Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaako uskot pahoinpitelyoikeudenkäynnissä, Pantse Syrjää vai hänen vaimoaan?

Vierailija
20.09.2018 |

Vaimo sanoo että Pantse pahoinpitelee, Pantse kiistää ihan kaiken.

Pantse Syrjä on tuonut mukanaan oikeudenkäyntiin bändikaverinsa Juha Torvisen, Aku Syrjän ja Martti Syrjän sekä äitinsä akateemikko Kirsi Kunnaksen. Olen aina pitänyt näitä ihmisiä suht tolkun ihmisinä (joo, Marttiakin), joten nyt kieltämättä kävin miettimään että onkohan ex-vaimon syytteissä nyt jotain rahastuksen tms. makua..?

https://www.is.fi/viihde/art-2000005835368.html

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kantaa asiaan sillä en tunne kumpaakaan ja pelkkä kuva lehdessä ei riitä päättämään.

Ikävä juttu joka tapauksessa

Vierailija
22/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä sillä on kuka uskoo Vauva-palstalla mitäkin?!

Ihan vieraita ihmisiä melkein kaikille täällä. 

Sama kuin: 

A: "Ei ole todistettu että horoskoopeilla olisi mitään todellisuuspohjaa, on eläviä puutarhatonttuja tai huuhaasivuistoilla esitetyt valeuutiset olisivat totta".

B: Usein kuultu vasta-"argumentti":  "Ei, kyllä minä uskon niihin".

Mitäpä tuohon sanoisi.

Et taida oikein ymmärtää keskustelupalstan tarkoitusta. Tuskin täällä kukaan henkilökohtaisesti tuntee Jani Toivolaa, Tomi Metsäketoa tai vaikkapa Saunalahden koulun rehtoria, mutta niistä silti vaan keskustellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAIMO haki yksin eroa! KVG jos et usko. Asiasta uutisoi esim Mtv.

Vierailija
24/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee pelkällä intuitiolla. Luvalla sanoen molemmat osapuolet näyttävät siltä, että alkoholia olisi voinut maistua reilumminkin. Molemmat ovat myös luovassa ammatissa, taiteilijasieluja.

Kumpikaan näistä syistä ei tietenkään oikeuta yhtään mihinkään, mutta tällä elämänkokemuksella sanoisin, että molemmat em.piirteistä voivat edesauttaa "tunteenpurkauksia".

Ja syyllisyydestä tai mitä on ylipäätään tapahtunut, siihen en tietenkään voi ottaa kantaa.

Vierailija
25/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vaimohan oli omien sanojen mukaan kaatuillu saunassa ja koira vetänyt nurin. Niin uskon Pantsee

Siis vaimo on valehdellut ennen ja nytkö puhuu totta. Mä olen aina ihmetellyt näitä täysipäisiä naisia, jotka ovat liitossa 20v ja sitten syyttävät pahoinpitelystä. Uloskävely onnistuu kyllä ensimmäisen jälkeen. Joten en usko tätä naista.

Vierailija
26/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantava uskon. Sydämellinen ihminen joka ajattelee muiden parasta ennemmin kuin omaansa

Vierailija
27/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uskomiselleni on ihan sama, oikeus ratkaisee syyllisyyden.

Vierailija
28/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Vähän outoa että vaimo syyttää nyt Pantsea kun Pantse on hakenut eroa yksin. Vaimo ei ole halunnut erota.

Vierailija
29/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekatkaapa tuon Kirsi-Kaisa Sinisalon kuvia. On hieman turvotusta kasvoissa. Olisko kaatuillut ihan omista syistään? Teatteripiireissä viina maistuu varsin monille.

Vierailija
30/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantse lempinimi tulee sanasta puncher.

Vierailija
31/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen teitä jotka mielestänne pystytte osoittamaan selkeän syyllisen, tyyliin uskon vaimoa! uskon Pantsea! Miten olisi vaikkapa sellainen skenaario että syytä on sekä sysissä että sepissä? Kummankin ulkonäöstä voi päätellä että kuppia on kumottu ahkerasti ja humalassahan ne erimielisyydet sitten tuppaavat kärjistymään. Pystyn hyvin kuvittelemaan miten molemmat ovat känniääliöinä käyneet toisiinsa käsiksi mistä sitten on seurannut eriasteista vammaa, ehkä myös Pantselle.

Onko varma tieto että poika asuu isällään?

Vierailija
32/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt lukea mahdollisimman monta uutista tästä casesta mutta ihmettelen ettei kuningas alkoholia ole mainittu missään? Miksi ei ole, vaikka sehän se tässä kaiken taustalla kummittelee?!

Vierailija
33/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
34/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös.

Vierailija
35/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Pantse veljeäänkin kurmoottanut nuorempana?

Vierailija
36/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisen on ihan mahdotonta sanoa, mitä on tapahtunut. En pidä kuitenkaan mahdottomana sitä, että rouva olisi kännipäissään kaatuillut ja sammunut ja telonutkin silloin itseään (kuten Pantse ilmeisesti vihjaili). Onneksi asiasta ei päätä some-tuomioistuin, vaan asia tutkitaan niin hyvin kuin voidaan.

Lapsille tämä on kaikin puolin kamala juttu, toivottavasti heillä on tukiverkot kunnossa ja vanhemmat ovat lapsien suuntaan täyspäisiä.

Vierailija
37/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on hakenut eroa, mutta eri aikaan. Pantse haki aiemmin.

Vierailija
38/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi lähtökohtaisesti uskoa kumpaakaan? Harva voinee sanoa tuntevansa.

Vierailija
39/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt lukea mahdollisimman monta uutista tästä casesta mutta ihmettelen ettei kuningas alkoholia ole mainittu missään? Miksi ei ole, vaikka sehän se tässä kaiken taustalla kummittelee?!

Virtahepo olohuoneessa.

Vierailija
40/120 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta hassua että aikuinen mies ottaa äitinsä mukaan oikeuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän