Miten muuten dildo naisen yöpöydän laatikossa on ihan jees, söpöäkin, mutta keinovagina miehellä turn off?
Kommentit (82)
Miehelle keinovagina tarkoittaa, ettei hän saa pillua. Naiselle dildo taas tarkoittaa ettei hän saa munaa tarpeeksi ja tarpeeksi laadukasta.
Huono itseluottamus mistä tahansa syystä on turn off.
Jos mies itse häpeilee jotain fleshlightiaan tai tekisi sen piilottelusta suurta numeroa, niin ollisihan se turn off. Jos mies lelustaan huolimatta käyttäytyy kuin mies ja ottaa naisen naisena, niin ei ongelmaa. Kunhan vain pitää lelunsa sooloilua varten.
Jotkut pariskunnat käyttävät nimittäin noita tekopilluja ja dildoja seksileikeissään, mutta se taas ei ole mun juttu ollenkaan. Yksin touhuilu niiden kanssa ok, mutta samassa sängyssä en mitään leluja katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle keinovagina tarkoittaa, ettei hän saa pillua. Naiselle dildo taas tarkoittaa ettei hän saa munaa tarpeeksi ja tarpeeksi laadukasta.
Ei se aina noin mene. Ne naisystävät, joilla tiedän dildoja olevan, ovat puutteessa eläviä ja hyvin todennäköisesti yksin jääviä. Eivätkä sitä keskusteluissa edes peittele.
Naiset ne vaan toteuttavat seksuaalisuuttaan dildolla runkatessa.
Miehet sen sijaan ovat onnettomia luusereita, jos löytyy tekopillu.
Näin siis palstan mukaan.
Löytyi kumpi tahansa, niin ainoastaan huonon itsetunnon omaava henkilö kieltää ne.
MInä luulen, että naiset käyttävät leluja, koska mies ei sitä tyydytystä anna tai tee. Totuushan on, että miehet (usein, ei siis aina) vaan panevat, ja sillähän ei monikaan saa.
Musta miesten tekopilluissa ei ole mitään höpeemistä, meilläkin leluja miehelle, mutta ei se niistä yhtään tykkää. Oisin sille sen flesunkin hommannut, mutta ei se piitannut.
Vierailija kirjoitti:
MInä luulen, että naiset käyttävät leluja, koska mies ei sitä tyydytystä anna tai tee. Totuushan on, että miehet (usein, ei siis aina) vaan panevat, ja sillähän ei monikaan saa.
Musta miesten tekopilluissa ei ole mitään höpeemistä, meilläkin leluja miehelle, mutta ei se niistä yhtään tykkää. Oisin sille sen flesunkin hommannut, mutta ei se piitannut.
Taasko täällä ollaan panemassa vaan omaksi ilokseen. Totuushan on se, että molempien tulee nauttia panosta. Sekä miehen että munan. Naisesta ei niin väliä. Sehän voi sitten hoitaa itsensä parhaalla tietotaidollaan dildon kanssa.
Eikö ole parempi, että mies vaan nopeasti hoitaa itsensä, kun se ei muutenkaan tiedä mitä naiselle tarttis tehdä. Mieti, jos sitä jatkuisi vaikka kokonaiset 30 minuuttia. Mies nauttisi vieläkin enemmän ja nainen entistäkin vähemmän.
Kyllä tääkin päivä näillä eväillä liitoon lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko täällä ollaan panemassa vaan omaksi ilokseen. Totuushan on se, että molempien tulee nauttia panosta. Sekä miehen että munan. Naisesta ei niin väliä. Sehän voi sitten hoitaa itsensä parhaalla tietotaidollaan dildon kanssa.
Eikö ole parempi, että mies vaan nopeasti hoitaa itsensä, kun se ei muutenkaan tiedä mitä naiselle tarttis tehdä. Mieti, jos sitä jatkuisi vaikka kokonaiset 30 minuuttia. Mies nauttisi vieläkin enemmän ja nainen entistäkin vähemmän.
