Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitaa haastava nainen

Vierailija
20.09.2018 |

Minulla on elämässä kaksi tällaista naista, yksi on entinen läheinen ystävä, toinen on sukulaisnainen.

Kumpaakin yhdistää tietynlainen aggressiivisuus, sanoihin tarttuminen, suora v..lu ja riidanhaastaminen. Ja tämä on tapahtunut aina ns. "Yllättäen". Siis siten, ettei oo oikeesti tuulenu mistään, oon saattanu laittaa jonkun kivan viestin ja siihen on vastattu joko hienovaraisesti lannistaen tai täystyrmäyksellä.

Muillakin on tällaisia kokemuksia heidän kanssaan. Sukulaisnainen on suututtanut monet meistä sukulaisnuorista jatkuvalla arvostelullaan ja oman tyttärensä korottamisella ja vertaamisella meihin muihin.

Toisella ystävälläni taas on katkennut muutamia läheisiä ihmissuhteita, kun eivät ole jaksaneet piiloaggressiivisuutta. He ovat monesti meinanneet erota miehensäkin kanssa kun nainen sättii miestään milloin mistäkin, ei hyväksy tämän ulkonäköä ja jopa joissakin tilanteissa häpeää miestä. Minulle on suoraan sanonut, että käyttää joskus jopa henkistä väkivaltaa. Minusta tämä on ihan kauheaa miehen kannalta. Mies soitti minulle joskus ja lähes itki tilannetta, ettei jaksa. Kaikenlisäksi tämä nainen on saanut kuitenkin lähipiirinsä manipuloitua siten, että jokaisella kerralla kun riitaa tulee, kaikki aina uskoo, että vika on just siinä toisessa. Minäkin olen saanut hankalan ihmisen diagnoosin. Muut ystävät eivät kuitenkaan tunnista minua hankalaksi, päinvastoin, liian kiltiksi. Kun viimeisen kerran meille tuli riita, en enää lähtenyt pyytämään anteeksi, en edes reagoinut, koska anteeksipyydettävää ei 1.5 vuoden takaisesta ilmeestä minkä olin yhdessä tilanteessa tehnyt, mielestäni ollut. Sitävastoin olen katsonut hänen toimintaansa jatkuvasti läpi sormien.

Minua harmittaa, että minäkin olen nyt aikeissa lopullisesti katkaista välit kumpaankin. En vastaa soittoihin, en viesteihin.

Miten tällaisen ihmisen kanssa muka voi tulla toimeen? Onko kellään kokemuksia tai vinkkejä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse välttelen kuin ruttoa naisille puhumista. Heistä on tullut piiloaggressiivisia, puhuvat kuin syyttäjä ja teurastetaan toista sanoilla. Nämä on myrkyllisiä ihmisiä. Äkkiä pois, ei tarvitse edes sanoa mitään. Naiset nykyään voivat huonosti ja se ilmenee tolla tavalla. Naiset ovat todella pahoja sielultaan nykyään, kuin riivattuja.

Pysy poissa ja suojelkaa miehet!! Ne sentään ovat sukupuolista parempi puoli. Järkeviä ja osaavat rakastaa.

Vierailija
2/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan veljeni vaimosta. Hän oli meillä käymässä ja haastoi täysin avoimesti riitaa naapurini kanssa. "Mitä tarkoitat tuolla sanalla" jne. Saivarteli ja vähätteli toisen sanomisia.  Jotkut ihmiset triggeröi hänestä esiin tuon pimeän puolen. Aggressiivisuus on luokkaa yleinen syyttäjä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehoitus muille suomalaisille miehille vaihtakaa ihmeessä riidanhaluinen ja rupsahtanut suomi muijanne sievään ja kimmoisaan thai-enkeliin

Vierailija
4/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaallkk kirjoitti:

Minä itse välttelen kuin ruttoa naisille puhumista. Heistä on tullut piiloaggressiivisia, puhuvat kuin syyttäjä ja teurastetaan toista sanoilla. Nämä on myrkyllisiä ihmisiä. Äkkiä pois, ei tarvitse edes sanoa mitään. Naiset nykyään voivat huonosti ja se ilmenee tolla tavalla. Naiset ovat todella pahoja sielultaan nykyään, kuin riivattuja.

Pysy poissa ja suojelkaa miehet!! Ne sentään ovat sukupuolista parempi puoli. Järkeviä ja osaavat rakastaa.

Tälläkin palstalla on haukuttu pystyyn melkein kaikki Miss Suomet. Luulevatko nämä haukkujat olevansa itse jotenkin parempia?

Vierailija
5/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sinulla ystäviä!

Vierailija
6/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin suomiämmän thaienkeliin kirjoitti:

Kehoitus muille suomalaisille miehille vaihtakaa ihmeessä riidanhaluinen ja rupsahtanut suomi muijanne sievään ja kimmoisaan thai-enkeliin

Pidetään asia mielessä, jos tilanne alkaa eskaloitumaan.

Vierailija
7/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa ulkomaalainen nainen. He pitävät huolenpidosta, ovat luonnollisia ja kilttejä.

Ulkomailla kiltteys, estetiikka ja muista välittäminen ovat arvostettuja ominaisuuksia. Suomessa taas halveksuttuja, Suomessa kun nainen ei saa toteuttaa tätä niin heistä tulee miehiä.

Vierailija
8/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohje: Pysy kaukana myrkyllisistä ihmisistä, sillä niiden läheisyys on oikeasti sinulle haitallista.

"Valitse seurasi tarkoin – myrkyllisen ihmisen lähipiiristä kannattaa paeta"

https://yle.fi/uutiset/3-8555272

Kun huomaa että toisesta oikeasti aiheutuu mielipahaa ja että yrittää vältellä joutumasta hänen kanssaan tekemisiin niin silloin on juuri oikea hetki pysähtyä miettimään asiaa. Myrkylliset ihmiset harvemmin muuttuvat ajan myötä yhtään vähemmän myrkyllisiksi. Vaikka kyseessä olisi sukulainen niin sääntö on sama: Suojele itseäsi ja läheisiäsi myrkyllisen ihmisen aiheuttamilta haitoilta.

Vierailija
9/9 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuollaisten ihmisten kanssa tarvikaan tulla toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan