Hyvä hotelli Roomassa?
Osaisko joku suositella sijanniltaan hyvää hotellia Roomasta? Tarkoitus lomailla siellä 4 päivää.
Kommentit (8)
Suosittelen Boutique Hotel Campo de Fiori, laatuunsa nähden sopuisan hintainen.
Oon nyt löytänyt hyvän ja halvan vaihtoehdon tällä hetkellä la-ke 375€
Ja siihen päälle lennot.. että matkalle tulis hintaa n.650€ Kahdelta
Onko teidän mielestä hyvä hinta?
Me oltiin Hotellissa Espanjalaisten rappusten yläpäässä, oli kivalla paikalla. Nimeä en kyllä muistakaan.
Booking com sen kertoo. Hotel Panda, lähellä Espanjalaisia portaita. Sun täytyy tietää tai kukkaro sen kertoo tarvitko viiden tähden vai tähdettömän tai siltä väliltä. Colousseumin lähellä on Casa Santa Sofia, nunnien pitämä, aamiainen, siisti muttei pramea. Oon sielläkin yöpynyt. Jeesuksen kuva oli oven yläpuolella.
Casa de Campi Fiori, Hotel Oxford (Via Veneton lähellä), Residenza Santa Maria
(Trastevere) ja Grand Hotel Gianicolo (Traterveren yläpuolella) ei halpa, mutta kesäaikaan huippu koska uima-allas. Kaikissa olen majoitttunut ja kaikki olleet hyviä.
Kokeile Booking.comilla tai jollain muulla sivustolla, jossa voit vertailla niitä asioita, joita juuri sinä arvostat. Myös asiakasarviot ovat perin valaisevia.
Itse aina etsin hotellia hyvien liikenneyhteyksien päässä, jossa on hyvä nettiyhteys, jääkaappi, hyvä sänky ja parveke. Tietysti hintakin vaikuttaa. Noilla rajauksilla harvoin on kovin kovin montaa sopivaa tarjolla edes Rooman kokoisessa kaupungissa.
https://www.hotelriparoma.com/en/
Hyvä, edullinen ja siisti.
Trasteveressa, joten ravintoloita ei tarvitse etsiskellä, Eikä ole juuri pelkoa tourist/special-menu -kusetuksista.
Historialliseen keskustaan ratikalla 10 minuuttia, liikunnallisempi käveleekin.