Siis eihän tossa lukenut "omaksi ilokseen" vaan, ettei naiset useinkaan saa sitä orgasmia pelkässä yhdynnässä. Jos sinä panet omaksi ilokseen, niin eivät kaikki niin tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän tossa lukenut "omaksi ilokseen" vaan, ettei naiset useinkaan saa sitä orgasmia pelkässä yhdynnässä. Jos sinä panet omaksi ilokseen, niin eivät kaikki niin tee.
Kuka saa ja kuka ei.
Mielikuva on, että tässä on mennyt tasa-arvo eteenpäin jos näin voi sanoa, eikä otsikon mukainen ajattelu enää ihan niin yleistä nykyään.
Tärkeintähän kuitenkin on, ettei itse häpeä välineitä (mies tai nainen) ja jos jostain syystä häpeää, niin yrittää muuttaa ajatusmallia kuten joku ketjun alussa kirjoittikin.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tahansa sukupuoli pystyy kuitenkin hoitelemaan itsensä pelkillä sormillakin.
Tätä logiikkaa en itse ymmärrä, vaikka erilaisia mielipiteitä saa olla. Kuinka ihmeessä pelkät sormet on "oikein" mutta lisävälineet "väärin"?
Jonkinlaisena suuntaa antavana vertauksena tulee mieleen, että leivonnassa saisi vatkata taikinan käsin mutta sähkövatkaimen käyttö kielletty. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi tahansa sukupuoli pystyy kuitenkin hoitelemaan itsensä pelkillä sormillakin.
Tätä logiikkaa en itse ymmärrä, vaikka erilaisia mielipiteitä saa olla. Kuinka ihmeessä pelkät sormet on "oikein" mutta lisävälineet "väärin"?
Jonkinlaisena suuntaa antavana vertauksena tulee mieleen, että leivonnassa saisi vatkata taikinan käsin mutta sähkövatkaimen käyttö kielletty. 😅
Periaatteen ihmiset on tuommoisia. Vessapaperia saisi kaupasta, mutta käyttävät sammalta sen sijaan.
Se on taas näitä.. kuten vanhempi mies ja nuorempi nainen -> mies ällöttävä pervo. Vanhempien nainen ja nuori mies ihanaa, kaunista ja uskomatonta rakkautta.
No koska itseään tyydyttävä nainen on kiihottava, ja söpökin. Kun taas kumiankkaan tattiaan lykkivä mies näyttää typerältä.
M44
Vierailija kirjoitti:
No koska itseään tyydyttävä nainen on kiihottava, ja söpökin. Kun taas kumiankkaan tattiaan lykkivä mies näyttää typerältä.
M44
Voi siinä tätä esteettistä puoltakin olla osalla ajatuksissa. Mutta kyllähän se yleensä on se "Kun se on niin säälittävää" jos negatiivinen mielikuva asiasta on. Kuitenkin todellisuudessa vain käsi vaihtuu välineeseen mutta konteksti pysyy samana: masturbointi. Ehkä tuota ei osa tule pohjimmiltaan kunnolla ajatelleeksi.
Ehkä miestenkin runkkaaminen alkaa olla vähemmän hyi. Vai olenko minä vain aikuistunut.
Mieheni on niin söpö touhutessaan seksinukkensa kanssa samalla kun sträppäilen hänen bebaansa
Riippuu varmaan ihmisestä mitä ajattelee. Minusta kummassakaan ei ole mitään söpöä, mutta eipä kyllä noloakaan. Käyttäkööt jos tykkää, kumpikin sukupuoli.
On se söpöä, kun äiti on tyttärensä kanssa ostamassa tyttärelle tämän ensimmäistä dildoa. Sitten äiti neuvoo että noi suuret dildot voi jättää siihen aikaan, kun olet äidin ikäinen ja kaikki on jo koettu ja pitää etsiä jotain extraa.
Kannattaa ostaa joku realistisen kokoinen, niin tietää sitten mitä odottaa.
Minusta dildoissa ei ole mitään söpöä, ihan sama kenen kaapista löytyy.