nyt kaikki irti. Viimeisiä hetkiä viedään kun pystyy Pantsen julkisuutta käyttämään hyväksi.

Vierailija
87/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaimohan oli omien sanojen mukaan kaatuillu saunassa ja koira vetänyt nurin. Niin uskon Pantsee

Siis vaimo on valehdellut ennen ja nytkö puhuu totta. Mä olen aina ihmetellyt näitä täysipäisiä naisia, jotka ovat liitossa 20v ja sitten syyttävät pahoinpitelystä. Uloskävely onnistuu kyllä ensimmäisen jälkeen. Joten en usko tätä naista.

Se avioliitosta uloskävely ei vain onnistu joiltain naisilla, ei vaikka turpiin tulisi vuosikymmenet. Hyvänä esimerkkinä oma äitini, joka on isäni toimesta hakattu useaan otteeseen ihan kunnolla. On jäänyt mm.luunmurtuma, joka ei koskaan parane kunnolla.

Olen kymmenvuotiaana valvonut kauttaaltaan siniseksi hakatun äitini vierellä tarkkailemassa hengitystä.

Erota ei voi, en tiedä miksi.

Pantsen ja ex-rouvansa asioista en ole mitään mieltä, kun en ole ollut näkemässä pariskunnan elämää.

Vierailija
88/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vaimoa. Pantse on muutenkin jotenkin ilkeän ja rähjäisen oloinen nykyään, uskon että kykenee pahoinpitelyyn. Ei vaimo jaksaisi tuollaista keksiä kun voi hakea eroa muutenkin. Ja kuka uskoo vielä nykyään näitä kaaduin portaissa tai koiran kanssa lenkillä -selityksiä. Ei kukaan.

Vierailija
89/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon Pantsea. Ex-vaimolla oli työpaikka ja asunto toisella paikkakunnalla jo vuosia ennen eroa. Ei hänen ollut mikään pakko tulla Pantsen luokse Ylöjärvelle jos siellä oli paha olla.

90/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantsea uskon. Rouva teatteri diiva on no mitä on. Eroa on aina isku omalle egolle ja jotkut sitten alkavat pönkittämään sitä vaikka kyseenalaisilla tempuilla.

Vierailija
91/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaimohan oli omien sanojen mukaan kaatuillu saunassa ja koira vetänyt nurin. Niin uskon Pantsee

Siis vaimo on valehdellut ennen ja nytkö puhuu totta. Mä olen aina ihmetellyt näitä täysipäisiä naisia, jotka ovat liitossa 20v ja sitten syyttävät pahoinpitelystä. Uloskävely onnistuu kyllä ensimmäisen jälkeen. Joten en usko tätä naista.

Se avioliitosta uloskävely ei vain onnistu joiltain naisilla, ei vaikka turpiin tulisi vuosikymmenet. Hyvänä esimerkkinä oma äitini, joka on isäni toimesta hakattu useaan otteeseen ihan kunnolla. On jäänyt mm.luunmurtuma, joka ei koskaan parane kunnolla.

Olen kymmenvuotiaana valvonut kauttaaltaan siniseksi hakatun äitini vierellä tarkkailemassa hengitystä.

Pantsen ja ex-rouvansa asioista en ole mitään mieltä, kun en ole ollut näkemässä pariskunnan elämää.

Jossain määrin olen itse sitä mieltä, että siinä jäävässä osapuolessakin on vikaa, tavalla tai toisella. Ymmärrän, että lähtemiseen varmaan tarvitsisi apua, mutta en sitä, että sitä ei hae vuonna 2020. Toki ennen oli erilaista, ja varmasti hankalampaa, mutta luulen, että nykyään yksi syy jäädä on monelle raha, ja se on tosi surullinen syy pilata ennen kaikkea omien lastensa elämä.

Vierailija
92/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty ottamaan asiaan sinänsä kantaa. Asun Hämeenlinnassa ja kun rouva oli täällä teatterissa jonain johtajana, työilmapiiri muuttui aivan hyytäväksi. Paikallislehdessä oli monet jutut teatterin kammottavasta ilmapiiristä ja käsittääkseni se henkilöityi tähän johtajaan. Eli eipä ehkä ole kovin mukava ihminen.

Vierailija
93/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty ottamaan asiaan sinänsä kantaa. Asun Hämeenlinnassa ja kun rouva oli täällä teatterissa jonain johtajana, työilmapiiri muuttui aivan hyytäväksi. Paikallislehdessä oli monet jutut teatterin kammottavasta ilmapiiristä ja käsittääkseni se henkilöityi tähän johtajaan. Eli eipä ehkä ole kovin mukava ihminen.

Eikös hän sieltä saanut potkut sen takia, että henkilökunta ei kestänyt häntä?

Vierailija
94/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain määrin olen itse sitä mieltä, että siinä jäävässä osapuolessakin on vikaa, tavalla tai toisella. Ymmärrän, että lähtemiseen varmaan tarvitsisi apua, mutta en sitä, että sitä ei hae vuonna 2020. Toki ennen oli erilaista, ja varmasti hankalampaa, mutta luulen, että nykyään yksi syy jäädä on monelle raha, ja se on tosi surullinen syy pilata ennen kaikkea omien lastensa elämä.

Niin, ja se, että "lapsilla pitää olla isä". Väkivaltainen vaimoa ja lapsia kohtaan. Mutta onhan se isä oltava. Ainakin meillä piti olla. Hintaa tästä isän olemassa olosta maksamme me siskoni kanssa. Kallista hintaa!

Vierailija
95/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa uskon. Ei savua ilman tulta. Ja kuulemma Pantse kontrolloi jopa sitä miten hän täytti tiskikoneenkin värin. Tuollaisilla tyypeillä tuppaa räjähtämään. Näitä syytteitäkin on useita eli pahoinipitely oli jatkuvaa. Yksi kerta olisi voitu antaa anteeksi ilman poliiseja muttei enää useita.

Vierailija
96/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös hän sieltä saanut potkut sen takia, että henkilökunta ei kestänyt häntä?

Muistaakseni lehdessä sanottiin, että "ihan muista syistä" tms., mutta niinhän sitä aina sanotaan. Mistä sen nyt tietää, kuka on hyvis ja kuka pahis, mutta näyttelijät ainakin halusivat Sinisalon pois.

Vierailija
97/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoa uskon. Ei savua ilman tulta. Ja kuulemma Pantse kontrolloi jopa sitä miten hän täytti tiskikoneenkin värin. Tuollaisilla tyypeillä tuppaa räjähtämään. Näitä syytteitäkin on useita eli pahoinipitely oli jatkuvaa. Yksi kerta olisi voitu antaa anteeksi ilman poliiseja muttei enää useita.

Mä tunnen aika monta naista joiden mielestä niiden mies täyttää tiskikoneen väärin. Voihan siitä huomauttamisestakin vetää herneen nenään. En kyllä pysty uskomaan, että kukaan vetää oikeaa suoraa päin puolisoa jos hän on täyttänyt tiskikoneen väärin, mutta sanailun siitä helposti saa aikaan.

Vierailija
98/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme syytettä kolmen vuoden ajalta on jatkuvaa?

Vierailija
99/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo vaikuttaa aika julkisuushakuiselta ja varmaan pakkokin yrittää olla esillä kun on nykyään freelancer-näyttelijä. Saattaa olla työt aika tiukassa. Harmi vaan kun ainut mikä kiinnostaa mediaa on hänen ex- miehensä. Tällä oikeustaistelujupakalla ex-vaimo on saanut vielä muutaman kerran naamansa lehtiin. Kannattaa Kirsi-Kaisan ottaa nyt kaikki irti. Viimeisiä hetkiä viedään kun pystyy Pantsen julkisuutta käyttämään hyväksi.

Miten niin viimeisiä hetkiä?! Vaimo voi loppuelämänsä kertoa juttuja avioliitosta ja kirjoittaa vaikka kirjasarjan.

Vierailija
100/120 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantse vetää kyllä nyt kaksin käsin habituksesta päätellen. On kuulemma tuttu näky Ylöjärvellä räyhäämässä ja sekoilemassa. Voi voi näitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi