Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muuten dildo naisen yöpöydän laatikossa on ihan jees, söpöäkin, mutta keinovagina miehellä turn off?

Vierailija
20.09.2018 |

Ei ollut muuta mietittävää

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajaa, onhan tuo kaksinaismoralismia.

T. Nainen

P.S. Tarvitsen kyllä sisääni jotain; kehtaan myöntää, että tarvitsen miestä.

Onhan se kaksinaismoralismia ei siitä pääse mihinkään. Ainoa lelu mikä mulla on ollut oli naisen lahjaksi ostama jokin tekobilde. Käytti sitä itse minuun ja se hajosi sille testatessa käsiin. Sellainen pinkki pehmeä putkilo. Mukana tulleesta liukuvoiteesta oli lopulta enemmän iloa.

En tiedä kuinka pienille ne on ajateltu kun taviskalua ei kestänyt?

Vierailija
22/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Onhan se kaksinaismoralismia ei siitä pääse mihinkään. Ainoa lelu mikä mulla on ollut oli naisen lahjaksi ostama jokin tekobilde. Käytti sitä itse minuun ja se hajosi sille testatessa käsiin. Sellainen pinkki pehmeä putkilo. Mukana tulleesta liukuvoiteesta oli lopulta enemmän iloa.

Aika sama kokemus. Mikähän mahtoi olla, mutta suurin odotuksin käyttöön ja just ja just sinne mahtui ja kaikkea muuta kuin kivaa. Roskiin samoin tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin vastaavia. Naisen seksuaalisuus on hyväksytympää.

Nainen nuoremman miehen kanssa = puuma

Mies nuoremman naisen kanssa = epäilyttävä pervo

Bi nainen = hyväksyttävää

Bi mies = homo

Halukas nainen = itsevarma, itsenäinen moderni nainen

Halukas mies = iljettävä pervo

Anaaliseksistä pitävä nainen = normaalia

Anaaliseksistä (ottavana) pitävä mies = homo

Tuossa muutama vähän kärjistettynä.

Vierailija
24/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap höpisee? Tekop***uhan on kuuma!

Minulla taas ei ole dildoja, koska en nauti niistä. Miehet epäilemättä tykkäävät nähdä kun naista dildotetaan, niin olen ymmärtänyt. N50+

Vierailija
25/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on tekopillu ja välillä se on yhteisissä leikeissä mukana. Miksi miehen itsetyydytys pitäisi olla samaa käteen vetoa vuodesta toiseen?!

Kuitenkin se tekopillu on yhtä eloton kuin dildokin. Ei se aitoa korvaa :)

Vierailija
26/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksesi, että usekmmat naiset käyttävät sormia eikä dildoa. Meilläkin mies ostelee dildoja lahjaksi ja "piristykseksi", vaikken käytä niitä. Se on miesten virheellinen ja nähtävästi toivorikas kuvitelma, että naisen pitäisi työntää jotain sisään.

Ps. Hoitele itsesi ihan miten huvittaa, ei kiinnosta mua, kun teet sen siellä omassa rauhassasi loukkaamatta ketään muita.

Hyvä että puhut useimpien naisten suulla. Joku niitä kuitenkin ostaa, muuten markkinat olisivat hyyyvin paljon pienemmät eikä varmasti olisi rahoja tv- ja radiomainontaan.

Vierailija
27/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten joku jo kommentoikin, kannattaa miettiä mistä ja keneltä olet omaksunut nämä käsitykset.

No sulla nyt ei ole hajuakaan siitä millaista vastaanottoa saat sekä naisilta että miehiltä kun omistat jonkun seksilelun miehenä. Mun mielestä yhtälailla kaikilla on oikeus leluihin ja keltä se on pois jos joku käyttää itseensä flesua ja toinen kurkkua tai paistinlastaa pilluun upottaen. Edelleen nykypäivänäkin homoja ei hyväksytä kuten lesboja ja sama pätee siihen että naisten lelut eivät herätä kohua toisin kuin miesten. Itse flesun omistan ja osittain vituttaa se miten toiset on siihen suhtautuneet vaikka ei loppupeleissä kauheasti kiinnostakkaan

Vierailija
28/82 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei mahdu yöpöytäni laatikkoon joten pidän sitä yöpöydän päällä. 

Kaikki naiset on kehuneet että jopa on hieno.

https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Vaginat/Keinovaginat/fuck-me-silly-mega-masturbator

Vierailija
29/82 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on flesu ja tappi, mulla on myös kulli jota osaan käyttää. jos ei kelpaa niin vapaasti voi lähteä kävelee

Vierailija
30/82 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Aika sama kokemus. Mikähän mahtoi olla, mutta suurin odotuksin käyttöön ja just ja just sinne mahtui ja kaikkea muuta kuin kivaa. Roskiin samoin tein.

Itse ostin uteliaana n. 100 euron torson. Tiukkoja ovat molemmat reijät. Omat mitat normaalit / keskiverto ehkä pienellä plussalla

Tuntuu kuin tekovehjettä pitäisi lämmitellä vähän kuin aitoakin naista + liukasteet. Kiva lisä on siinä mielessä että tietää, että on käytettävissä jos halut ja mielikuvitus vievät siihen suuntaan.

Tosi harvoin tulee kyllä käytettyä - n 3 kk aikana 3 kolme kertaa - nekin uutuuden ja uteliaisuuden siivittäminä.

Naisen läheisyys yleensä paljon antoisampi kokemus. Kun pelkkää omaa tyydytystä hakee nopeasti oma käsi toimii nopeimmin ja varmimmin.

Vierailija
31/82 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen

Itse ostin uteliaana n. 100 euron torson. Tiukkoja ovat molemmat reijät. Omat mitat normaalit / keskiverto ehkä pienellä plussalla

Tuntuu kuin tekovehjettä pitäisi lämmitellä vähän kuin aitoakin naista + liukasteet. Kiva lisä on siinä mielessä että tietää, että on käytettävissä jos halut ja mielikuvitus vievät siihen suuntaan.

Tosi harvoin tulee kyllä käytettyä - n 3 kk aikana 3 kolme kertaa - nekin uutuuden ja uteliaisuuden siivittäminä.

Naisen läheisyys yleensä paljon antoisampi kokemus. Kun pelkkää omaa tyydytystä hakee nopeasti oma käsi toimii nopeimmin ja varmimmin.

Vastaaja 29 linkkasi samannäköiseen kuin mulla on.

Vierailija
32/82 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei mahdu yöpöytäni laatikkoon joten pidän sitä yöpöydän päällä. 

Kaikki naiset on kehuneet että jopa on hieno.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Vaginat/Keinovaginat/fuck-me-silly-mega-masturbator

Eikö ylläpitäjät voi bannata tätä oman kauppaansa mainostavaa äijää täällä? Pliis?

Vierailija
33/82 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis aloittajalle. Ei noissa ole mitään eroa, eikös nyt kaikilla miehillä ole nykyään flesari. Miten se voisi olla noloa, jos kaikki tekee samoin?

Tulepa pois ysäriltä.

Vierailija
34/82 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis aloittajalle. Ei noissa ole mitään eroa, eikös nyt kaikilla miehillä ole nykyään flesari. Miten se voisi olla noloa, jos kaikki tekee samoin?

Tulepa pois ysäriltä.

kyllä täällä on todella yleistä että tuomitaan mies flesarista ja pilkataan homoja yhä

Vierailija
35/82 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teko vaginaa pidetään likaisena kun tiedetään että siellä on ollut spermat sisällä\ vaikeampi puhdistaa .

Dildo helppo vaan huuhdella limar pois

Vierailija
36/82 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

. En ole koskaan saanut sormettamalla. On pakko saada patukkaa sisään, että saan orkun. Enkä voi olla ainoa nainen maailmassa kellä on näin.[/quote]

Minä saan parhaan orgasmin kun mies runkkaa taitavalla kädellään

Vierailija
37/82 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen itsetyydytys pitäisi olla samaa käteen vetoa vuodesta toiseen?!

Voiko asiaa osuvammin todeta. 👍😊

Vierailija
38/82 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitää aina miehen kanssa tyytyä ei mihinkään? Ruisk ruisk on ainoa...eikä edes tunnu miltään.

Vierailija
39/82 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan ole mitään väliä onko tapailemallani miehellä seksileluja vai ei.

Yksilöllistä se on miten kukakin itseään kiihottaa. Tai jos tykkää käyttää leluja toisen tai useamman ihmisen kanssa.

Tekopyhää tuomita toisia joidenkin seksilelujen takia. Miksi pelkän käden pitäisi riittää? Jos toiselle riittää niin hienoa, mut miksi se tekisi lelut tuomittaviksi? Tai mitä väliä jos joku saa nautintoa tekipillusta?

Hyvä että ihmiset saa nautintoa🙂

Seksuaalisuus on hieno asia, annetaan kaikkien kukkien kukkia🤩. (Kunhan kyse suostuvaisista aikuisista.

Vierailija
40/82 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teko vaginaa pidetään likaisena kun tiedetään että siellä on ollut spermat sisällä\ vaikeampi puhdistaa .

Dildo helppo vaan huuhdella limar pois

Ollut? Kun on ollut, niin ei ole enää pesun jälkeen. Eikä tuo puhdistus vaikeaa ole.

Näihin on lisäksi tarjolla desinfiointiainetta alan liikkeiden myymänä pumppupulloon pakattuna mitä voi käyttää vesipesun lisäksi. Hygienia ei näissä siis ongelma ole sen kummemmin kuin naistenkaan leluissa, enkä usko, että moni näin ajatteleekaan mutta hyvä varmuuden vuoksi tarkentaa.